škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Araclarimizda Ucuz dandik malzeme sorunsallari

0 Üye ve 4 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Geronimo

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 23
    • Profili Görüntüle
Ben de karşılaştıklarımı bilgi olsun diye yazmak istedim,

-Dökülen boya
-Kolay kırılan arka havalandırma kolu
-gıcırdayan kapı fitilleri(sonradan kendi kedine geçti, ara sıra detaylı temizlemek gerekiyor)
-çok kolay çizilen camlar
-derilerin çok kolay kuruyup çatlama eğilimi-(en az senede 1 defa bakım yapmalı güneşte kalıyorsa 2 defa)
-zaman zaman amortisör gıcırdamaları
-torpidoya ağır bir şey koyunca kendiliğinden açılması

Bunların içinde en çok camların kolay çizilmesine şaşırdım, camın kalitesiz olabileceği hiç aklıma gelmezdi her arabanın aynıdır diye düşünüyordum.Ben gerçi 1.5 yaşında iken 2. el aldım ama önceki aracım 11 yaşında hyundai idi.Şuperbin camlarındaki çiziklerin 5/1 i eski arabamda yoktu, hiç gözüme batmazdı.Bunun nedeni çok sık ve camları çizecek şekilde yıkanması da olabilir diyeceğim ama ancak 1 yıl kullanılmış camlar nasıl bu kadar çizilebilir hayret doğrusu.
Camların kolay buğu yaptığını da düşünüyorum, bazen hava 18-19 derecedeyken bile çok çabuk buğu yapıyor.
Bu eksikliklerin bazılarının bilerek kötü yapıldığını düşünüyorum; yalıtım veya camı kalitesiz yaparak ne kadar kar elde edebilirsin ki?Zira bu ayrıntılar da iyi kalite olsa premium araçları nasıl satabilecekler ki?Pazar böyle dizayn edilmiş.
Tüm bunlar eksi olmasına rağmen bence rakiplerine göre artıları çok fazla.


Çevrimdışı dawn

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 166
    • Profili Görüntüle
Bu tarz sorunların tüm markalarda çıkabiliyor olması ile sorunların kronikleşmesi arasında fark var. Örneğin benim sorun olarak gördüklerim şunlar:

1- Start stop düğmesi
Garantiden değişiyor ama sorunun tekrarlamayacağının garantisi yok. Zamanla bozulup değiştirilmesi gereken bir sarf malzemesi gibi davranması doğru değil. Uyumlu ve kaliteli bir ürün ile değiştirilebilir.

2- Ucuz ses yapan Gosterge Paneli
Bunun da kalıcı bir çözümü yok; mazleme kalitesiz. Yine uyumlu ve kaliteli bir ürün ile değiştirilebilir.

3- Kalitesiz boya
Bunun da çözümü yok; aracı kaplatmak veya boyatmak vs dışında.

7- Kirilan arka havalandirma kanallari vs
Garantiden değişiyor ama gelen malzeme de aynı olacağı için yine tekrarlayabilir. Garanti bittikten sonra çıkmasını bulamazsanız servis 1000TL'ye yakın masraf çıkaracak.

8- Kalitesiz uv siz cabuk cizilen ince araba camlari
Ön camlar çok hassas. İlk camım taş sekmesi nedeniyle ile kırıldı. Yerine yine orijinal cam taktırdım ve 2 ay içinde yine taş sekmesi nedeniyle noktasal hasarlarla doldu. İşin tuhaf tarafı bu taşlar Anadolu'nun mıcırlı yollarında değil İstanbul'un kaymak gibi yollarında mikser veya harfiyat kamyonlarından sekiyor.

12- Kapi cita problemleri
Benim çıta iki kere değişti ama yine kalkıyor. Sanırım serviste kesin çözümü yok; dışarıda aksesuarcılar çözebilir gibime geliyor.

