Sarj dinamonda sikinti yok, akunde gayet iyi bir tercih. Hic minciklatma ara ara olc okadar. Dinamo 14,7_8 degeri veya uzerine cikmamali, akunde 12,4 ve altina inerse sarj et harici bir sarjla. Okadar, sonra buradan degerleri yaz konusuruz. Sarj dinamosunu kalin bir balonu sisiriyormussun gibi dusun, balon bosken ufledikce uflersin emer, sistikce uflemen sor olur ve daha az ufleyebilirsin balon patlamayacak kadar kaliteliyse belli bir sisirmeden sonra cigerlerin yetmez ve ufleyemezsin, buda balon full sismis demektir. Aku ve dinamoda aynen boyle aku boşsa 14,7_8 leri bile gorursunki redresor saji gerek o zaman, aku 12,4 ve 12,6 arasi ise dinamoda 14 kusurler ile 13 aradini gormen gayet guzel, akun 12,6 ve ustuyse ki doludur artik ve dinamodan 13 V altin gorursun hatta 12,0 a kadar bile dusuk deger gorebilirsin. Zaten aksi olsa akuyu asiri sarjlar ve isi omur kaybi ve kalitesiz veya yipranmista patlamaya bile neden olabilir. Senin degerler iyi gayet, olcum aletlerinde de sorun yok gibi geliyor bana. O yuzden cok kafaya takma, bundan sonra Varta dan da sasmazsin zaten sanirim. Bu aku iyi miyi diyenleride bosver. Benim orjinal moll 0 km aku bile hatali cikti ve garantiden degisti. Bende cok arastirdim senin gibi o zamanlarda, bu konu basliginida o yuzden acmistim ve sagolsun tum arkadaslarla kafa yorduk tecrube kazandik. Aslinda cok sayfa var ama bastan sona okursan bu konu basligini hic atlamadan cok daha fazla bilgi ve tecrubeye ulasirsin. Arada linkleri verilen veya yuklenen videolar falan resimlerle olayi bir kullanici olarak bitirirsin kokunden. Hatta belli bir yere kadar yari profesyonel biri kadar bilgi sahibi olursun. Hatta ve hatta sokakta kendini ustayim diye tanitip kulaktan dolma bilgilerle is yapan arastirma ogrenme yetenegi sifir olan pek cok yarim akilliya is bile ogretirsin.