[MENTION=14601]Cagri33[/MENTION]
Senin yazdığına göre konuşmayı da bilmiyorum, arabadan da anlamıyorum.Etrafımızda da araba kullanan kimse yok, varsa da o da anlamıyor.Babanın fabrikası lafı tarafına söylenmese de "bu arabada kronik problem yok" ya da "bunlar kronik değil" demek için başka bir neden ortaya koyamamışsın.Passatta da var demişsin; superble passat zaten tamamen birbirinden farklı arabalar haklısın.
Nem mi boyayı döküyormuş ki nemli yerde yaşıyorum demişsin.Sen taşlar o beyaz arabana değmeye başlasın ya da ufak tefek darbelerle duvar sıvası gibi dökülmeye başlasın gelir bu mesajımı tekrar bir okursun.Olmadı sprey sıkarsın her derde deva.Fitil konusunda ben hiç olmuyor veya yok demedim, etrafında neredeyse her marka model tipte araba kullanan yüzlerce insan tanıyorum işim gereği.Hemen hemen hepsiyle de muhabbet ediyorum arabaları hakkında ama kimseden böyle bir şikayet duymadım dedim.Youtube da olmayan bir arıza yoktur, varsa da vardır mantığına devam et sen.Benim arabamın sürücü koltuğu gıcırtı ve oynamalardan komple değişti eski sahibi farkında bile değildi ki servise şikayete gitsin.Dikkatini çekeyim benim yazdığım kronik sorun listesinde yok, neden yazmadım acaba?Çünkü yeterli gözlemim yoktu.
Ayna konusunda haklı olabilirsin ama ben o konuda bir şey yazmadım zaten.Bana boşuna cevap olarak yazmışsın.
"Yazma görmesinler" sana hitaben yazılmadı, hiç biri sana hitaben yazılmadı ama "kronik sorun yok buralara yazmayın" diyorsan evet senin mantığını hedef alır.
Servis bu sorundan kimse gelmedi demiş falan, farklı marka arabalara binmişsin, bana superbi de anlatmışsın, bunların benimle ya da yaklaşımımla alakası yok.Servisi şahit göstermeni de toyluğuna verdim.
Sen bilinçli bir kullanıcısındır değilsindir burdan karar veremem, bana olmadığın izlemeni yarattın.Benim karşılaştığım beyaz superb sahipleri ve servis çalışanları döküntüleri gösterdiğim zaman, boyanın kronik problem olmadığını ya da ilk defa duyduklarını söylüyorlar.Ben de superb tecrübelerimi aktardım ve aksini iddia edenleri de biraz eleştirdim.Saygısızlık ve haddini bilememem söz konusu değil.Benim aktardığım gerçek gözlemlere göre benim arabadan anlamadığımı nasıl anladın ayrı bir konu...Muhtemelen senin kadar farklı model ve sayıda araba kullanmadığım içindir...
Eminim ki ilk superb 3 sahibi arabasını teslim almadan önce dahi skoda bu kronik problemleri biliyordu.Her bir parçanın; kalite, üretim, montaj sürecine göre geri dönüş oranını önceden tahmin edilebilir, ama az ama çok.Bu genelde ülkemizde az çünkü tüketiciler bilinçsiz.Satarım gider ne uğraşıcam diyor adam.