Bu sorunlar için servis kesin çözüm üretemiyor çünkü kullandıkları malzemeleri ve uyguladıkları prosedürleri değiştiremiyorlar. Kalitesiz malzemeler konusunda fabrikadan adımlar atılması lazım; örneğin aynı parçaları daha kaliteli malzeme ile üretmeye başlaması ve bunları servislere gönderip "bundan sonra bu parçalar kullanılacak" demesi lazım. Hiç bir markanın böyle bir işe gireceğini sanmıyorum çünkü zor ve maliyetli bir süreç. Diğer taraftan tüketicilerden yeteri kadar talep geldiğini sanmıyorum; çünkü insanlar bir noktadan sonra sıkılıp araçlarını satıyorlar. Hatta otomobillerin pahalı olmadığı ülkelerde görece kısa sürede hurdalığa bırakıyorlar.

Bir de şuna değineceğim; malzemelerin kalitesi aracın kullanıldığı yere göre farklılık gösterir. Örneğin gösterge paneli kötü asfaltlarda ses yapıyor; hatta 15 bin km'ye kadar kötü asfaltta ses yaptığına rastlamadım. Demek ki sürekli kaliteli asfaltta kullansaydım belki 40-50 bin km'ye kadar belki de hiç ses yapmayacaktı ve kötü asfalta girene kadar böyle bir sorun olabileceğini düşünmeyecektim. Yine mıcır yollarda veya inşaat bolluğu olan şehirlerde boya ve camlar hasar görüyor. Şehir içi yollarımız yamuk yumuk olduğundan dolayı köşe dönüşlerinde, hafif yokuşlu ve dönmeçli sokaklarda, otopark girişlerinde vs. araç sürekli dengesiz bir şekilde esnemek sorunda kalıyor ve kapı ayarları bozulmaya başlıyor; bu da cam çıtalarının birbirine sürterek hasar almalarına neden oluyor. Çoğunlukla Avrupa şehirlerine test edilen bu araçlar bence üretildikleri yere göre oldukça kaliteliler.

Geçenlerde şehir içi yolda 50km/sa ile giderken CSC5 lastiği yardım. Sonra lastiğin tanesine 1250TL verdim ama her an lastik patlama endişesi ile geziyorum. İstanbul'da neredeyse tüm sokaklar patates tarlası gibi. En kaliteli lastiği de alsak böyle şehirlerde lastik her an yarılabilir. Bu durumda lastik kalitesiz mi diyeceğiz? :syg2:
« Son Düzenleme: 27 Aralık 2018, 10:08:55 Gönderen: dawn »


Çevrimdışı Cagri33

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 644
    • Profili Görüntüle
Kırılan havalandırmamın neredeyse karşılaşılmadığı marka yok ilanlara bakıyorum %95 inde böyle bir sorun yok. Gıcırdayan ayna ve fitilin aracın sorunu olarak görülmesi absürd bir durumdur Bentley e binmiyoruz bunlar da çoğu arabada oluyor. Gösterge panelimden ses gelmiyor bizim aracımızda fakat bunu youtubeye yazınca Mercedes arabada da video atan var Opel de Reno da. Bu sayılanların hiçbirisi her araçta olan kronik sıkıntılar değildir bence Superb in sahipleri tarafından çok üst düzey bir araç olarak görülmesi bu durumu meydana getiriyor. Özetleyecek olursaö şurda sorun olarak söylenebilecek birşey varsa Start stop ve boyadır bunu kaç kişi yaşıyor bilmiyorum ama Start stop tuşu bile çoğu soruna göre ucuz bir maliyete sahip. Fitilden aynadan süspansiyonundan gıcırtı mı geliyor gereken materyali sık olsun bitsin bunu yapmadan hergün ya şurası gıcırdıyor bu arabanın demek komik bir durum bunu sorun olarak göstermekte öyle. Aracın direklerinden tirim sesi gelen var mı ? Yok. Saçma sapan bir rüzgar sesi alıyor mu yok. Süspansiyonların çalışmasında ya da en önemlisi elektronik(multimedya teknolojik donanım vs.) kronik bir sorun yok. Şimdi burda arabamda o var bu var diyen abilerimden ricam gidip mercedes Bmw peugeot Opel forumlarına üye olsunlar orda tartışılan sorunlara bi baksınlar buraya tekrar girince bunların sorun dahi olmadığını görecekler olmayan premium marla bile neredeyse yok. Şurda bizim aracımızda yok ama sorun varsa boya kalkmasıdır çoğu araçta da gözümle veya resimde buna rastlamadım kalanların hepsi basit çözümlerden ibaret ufak tefek şeyler. Lütfen şu gösterge panelinden ses geliyor diyen abilerim bi youtubeye girsin daha 1000 km olmamış ne markalardan ne sesler geliyor kendi arabanızı bu kadar ezmenizin benim gözümde mantığı yok marka fanatiği de değilim bunlar hangi markada olursa olsun ufak sorunlar ve her marka ve segmentte bunu yaşayan insanlar var.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Çevrimdışı ringcep

