škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Octavia ve Sirali Sistem

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı DağCey Lpg

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
    • http://www.dag-cey.com
Alıntı yapılan: mdindas;65688
murat kardeş
 
ben şaşmazın karşı tarafındaki bir yerden dağcey diye bi yerde taktırdıydım bizim 4 tane a5 de orada takıldı hiç sorun yok
ilgi alaka çok iyi çözüm üretiyorlar sorun varsa giderene dek arkasındalar arıza ışığı yandığında sildirmek için para almıyorlar
 
http://www.dag-cey.com/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
 
buda internet sayfaları yer haritasınıda koymuşlar sana yardımcı olacaklaerdır.

 
Hakkımızda söyledikleriniz için çok teşekkür ederiz.
Memnuniyetinizin daimi olmasını dileriz.


Çevrimdışı mdindas

  • hürgeneral
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4181
    • Profili Görüntüle
mehmet bey sizde buraya takılırmıydınız hoş geldiniz. bizim siyah octi a5 lerin hepsi gitti. şimdi opel astra aldım bi ara uğrarım dükkana.


Çevrimdışı brsbilgin

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 13
    • Profili Görüntüle
2.el Skoda ocatavia a5 aldım 20 bin km. Direk brc marka lpg taktırdım. Araçta herhangi bir performans farkı hiçbirşekilde hissettirmiyor kesinlikle. Gerçi pek performanslı bir araç olduğunu söyliyemem ama. Bir kere sadece emisyon ışığını yaktı o da farklı bir gazcıdan gaz aldığımda yaptı. Taktırdığım yerde ücretsiz olarak ışığı söndürdüler. Benim sadee şöyle bir problemim oldu. Gazın beynini sigorta kutusuna monta edilmiş ve buda kaputun tam kapamasına engel olmuş. Aradan sigorta kutusuna giden su arabayı sapıttırdı. Kontağı kapattığımda tüm ikaz ışıklarının yanması ve bazende anahtarı çıkarttığımda arabanın hala tekliyerek çalışmaya devam etmesi gibi. Bilginize olsun sigorta kutusunun üzerine gazın beynini koydurtmayın.


Çevrimdışı Muhlis OZTURK

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 203
    • Profili Görüntüle
Arkadaslar, tup iyidir, guzeldir, ancak LPG enjektorlerinin capi ve birim zamanda puskurttugu yakit ile benzin enjektorlerinin capi ve birim zamanda puskurttugu yakit birbirinden farklidir, o yuzden LPG enjektorleri, belli devirlerin uzerinde iseme tabir edilen duruma gecerler (4500 devir ve uzeri). Bu iceride asiri miktarda yakit bulunmasi durumuna sebep olacagi icin, yanma odasindaki isiyi ve pistonlarin belli bolgelerindeki isiyi cok arttirarak, pistonun erimesine sebep olur (saka degil). Mertol Kip bey, (bir Ford forumunun kurucusu) zamaninda bu konuda cok fazla arastirma yapip bizi bilgilendirmisti, ve kendi aracinin resimlerini cekip gostermisti bize, 4500 devir ustunde cok uzun sure gittikten sonra ariza lambasi yanmis, motor bir daha calismamis, sanayiye cekildiginde ise pistonlarin yanlarindan eriyerek, parcalarin kartere dustugu gozlemlenmisti.
 
Kisacasi, tup iyidir guzeldir, ancak kullanirken dikkatli olmak gerek, onerim 4500 devir ustunu gecmemeniz.
 
Eger fotograflarin ve konunun linkini bulabilirsem, buraya eklerim.
 
Konu ile alakali sonradan bulup ekledigim link :
 
http://www.fordclubtr.com/forum/2008-Mondeo-ya-Lpg-Uygula-t190151.html
« Son Düzenleme: 14 Eylül 2010, 11:21:00 Gönderen: Muhlis OZTURK »


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: Muhlis OZTURK;138862
...Bu iceride asiri miktarda yakit bulunmasi durumuna sebep olacagi icin, yanma odasindaki isiyi ve pistonlarin belli bolgelerindeki isiyi cok arttirarak...
Özellikle piston üstü hararetini arttırır ki bu harareti gösterge tablosundan izleyebilmek mümkün değildir.


