škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Hareket Halinde Direksiyon Kilitlenmesi-Denge ESC Problemi

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı teachtr

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 100
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Ceycey1103;647137
Servisten çıkan cevaba göre artık hareket edeceğim hocam, sorun halinde Yüce oto mu yoksa Doğuş'lamı iletişime geçmem lazım.?

SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Ben hep Yüce Otomotiv ile görüşmüştüm ikisi de aynıdır bence hocam.


Çevrimdışı Ceycey1103

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 183
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: teachtr;647153
Ben hep Yüce Otomotiv ile görüşmüştüm ikisi de aynıdır bence hocam.
Servisten dönüş ne şekilde olacak hala bekliyorum, bekledikçe geriliyorum.Gelen cevaba göre yüce otoyla iletişime geçeceğim.

SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı teachtr

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 100
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı Ceycey1103

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 183
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: teachtr;647155
Hocam işlem uzun sürecekse ikame araç alın birde.
Hocam ikame araç vermişlerdi. Dönüş yapıldı direksiyon kolunu kontrol ünitesi değişecekmiş aracın.

SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Ceycey1103

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 183
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Ceycey1103;647164
Hocam ikame araç vermişlerdi. Dönüş yapıldı direksiyon kolunu kontrol ünitesi değişecekmiş aracın.

SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Dün aracı teslim aldım,direksiyon kolu kontrol ünitesi değişmiş.İçim rahat değil araçtan soğudum ama yapacak bir şey yok.


Çevrimdışı teachtr

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 100
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Ceycey1103;647199
Dün aracı teslim aldım,direksiyon kolu kontrol ünitesi değişmiş.İçim rahat değil araçtan soğudum ama yapacak bir şey yok.


Haklısınız hocam bende bir daha sorun yaşanmadı değişimden sonra .


Çevrimdışı Ceycey1103

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 183
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: teachtr;647214
Haklısınız hocam bende bir daha sorun yaşanmadı değişimden sonra .
Bende öyle umuyorum hocam.

SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı achenar

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 1
    • Profili Görüntüle
Selamlar,

Aynı sorunu Fabia 1.0 DSG aracımızda yaşadık.

Konu ile ilgili Yüce otoya yazdığım yazı şöyle:

Sayın Yetkili,

23 Nisan 2021 tarihinde xxxx plakalı 2018 model (Trafiğe çıkış Aralık 2018) 27bin km’de olan Skoda Fabia 1.0 DSG aracımla henüz yola çıkmışken “Hidrolik direksiyon arızası” (kırmızı) uyarısı aldım. Uyarının çıkması ile arabamı kenara çektim. Daha sonra da araba çalışmadığı ve 23 Nisan Cuma hem tatil hem de sokağa çıkma yasağı olduğundan çekici çağırarak aracı çalıştığım yerin garajına çektirdim.

   26 Nisan Pazartesi sabahı Efe Otomotiv ile görüşerek aracı çekici ile kendilerine gönderdim. Aracımın düzenli bakımları orada yapıldığından bu arızaya da kendileri tarafından bakılmasını tercih ettim.

   Yapılan inceleme sonrasında direksiyon kolon ve kilit parçalarında arıza olduğu, parça fiyatının 3100 TL civarında olduğu bilgisi tarafıma iletildi ve aracın garantisinin 2020 yılında bittiği söylendi.

   Araştırdığım kadarıyla oluşan arızanın çok nadir karşılaşılan bir durum olduğunu, sürücünün yapabileceği bir hatadan kaynaklanamayacağını ve olayın incelenerek değişen parçalar için ücret talep edilmemesi talebimi kendilerine ilettim.

   Bu işlemleri gerçekleştirecek kişinin işbaşında olmaması ve 30 Nisan’dan başlayacak olan tam kapanma sebebiyle bayram sonrası 17 Mayıs Pazartesi’ye kadar aracım serviste kaldı.

   Oluşan arızanın çok riskli bir durum olduğunu düşünmekteyim. 20-30 km/saat hızında giderken olmasının ise benim için büyük şans olduğunu düşünüyorum. Çok daha hızlı bir süratte giderken olsaydı olabilecekleri düşünmek bile istemiyorum. 

   Ayrıca, sağlık sektöründe çalışan bir sağlık çalışanı olarak, bu olayın ilk etapta çözülememesinden ötürü tam kapanma döneminde sağlık kuruluşuma araçsız ve toplu taşıma ile gitmek zorunda kalmış olup, toplu taşımanın tüm risklerini ve saatlerce toplu taşıma beklemenin mağduriyetini yaşamış bulunmaktayım.

Aracımın müşteri memnuniyeti kapsamın da tarafınızdan ücretsiz onarımını ve tarafıma teslim edilmesi rica ederim.


Bu yazıma ve servis ile yaptığım görüşmeler neticesinde iyi niyet garantisi kapsamında 1560 TL ödedim. İşçilik dahil toplam tutar 4200 TL denmişti.

Direksiyon kolon ve kilit değişimi yapıldı.

Yüce otoya da yazdığım gibi; şahsi fikrim hem bu kadar nadir oluşan bir arıza olması hem kullanıcının bu arızayı yaratmasının imkansız olması hem de çok ciddi kaza riskine sebep olabilecek olması nedeniyle ücretsiz giderilmesiydi, hala da öyle.

Servis ben söylemeden iyi niyet garantisi kapsamında işlem yapmadı ama yüce oto ile görüşmemden sonra olay değişti. Halbuki ben söylemeden bunun yapılması gerekir.

Bu yazdıklarımın aynı durumu ileride yaşayabilecek olanlara faydalı olması dileğiyle... :)