  • Yüzbaşı
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1415
    • Profili Görüntüle
    • http://www.tekbamatbaa.com
Araçlarımızı almadan önce artı ve eksilerini araştırarak,forumları okuyarak,şikayetleri inceleyerek alıyoruz.Almak demek kabüllenmektir.Neden şimdi böyle bir başlık altında karalamaya,değersizleştirmeyle zaman geçiriyoruz.Bu paralara alınabilecek en iyi aracı kullanıyor,keyfini çıkarıyoruz.Kul yapısı,sorunsuz olurmu hiç.Arkadaşım Q7 ile otobanda ailesiyle yolda kaldı,rezil rüsva oldu.Audıe yi arayıp ağzına geleni saydırmış,700 binlik Jıple yolda kalınırmı hiç,ama kalınıyor demek ki.Formumuzu paylaşmak,kaynaşmak,arkadaşlık ve dostluk kurma platformu olarak görüyorum.Pozitif olup moral bozmayalım.Bu araçlara Anadoluda ev alındığını unutmayalım.Lütfen bu formu skoda kullanmayanların da okuduğunu aklımızdan çıkarmayalım,yarın aracımızı satarken övgüyle söz etmeye başlandığında bu satırlar hatırlatıldığında başımızı öne eğmeyelim.
« Son Düzenleme: 27 Aralık 2018, 18:43:49 Gönderen: ringcep »


Çevrimdışı rocky62

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 757
    • Profili Görüntüle
5 yıla yakındır Yeti kullanıyorum çok memnunum en ufak bir sorun yaşamadım burada da konusunu açmış aracımı satışa çıkarmıştım sadece model yükseltmek ve ya SüperB almak için ama bir kaç gündür forumu okuyunca SüperB almaktan vazgeçtim. Ali arkadaşımızın da dediği gibi bu forumu sadece üye olanlar değil internet kullanan herkes okuyor ve ya okuyabilir benim gibi Skoda kullanan ve aşırı memnun bir kişi bile hayalindeki araçtan soğuyabiliyorsa gerisini varın siz düşünün. Bu arada cidden SüperB den vazgeçtim Style paket bir SüperB araç ile anlaşmak üzereydim ama kesinlikle Passat'a yöneldim. İnanın samimi yazıyorum Yetiden aldığım sürüş keyfi ve güvenliği Passattan alacağımı düşünmüyorum o derece yani :):):) aracımda en ufak bir çıtırtı torpido sesi vs vs kesinlikle yoktur Passat da olmayacağının bir garantisi de yok o yüzden aşırı kararsızım.


Çevrimdışı HasanK

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 300
    • Profili Görüntüle
Yetiler Skoda'nın prototip aracı gibiydi, tipi biraz gıcık ama özellikle makyajdan sonra yol tutuş, yalıtım, gidişi, tüketimi, kalitesi hepsi mi yukarıda olur. Otopark.com 10/10 vermişti o zamanlar fiyatı da çok maküldu.