Çevrimdışı dgca

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 220
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Muhlis OZTURK;138862
Arkadaslar, tup iyidir, guzeldir, ancak LPG enjektorlerinin capi ve birim zamanda puskurttugu yakit ile benzin enjektorlerinin capi ve birim zamanda puskurttugu yakit birbirinden farklidir, o yuzden LPG enjektorleri, belli devirlerin uzerinde iseme tabir edilen duruma gecerler (4500 devir ve uzeri). Bu iceride asiri miktarda yakit bulunmasi durumuna sebep olacagi icin, yanma odasindaki isiyi ve pistonlarin belli bolgelerindeki isiyi cok arttirarak, pistonun erimesine sebep olur (saka degil). Mertol Kip bey, (bir Ford forumunun kurucusu) zamaninda bu konuda cok fazla arastirma yapip bizi bilgilendirmisti, ve kendi aracinin resimlerini cekip gostermisti bize, 4500 devir ustunde cok uzun sure gittikten sonra ariza lambasi yanmis, motor bir daha calismamis, sanayiye cekildiginde ise pistonlarin yanlarindan eriyerek, parcalarin kartere dustugu gozlemlenmisti.
 
Kisacasi, tup iyidir guzeldir, ancak kullanirken dikkatli olmak gerek, onerim 4500 devir ustunu gecmemeniz.
 
Eger fotograflarin ve konunun linkini bulabilirsem, buraya eklerim.
 
Konu ile alakali sonradan bulup ekledigim link :
 
http://www.fordclubtr.com/forum/2008-Mondeo-ya-Lpg-Uygula-t190151.html

Geçen hafta ilk defa olarak uzun yol deneyimini Ankara - Alanya arasında yaşadım. Aracıma BRC marka sıralı sitem taktıralı yaklaşık 4 ay oldu ve 4000 km civarında yol yapmıştım. Fakat bu zaman zarfında yukarda bahsedilen egzos emisyon ışığım hiç yanmamıştı ta ki Alanya dönüşüne kadar. Malum yollarda müsait olunca biraz aracı test etmek maksadıyla 180'e kadar bastım. Fakat bu esnada emisyon ışığından bihaberim. Konya'dan çıktıktan sonra gaz bittiğinde gözüm o mübarek ışığa takılıverdi. Normalde 44 litre depoyu fulleyerek gittiğim Alanya'dan, dolu depoyla Ankara'ya varamadan Konya çıkışında bitiriverdim. Haftasonu şaşmaz yolu gözüktü bana. Muhtemelen ışığı söndüreceğiz fakat dönüşte resmen %30 sarfiyat arttı.:( Vagcom bakalım ne diyecek? Şimdiden Oksijen sensörü (lambda sensörü) fiyatlarıdna bakmaya başladım bile. Tavsiyesi olan arkadaşların önerilerine açığım.


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle
Hemen senaryo yazmanıza gerek yok bence :)
 
Önce hata kodu silinir sonra 1-2 gün test yapılır o zaman ortaya çıkar :)
 
Pistonlarda erime vs olayına gelirsek bi ihtimal olabilir ama hacimli ve turbolu bir çok araçta pistonlar forget sistemde ve bunu kaldırabilir derecede bana göre :)


Çevrimdışı Muhlis OZTURK

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 203
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kadir_;140592

Pistonlarda erime vs olayına gelirsek bi ihtimal olabilir ama hacimli ve turbolu bir çok araçta pistonlar forget sistemde ve bunu kaldırabilir derecede bana göre :)


1.6, hacimli ? Turbo, MPI motor ?

Eger 2.0 twin charged bir motordan bahsedersek haklisinizda, 1.6 MPI motorda forged piston, biyel kolu ve krank gibi seyler kullandiklarini hic zannetmiyorum, ekleyecegi maliyete gerekmedikce ve geri donusu olmadikca hic bir sirket katlanmaz.


