Opelin motoru rakamsal olarak iyi görünse de tork eğrisine bakarsanız cansız hissettirmesi doğal. 2250 devirden sonra tork hızla düşüyor tork konvertörlü şanzıman ile birleşince performans olmadığı gibi ekonomide kalmıyor.
Yeni insignia kullanmadım ancak birçok opel aracım oldu. Opel ve ford genel anlamda Vag grubu araçlardan çok daha tok ve sıkıdır. 3 tane Vag grubu aracım oldu bozuk asfaltta bana yürüyen aksam laçka geliyor.
Donanıma gelince insignia aynı paraya çok daha dolu ve üst segment araçlara ait donanımı standart sunuyor. AGR onaylı spor deri koltuk, (enjoy hariç tüm modellerdeki koltuklar AGR onaylı) head up display, Bose ses sistemi, Felxride şasi, çevre görüş, navigasyon, OPC line dış tasarım, trafik işareti tespit sistemi direksiyon ve koltuk ısıtma Led farlar Exclusive donanımda standart ve prestige superb ile aynı fiyata alınır.
Buna rağmen insignia alınır mı? Donanımın keyfini sürmek isteyen için alınır ama sonrasında ciddi bir zararı göze almak şartıyla.
Opel, Ford ve Reno ülkemize hitap eden donanım, opsiyon ve yakıt ekonomisine sahip araç üretemedikleri için piyasayı çoktan VAG grubuna kaptırdılar. Eski bir aracın ikinci elinde akla ilk gelen soru parçası var mı? Tabi piyasada az olan bir araçta orijinal, yan sanayi veya çıkma parça kısıtlı ve ikinci el değeri düşük oluyor. Mesela Konyada servis dışında opel parçası satan iki parçacı var. Vag grubunun parçası ise bakkalda bile satılıyor.