Üst sınıf istiyorsanız Passat da Superb de çok yakın arabalar, ikisinde de aşağı yukarı aynı sıkıntılar var. Sinek küçük ama mide bulandırır hesabı bu kadar para verince insan tık dahi demesin istiyor sadece. Bunlarda ufak sıkıntılar var, iyi bir servisin çözmeyeceği şeyler değil.

Değiştirmeyi kafaya koyduysanız alın memnun kalırsınız, ama Yeti ile mutlu iseniz macera olur.



XT1650 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı rocky62

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 757
    • Profili Görüntüle
Ben tipini de çok beğeniyorum büyük ihtimal ile Yeti ile devam aracım henüz 30 bin km de şu ana kadar bakım dışında 1 kuruş masraf çıkarmadı sıfır gibidir plazada sıfır niyetine satılacak kadar temizdir o yüzden istediğim fiyat verilmediği sürece de keyfini sürmeye devam ben bir yıl araştırdıktan sonra tercih etmiştim Yeti yurtdışı tüm araba sitelerinden de en yüksek puanları alıyordu tüm rakiplerini test etmiştim.


Çevrimdışı Cagri33

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 644
    • Profili Görüntüle
[MENTION=9325]rocky62[/MENTION]

Bu yazılanlardan sebepse vw forumlarına girmeyin sanki doğan slx i konuşuyorlar :) Ben b8 Passat ve yeni Superb i bilen birisi olarak söylüyorum Style Superb in yanında Comfortline Passat arabaya binip kendini mutlu hissetmek imkansız birşey bence :) Donanımsal olarak kıyaslamıyorum bile halojen farlı passat ve Bi Xenon lu Superb :) bunun dışında hacim ve özellikle süspansiyon konfpru hele bagaj kolaylığı vs yakın bir tanışımızda var her binişimizde iyi ki Superb almışız diyorum. Parayı basıp Higline ye bi ton para vermek dışında iç mekan algısı olarak Higline gerçekten güzel ama kalan paketler Superb ten özel hissettirmiyor Higline güzel geliyor sadece. Vag grubu değil Mondeo İnsignia deseniz kişisel zevktir derdim sizin kararınız Skoda dan sonra başka marka tecrübe etmek istiyordur derdim ancak gerçekten şu hala üretimde olan Passat ı Superb e seçecek hele ki daha boş bir donanımı tek birşey bile yok. Şu yazılanlar dediğim gibi sorun sayılacak şeyler değil ki yazılanların bi kişide ya bir maximum 2 tanesi olıyor ve hepsi halledilebilecek ufak şeyler Passat Yeti den bile çok tirim sesi çıkarabilir bunu bilemeyiz. Bence Superb alın burda zaman geçirdiğimiz birinin iyiliğini isterim ki kaldı ki Passat 2019 da makyajlanacakken alt kasa almış olacaksınız.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi



Çevrimdışı Hukuki

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 157
    • Profili Görüntüle
Beyler benim bu konuyu acmamdaki sebep araclarimizii karalamak degil aksine daha iyi yerlere gelmesini sağlamaktır. Benim kırgınlığım 2015 model araçlarda yasanan sorunlarin halen 2018 model araclarda görülmeye devam etmesi. Ben burada kotuniyet ararim. Adamlarin umurunda.degil. Hala 2018 araclarda 3 senedir konustugumuz sorunlari konusuyoruz. Onu bunu bosverin durust bir firma hangi yedek parca cok talep ediliyorsa ya biz bu aksami dandik yapmışız kaliteli yapalim demesi gerekir. Ama yedek parca satarak para kazanma yoluna gidiyor. Volkswagen  in skandallarini hele kullanılmış test araclarinin km sini sıfırlayıp sattiklarini okuyunca  guvenim kalmadi. Tamam baska firmalarda hinlikler yapiyor ama onlarinki asla bukadar buyuk hinlik degil arti olarakta baska firmalar en azindan 5 yil garanti verip malının arkasında duruyor
« Son Düzenleme: 28 Aralık 2018, 01:00:14 Gönderen: Hukuki »


