škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Vw golf vi R

dgn · 36 · 11928

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
ingilizce bilmediğm için çeviremdim ama 270 beygir diyor heralde.R ambleminin açılımıda Rabbit olmalı.0-100 5,5 saniye 350 nm tork var 2,500 den 5,000 e kadar

Automotive passion has always had something to do with performance. However, Volkswagen is demonstrating – in the world premiere of the new 270 PS Golf R at the Internationale Automobil Ausstellung – that fuel consumption values can be corrected dow...nward even in the high-end sports car area.

The highlight here: The now retired Golf V R32 (250 PS), 10.7 litres of fuel was processed by the injection system every 100 kilometres, on the new Golf VI R – thanks to a boosted high-tech TSI – the figure is just 8.5 litres, which is 2.2 litres or 21 percent less! The all-wheel drive Golf R (350 Newton-meter torque between 2,500 and 5,000 rpm) sprints to 100 km/h in 5.7 seconds (Golf R DSG: 5.5 seconds) and reaches an electronically limited top speed of 250 km/h. Two of the many identifying visual features of this exceptional Golf conceptualised by Volkswagen Individual: newly developed LED taillights and LED daytime running lights. The Golf R can be ordered in Germany starting at the end of this year.
















« Son Düzenleme: 21 Ocak 2010, 15:46:17 Gönderen: dgn »


hakanerdogan

  • Ziyaretçi
Eskisine göre çok daha başarılı bir şey olmuş. Otto motorda TSI gerçekten son nokta.


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: dgn;65015
ingilizce bilmediğm için çeviremdim ama 250 beygir diyor heralde...
250 HP eski R imiş; yenisi 270 HP olacakmış.


Çevrimdışı mxengine

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 264
    • Profili Görüntüle
bu gelse buraya 150milyardan aşşagı olmaz 2.2 motor


Çevrimdışı srcn09

  • Turbocharged Direct Injec
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1815
    • Profili Görüntüle
    • http://www.passatturkiye.com
Özellikle arka stoplar hoşuma gitti normali böyle değil ;) Genel görünüş çok daha güzel içi de bir oldukça güzel ancak dediğiniz gibi TR ye gelse 100 den aşağı olmaz
2008 VOLKSWAGEN PASSAT 2.0 TDI CR 140HP 6-DSG COMFORTLİNE REFLEKS GÜMÜŞ
 




Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
araç 2,0 TFSİ 270 bg arkadaşlar. 2,2 falan değil. ayrıca eski mkV r32 yerine geliyor onlar atmosferik 3200 cc 6 silindir motora sahipti. bu 2 lt 4 silindir turbo besleme makineye sahip. ben şahsen fiyatının hakkını verceğini düşünüyorum.
en son mk V gti ları 60 70 arası veriyorlardı. mk 6 gti geldiğinde 70 80 arası olr diye düşünüyorum. bu araç ondan en az 10 15 bn daha pahalı olur bence. (fr - cupra arasındaki gibi bir fark olacak sanırım golfte.)
 
daha doğrusu bence s3 ten ucuz cupradan pahalı olacaktır diye düşünüyorum.
« Son Düzenleme: 21 Ocak 2010, 19:03:36 Gönderen: mayham85 »


hakanerdogan

  • Ziyaretçi
Stoplar çizik, makinemi ve plastX'i hazırlayın :lol:




Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle
Benim bildiğim DSG bu torku kaldırmıyor?
 
Diğer türlü on numara araba olmuş :)


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kadir_;65098
Benim bildiğim DSG bu torku kaldırmıyor?
 
Diğer türlü on numara araba olmuş :)

nasıl kaldırmıyor :)


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
tork 350 passat 2.0 TDI 170 hp 6 ileri DSG;)


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle
Donanımhaberde yazılmıştı normal uzun ömürlü olabilmesi için bu şanzımanın 250 torktan yukarı bir değer olmaması gerekiyormuş 350 nm bunda limit bunu chip tuning de vw de önermiyor sorunlar yaratıyormuş çok yazı var bu konu hakkında :)


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kadir_;65105
Donanımhaberde yazılmıştı normal uzun ömürlü olabilmesi için bu şanzımanın 250 torktan yukarı bir değer olmaması gerekiyormuş 350 nm bunda limit bunu chip tuning de vw de önermiyor sorunlar yaratıyormuş çok yazı var bu konu hakkında :)
iki .eşit dsg var. 6 ileri olanlar çok sağlam torklara dayanabiliyor. audilerde tnla örneği mevcut. eski r32 de dsgli satılıyordu. o denilen 250 nm lik dsg 7 ileri olan kuru tip. iksiinin arasında ciddi mekanik ve tasarım farkı var. mesela en bastiinden kuru tipte 1,6 lt diğerinde 6,3 lt yağ bulunuyor. :) kuru tip biraz sesli çalışır ama o kadar. çoğu kişi sesi bir sorun  zannediyor ki alakası yok :)


Çevrimdışı srcn09

  • Turbocharged Direct Injec
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1815
    • Profili Görüntüle
    • http://www.passatturkiye.com
6-DSG max tork 350 'ye kadar izin var , VW 350 den yukarıya izin vermiyor uzun vade de DSG 'ye zarar vereceğini söylüyor , Zaten Fabrika çkışlı 170 HP 350 Nm, 140 HP 320 Nm ;)

7-DSG 'ler ise şu anda max 250 Tork'a çıkabiliyor...Şu aralar 7-DSG'ler nedense çok sorun çıkarmaya başladı DH forumundan bir çok kişinin Şanzıman komple değişti ve hepsinde fabrikasyon hata bulundu önce stop etme olayı ile başlıyor daha sonra sarsıntı ile daha sonra servis yolu görünüyor, Neden böyle hatalar çıktığını anlamış değilim
2008 VOLKSWAGEN PASSAT 2.0 TDI CR 140HP 6-DSG COMFORTLİNE REFLEKS GÜMÜŞ
 




Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox
 
vw adı altındakilerde 350 nm sınırı koyulmş. ancak audilerde 600nm.
 
bu arada R adı r32 den geliyor diye biliorm.
« Son Düzenleme: 21 Ocak 2010, 20:35:24 Gönderen: mayham85 »


hakanerdogan

  • Ziyaretçi