Kardeş senin charger bayağı güzele benziyor tabi gerçekten üzerinde yazılanları ve ya doğru ve sağlam bir şekilde karşılıyorsa. Sen ne kadardır kullanıyorsun bunu ve her hangi bir sıkıntıyla karşılaştın mı hiç?
Bu arada kamera çakmaktan mı güç alıyor sadece? Kameradan memnunmusun nekadara mal oldu? gecenlerde benim aracı çektiler bence cekici vurmus ama yok onceden boyleydı dediler cıktılar, etrafta da kamera olmadıgı ıcın tabı bısey ispat edemiyorum. Bu gibi durumlar için 7/24 kayıt yapan pilli vs bisey arıyorum aslında...
Daha önce başka bir çakmaklık için usb şarj aparatı vardı yine çift çıkışlı. Fakat kamerayı beslemiyordu, her şey normalmış gibi görünse de bir süre sonra kameranın kafası karışıyor ekranı halden hale giriyordu, resetleyip yeniden başlatıyordu. Bundan memnunum. Her ne kadar üzerinde 3.1A ya kadar yazsa da o kısmı test etmedim. Gerçi çinli kardeşlerin Allah bir dediğinden başkasına inanmak doğru değil ya.:confused: Bir seneyi geçti sorunsuz kullanıyorum. Hem akü/çalışırken alternatör voltunu hem çekilen akımı değişmeli olarak gösteriyor. Ayrıca arabanın iç sıcaklığını da gösteriyor fakat aparatın bir miktar ısınmasından dolayı kendi sıcaklığını gösteriyor diyebiliriz.
Kamera da 0,7-0,9 A arası bir akım çekiyor. Voltajı da multimetre/avometre ile karşılaştırdığımda 0,2-0,3 volt farkla ölçebiliyor.
Geçmiş olsun, bendeki dışarıda olduğum süreçte sürekli kayıtta araba park ettikten sonra 20-25 dakika daha kayıt yapıp ondan sonra bekleme moduna geçiyor. Sarsıntı hassasiyetine göre uyanıp kayda devam ediyor.
Bu arada 7 senelik varta akümü hem arabayı çok seyrek kullanmaktan hem de eskidi diyerek 50A İnci Akü ile değiştirmiştim. Aynı alışkanlıklarla hem aldığımda rafta kalma süresinden dolayı zayıftır diye hem de nasılsa bir kaç gün çalıştırmayacağım diye şarj cihazıyla 18-20 saat tam doldurdum. Bir kaç gün sonra ölçtüğümde yine voltajı 12,40 civarına gelmişti. Normalde yeni aküde bir ayda gelmesi gereken yere bir hafta sürmeden gelmişti. Müşteri destek kısmına yazdım sağ olsunlar geri dönüş yaptılar. İlgili kişi 12,40 altına düşünce 16,10 volt ile reosta şarjı (sülfatlaşmayı giderici) yapılması gerekiyor dedi. Onu da yaptım. Az önce 12,20 volt ölçünce yine 16,10 voltla eksi kutbu söküp şarja bağladım. Reosta şarjının süresi fazla olursa plakalarda haşlanma/yanma olurmuş. O yüzden ölçülen volta ve amperine göre süresi hesaplanarak yapılmalı. Cihaz bu süreyi kendisi hesaplıyor ve bitiminde normal şarjla devam ediyor. Bir süre daha deneyip yakın bir İnci servisine gitmeyi düşünüyorum. Bu durumu yaşayınca 7 senelik aküyü boşu boşuna değiştirmişim diyorum!