Çevrimdışı Levcho

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2968
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Hukuki;645879
Beyler benim bu konuyu acmamdaki sebep araclarimizii karalamak degil aksine daha iyi yerlere gelmesini sağlamaktır. Benim kırgınlığım 2015 model araçlarda yasanan sorunlarin halen 2018 model araclarda görülmeye devam etmesi. Ben burada kotuniyet ararim. Adamlarin umurunda.degil. Hala 2018 araclarda 3 senedir konustugumuz sorunlari konusuyoruz. Onu bunu bosverin durust bir firma hangi yedek parca cok talep ediliyorsa ya biz bu aksami dandik yapmışız kaliteli yapalim demesi gerekir. Ama yedek parca satarak para kazanma yoluna gidiyor. Volkswagen  in skandallarini hele kullanılmış test araclarinin km sini sıfırlayıp sattiklarini okuyunca  guvenim kalmadi. Tamam baska firmalarda hinlikler yapiyor ama onlarinki asla bukadar buyuk hinlik degil arti olarakta baska firmalar en azindan 5 yil garanti verip malının arkasında duruyor
Başka firmaların hinlikleri ile ilgili ne kadar tecrübe ve bilgi edindiğinize bağlı....
Çok ünlü bir japon markasının dizel motoru, yaklaşık 8 yıldır sorunlu, aşırı yağ yakma sorunundan dolayı çok fazla türk tüketici muzdarip.
Bir çok kişi dava etti, bazıları parasını geri aldı bazıları araç değişimi yaptı, ancak aynı motor ile hala banttan araba çıkıyor.
Bir diğer markanın kaportalarda göçükler oluşuyor durduk yere, TR'de binlerce araç var. İnsanlar protesto etti bir kaç ay önce, fabrika önüne kadar konvoy ile gittiler.

Bu olaylar en basıtınden sizin yazdıklarınız yanında devede kulak. :ok:



Unutmayalım ki, SuperB fiyat/performans aracıdır. Çok fazla beklentide kalmamak gerek ve keyfini çıkarmak gerek. :gaz:


Çevrimdışı Cagri33

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 644
    • Profili Görüntüle
[MENTION=8231]Levcho[/MENTION]

Size kesinlikle katılıyorum ve bunun önceki yıllarda da farklı markalarda bile (premiumlar dahil) birçok örneği mevcutken şu olayların sorun olarak gösterilmesi çok şaşırttı beni :))
 [MENTION=12534]Hukuki[/MENTION]