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Muhlis OZTURK;140991
1.6, hacimli ? Turbo, MPI motor ?

Eger 2.0 twin charged bir motordan bahsedersek haklisinizda, 1.6 MPI motorda forged piston, biyel kolu ve krank gibi seyler kullandiklarini hic zannetmiyorum, ekleyecegi maliyete gerekmedikce ve geri donusu olmadikca hic bir sirket katlanmaz.
kadirin söylediği araç kendi araçları 1,8 T 20v :) onların bloklar döküm çekil pistonlar krank falan half-forged mahle marka :)


Çevrimdışı dgca

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 220
    • Profili Görüntüle
Haftasonu Ostim tarafında olan ve Doğuş otoda 10 sene ustabaşı olarak çalıştıktan sonra kendi işyerini açan Orhan Ustama aracı götürdüm. İlk dediği şey : "Ben sana söylemiştim, bu ışıkla yaşamaya alışacaksın". Böyle durumlarda malumunuz internetten okuduklarımızı ya da eş dosttan duyduklarımızı aktardığımızda ki ben aynen "lambda sensörünü söküp temizlesek" dedim, usta da temizlense de aynı sorunu yaşatacağını söyledi. Laptopu bağladıktan sonra hata kodunda fakir karışım hatasını verdi. Ben de araca LPG taktırdığımdan beri ayara götürme şansım olmamıştı. Ustadan ayrılarak direk LPG'yi taktırdığım yere gittim. Tabi gitmeden Orhan usta hatayı sildi ve egzos emsiyon ışığını söndürdü. LPG ayarı da yapıldı ve bu şeklide yaklaşık 70 km kullandıktan sonra tekrar ışık yandı. Aslında aracın çekişinde bir sorun yok fakat yakıt tüketimini ancak belli bir süre kullandıktan sonra ölçmem gerekecek. Sizce söz konusu sensörü değiştirmeme gerek var mı? Yanılmıyorsam Bosch servislerinden uygun fiyata temin edilebiliyormuş. :rolleyes:


Çevrimdışı fmaka

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2596
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Muhlis OZTURK;138862
Arkadaslar, tup iyidir, guzeldir, ancak LPG enjektorlerinin capi ve birim zamanda puskurttugu yakit ile benzin enjektorlerinin capi ve birim zamanda puskurttugu yakit birbirinden farklidir, o yuzden LPG enjektorleri, belli devirlerin uzerinde iseme tabir edilen duruma gecerler (4500 devir ve uzeri). Bu iceride asiri miktarda yakit bulunmasi durumuna sebep olacagi icin, yanma odasindaki isiyi ve pistonlarin belli bolgelerindeki isiyi cok arttirarak, pistonun erimesine sebep olur (saka degil). Mertol Kip bey, (bir Ford forumunun kurucusu) zamaninda bu konuda cok fazla arastirma yapip bizi bilgilendirmisti, ve kendi aracinin resimlerini cekip gostermisti bize, 4500 devir ustunde cok uzun sure gittikten sonra ariza lambasi yanmis, motor bir daha calismamis, sanayiye cekildiginde ise pistonlarin yanlarindan eriyerek, parcalarin kartere dustugu gozlemlenmisti.
 
Kisacasi, tup iyidir guzeldir, ancak kullanirken dikkatli olmak gerek, onerim 4500 devir ustunu gecmemeniz.
 
Eger fotograflarin ve konunun linkini bulabilirsem, buraya eklerim.
 
Konu ile alakali sonradan bulup ekledigim link :
 
http://www.fordclubtr.com/forum/2008-Mondeo-ya-Lpg-Uygula-t190151.html

bilgi için teşekkürler.4500 deviri otobanda 150 den sonra görüyorum sanırım yanılıyorsam düzeltin.o bile yeter.
(bir kez 190/200 aralığınad gittim ozaman devir 5000 üzerindeydi.)