Arkadaşlar merhaba, uzun süredir buralarda yoktum ama son yaşadığım süreç ile ilgili sizlerede rehber olabilir diye güncel yaşadığım bie durumu aktarmak istedim.
18.06.2019 tarihinde Avek Tekstilkent bayisine aracımı direksiyon soyulması sebebiyle teslim ettim. Dün (18.06.2019) Servis danışmanı ile yaptığım görüşmede garanti kapsamına girmediği arzu edersem maliyetini karşılayarak değiştirebileceklerini iletti. Bende 20 bin km deki aracın direksiyonunun soyulmasının normal olmadığını ve bunu kabul etmeyeceğimi ilettim ve tekrar inceleyelim olarak kapattık telefonu. Bugün(19.06.2019) az önce yaptığımız görüşmede garanti departmanının incelediği yüzük kullanıldığı için çizikler olduğunu iletti ve değişim olamayacağını belirtt. (Bu arada yüzük kullanmıyorum
).
Bu akşam için aracı teslime hazır olduklarını ilettiler ve konu servis tarafında bu şekilde kapandı.
Konuyu Skoda Türkiye(Yüce Auto) ve Doğuş Oto internet sayfalarında aynı şekilde anlatan birer form doldurdum. Doğuş Oto’nun internet sayfasındaki ilgili form çalışmadığı için ve detaylı fotoğraflar için eposta ile gönderdim fakat bu sefer
info@dogusoto.com,
info@dogusoto.com.tr mail adreslerinin kullanılmadığı,
info@skoda.com.tr adresinin mail kotasının dolduğu bildirimi geldi
Sağolsun Çek’e konuyu ingilizce mail olarak ilettim ve hemen ticket oluşturdular. Bu şekilde takip edeceğim ancak..
Konu ile ilgili gelişme oldukça sizlere de ileteceğim..