Hocam önceki mesajlarda yazdığım gibi şurda sorun olarak algılanabilecek ve fabrikanın ve markanın el atabileceği tek şey boya sorununuz ki bunu da kronik olarak göstermek yanlış olsa gerek kronik olsa benim aracımda da olurdu, komşumuzun Octaviasında da olurdu gene tanışımızın Rapid inde de bir sorun yok bu genel bir sıkıntı değil. Aynı şekilde Start Stop tuşu dandik olayı da böyle 100 kişiysek şurdan 3-5 kişi ben ilk basmamda çalışmadı ya da nadiren oluyor der bu da bence bunu yaşayan birkaç kişinin şanssızlığı. Arka havalandırma olayına gelince bizde arkada ufak çocuk var onun işiydi garantiden değiştirdiler şimdi sorunsuz kullanıyoruz. Ayna gıcırtı yapıyorsa sprey sıkarsın fitil yapıyorsa sprey sıkarsın süspansiyon gıcırıyorsa yağlanır bunlar orda ki ürünün başlıkta ki gibi ucuz mal değil ses çıkarmasını önleyen maddenin azaldığını gösterir. 2 seneyi aşkındır ayna gıcırdadıysa 3-5 kere kapanırken ses yaptı yapmıyor yapmış olsa tek başıma 30 liraya hem fitil hem ayna sesini hallederdim bunlar gerçekten sorun olarak algılanacak durumlar değil keza arka havalandırma da öyle ki çoğu markada göğüsteki havalandırmalarda bile kırılmalar oluşuyor. Tanışımızda alt kasa makyajlı İnsignia var araç yeni yani eski değil 3 yaşında diyelim kapı kulpuna elini at çatırtı çıtırtı gıcırtıdan durulmuyor çünkü kapı kulpu sert plastikten ibaret hatta üstündeki boya bile aşınmaya başlamış işte sorun böyle olur çünkü ürünün kalitesi sıkıntılıdır çözmesi zordur. Yine Focus u olan 2014 tanışımız mucurlu asfaltta giderken C sütunu felaket zırıldıyor ve orayı artık sökmek mi lazım naparsa bilmiyorum sıkıntı böyle olur bu sayılanlar çok basit olaylar gösterge panelinden ses gelmesi bile hiçbirşey bu yazılanların için de ki bu da genel bir sıkıntı değil yine olan araç sayısı bi hayli azdır ve illa ki böyle şeyler olacak. Şu sayılanların yarısı dediğim gibi tek arabada çıktıysa sahibinin bahtsızlığıdır ya da arabasına iyi bakmıyordur ben bindiğimiz arabayı görünce aklıma başka birşey gelmiyor :) Bazı markalar göçen kaportasına top çarpmıştır derken Mikelaj çıta atması yapanlara Skoda tek laf etmeden düzeltti ve fabrikasyon olarakta 2016 üstü araçlarda yok bu olay düzeltildi mesela. Eğer kronik bir durum olsa idi zaten servislerde yapılan sorunlar doğuş a iletilen durumlar Skoda tarafından görülüyor yani yaşayan demek ki bi hayli az bu yazılan sıkıntılardan çoğunu.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Çevrimdışı dawn

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 166
    • Profili Görüntüle
Yıllardır aynı sorunlu/dandik parçaların üretiminin devam etmesi aslında geleneksel endüstriyel üretimin ciddi bir sorunu. Bu konuda marka özeline girmeye gerek yok; bir ürünün seri üretimi için çok sayıda yan sanayi ile yapılan anlaşmalar, yok bilmem kaç dilimlik ciro hedefi vs. derken üretilen ürünün son kullanıcı geri bildirimleri değerlendirilip aşama aşama kalite artışı yapmalarını da zorlaşıyor. Ara ara yaptıkları güncellemeler ile sadece reklam malzemesi olacak şeyler ekleyebiliyorlar.

Örneğin basit bir android uygulaması bile neredeyse her hafta güncelleniyor; bankalar 2-3 ayda bir bir kaç saat çalışmayı durdurup yazılım güncellemesi yapılıyor. Bir otomobil yazılımı ömründe kaç defa güncelleniyor acaba? Yukarıda sabitlenmiş "Bolero Resetlenme Sorunu Çözümü" başlığı neredeyse 3 yıldır orada duruyor. Yazılım güncellemesi ile çözülebilecek bu sorun için sadece "güncelleme" adı altında tek seferlik radyo istasyon logolarını dağıtmak gibi saçma bir adım attılar. Sorunu çözme konusunda bir adımları olmadı.

Buradaki asıl sorun bence büyük üreticilerin iş modellerini günümüzdeki startup'lar gibi güncelleyememeleri veya son ana kadar eski hantal iş modellerine devam etme konusunda direnmeleri. Tabi bu konuda ne kadar uzun süre direnirlerse müşterileri soymaya o kadar süre devam edecekler. Diğer taraftan innovasyona yoğunlaşan firmalar zamanla illa ki diğerlerinin önüne geçecektir. Skoda'yı veya herhangi bir firmayı tek başına eleştirmek yerine sistemi eleştirmek daha iyi sonuçlar verir diye düşünüyorum. Sonuçta onlar da henüz son bulmamış olan eski usül müşteri söğüşleme trendine uyuyorlar.

Bütün bunlara rağmen ben yine de Superb'in fiyat/kalite konusunda bir çok modelden daha iyi durumda olduğunu düşünüyorum.

(Bu arada Civic'teki göçükten bende de var :) bir keresinde uzun yolda aracı mıcıra kaptırıp drift atmıştım; aracı zor toparladım. Civic kullanıcıları çoğunlukla hız ve drift tutkunu oldukları için bu sorunla karşılaşıyor olabilirler :))


Çevrimdışı Geronimo

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 23
    • Profili Görüntüle
Fitillerin gıcırdadığını gördüğüm ilk araba superb, bu yaşıma kadar başka kimseden de duyduğum bir şey değil.Bu sorun değil sprey sık geçer, delik varsa yama yap geç demektir.Kapıyı kolundan tutup geri çekiyorum ses kesiliyor ama bu kalitesizlik ya da sorun olamazmış.
Boya dökülme konusuna da başka hiç bir arabada rastlamadım, görmediysen git 2016 beyaz superblere bir göz at derim, benim baktıklarımda az ya da çok istisnasız hepsinde vardı.5 litre su şişesi çarptı boya gözümün önünde döküldü.Şimdi siz diyorsunuz ki bunu yazma kimse bilmesin sonra marka fanatiği değilim.
Camlar zımparanlmış gibi çizilmiş, sadece o değil gösterge paneli bile o kadar kolay çiziliyor ki kalite akıyor.Aldım kullanıyorum ama maalesef bunlar sorundur.
Ben de bunların hiç birini dert edinmedim hatta çoğunu bilerek aldım çünkü tam benim aradığım özellikler superbde var.Superbi gömmeyin bunlar problem değil demek bana çok garip geliyor, mantığı anlayamadım.Babanızın fabrikasında mı üretiliyor da bu aracın ayıplarını örtmeye çalışıyorsunuz.
Münferitmiş deniyor birde, 2017-2018 sıfır araçlardan forumda nasıl şikayetler var, ben 2016 aldım ben de yok hiç biri diye adamlara gidip bunlar münferit sorun değil deme cesaretini bulamam açıkçası.
Superbi alırken sattığım hyundai 10 yaşındaydı, ne fitilerinden 1 defa ses geldi ne camı çizik içindeydi.O kadar sene kullandım en ufak bir yerine herhangi sorun için sprey sıkmam gerekmedi.Boyası patır patır dökülmedi, superbe binerken yolda görseniz o arabamı ya dersiniz...
Sonuçta motoru, konforu, yol tutuşu, şanzımanı her şeyi iyi güzel de giderken sürekli pır pır kapı fitilinden ses gelmesi de hiç hoş değil ve de bal gibi de kronik sorundur.Ayrıca sprey sıkıp da çözemeyenler bile var çünkü sadece fitilden kaynaklanmıyor.
Yeni alınmış araçlarda aynı durumlar yaşanıyorken, 4 te 1 fiyatında sattığım arabada yıllarca yaşamamışken, sorun olarak görmemek de benim açımdan bir garip olurdu doğrusu.
Son olarak benim karşılaştıklarımın hepsi, boya sorunu dahil olmak üzere,tekrar ediyorum benim dert edeceğim seviyede değil ama bunlar sorun değil, kronik değil, şans demek gerçekten çok garibime gidiyor.Hayatınızdaki ürünleri üretenleri böyle savunursak, tüketici olarak her zaman biz kaybederiz.Sprey sıkacakmışım bunlar benim değil skoda'nın derdi olmalı.


Çevrimdışı Hukuki

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 157
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Geronimo;645886
Fitillerin gıcırdadığını gördüğüm ilk araba superb, bu yaşıma kadar başka kimseden de duyduğum bir şey değil.Bu sorun değil sprey sık geçer, delik varsa yama yap geç demektir.Kapıyı kolundan tutup geri çekiyorum ses kesiliyor ama bu kalitesizlik ya da sorun olamazmış.
Boya dökülme konusuna da başka hiç bir arabada rastlamadım, görmediysen git 2016 beyaz superblere bir göz at derim, benim baktıklarımda az ya da çok istisnasız hepsinde vardı.5 litre su şişesi çarptı boya gözümün önünde döküldü.Şimdi siz diyorsunuz ki bunu yazma kimse bilmesin sonra marka fanatiği değilim.
Camlar zımparanlmış gibi çizilmiş, sadece o değil gösterge paneli bile o kadar kolay çiziliyor ki kalite akıyor.Aldım kullanıyorum ama maalesef bunlar sorundur.
Ben de bunların hiç birini dert edinmedim hatta çoğunu bilerek aldım çünkü tam benim aradığım özellikler superbde var.Superbi gömmeyin bunlar problem değil demek bana çok garip geliyor, mantığı anlayamadım.Babanızın fabrikasında mı üretiliyor da bu aracın ayıplarını örtmeye çalışıyorsunuz.
Münferitmiş deniyor birde, 2017-2018 sıfır araçlardan forumda nasıl şikayetler var, ben 2016 aldım ben de yok hiç biri diye adamlara gidip bunlar münferit sorun değil deme cesaretini bulamam açıkçası.
Superbi alırken sattığım hyundai 10 yaşındaydı, ne fitilerinden 1 defa ses geldi ne camı çizik içindeydi.O kadar sene kullandım en ufak bir yerine herhangi sorun için sprey sıkmam gerekmedi.Boyası patır patır dökülmedi, superbe binerken yolda görseniz o arabamı ya dersiniz...
Sonuçta motoru, konforu, yol tutuşu, şanzımanı her şeyi iyi güzel de giderken sürekli pır pır kapı fitilinden ses gelmesi de hiç hoş değil ve de bal gibi de kronik sorundur.Ayrıca sprey sıkıp da çözemeyenler bile var çünkü sadece fitilden kaynaklanmıyor.
Yeni alınmış araçlarda aynı durumlar yaşanıyorken, 4 te 1 fiyatında sattığım arabada yıllarca yaşamamışken, sorun olarak görmemek de benim açımdan bir garip olurdu doğrusu.
Son olarak benim karşılaştıklarımın hepsi, boya sorunu dahil olmak üzere,tekrar ediyorum benim dert edeceğim seviyede değil ama bunlar sorun değil, kronik değil, şans demek gerçekten çok garibime gidiyor.Hayatınızdaki ürünleri üretenleri böyle savunursak, tüketici olarak her zaman biz kaybederiz.Sprey sıkacakmışım bunlar benim değil skoda'nın derdi olmalı.


Benimde bu araca gecmeden onceki aracim hyundai i30 du. Hyundai  a millet laf eder ama o aracla girilen yollara bu arac girse ne olurdu. Bilen bilir Bandirma canakkale yolu uzun sure micirli kaldi keşan lapseki yolunda arac 1000 tane micir yemistir. Banamisin demedi. 3 yil vanda kullanildi cukur yollarda vs. Guroymakta karlari kuredik nerdeyse yol temizlenmemisti kar seviyesi 50 cm idi. Klimasi boya kalitesi camlari istisnasiz daha iyi. Ben sahsen daha iyi tecrube beklerdim. Hyundain motoru kuvvetli degildi motoru araci zor tasiyordu.  Superb kadar vardi ağırlığı.  Hyundai tuketim sorununu aşsa cok daha iyi yerlere gelirdi. Tabi birde marka algisi