Bilgi mahiyetinde değil ama tecrübe olarak şunu rahatlıkla diyebilirim.
Hiç "D" kullanmadım. Aracı ilk aldığımda kullanmayı denedim ama çok düşük devirde çok yüksek vitesler oluyor, çoğu zaman araba boğuluyor. Daima "S" modda kullandım ve S&S iptal kullanırım. Çok yoğun trafik ve rampada manuele geçerim. Egzoz tıkanıklığı, DSG çok ısındı gibi problem sayılabilecek durumlar ile hiç karşılaşmadım.
bir şey ifade eder mi bilmiyorum; hep devirli kullanırım, bu aralar klimam hep açık 6.4lt/100km. Yakıtım aldığım günden beri Shell Fuelsave Dizel.
manuelde 1'den 2'ye değişimi kullanıcı yapmazsa devir kesiciye kadar gelir sonra 2'ye geçer. Benim araçta böyle ama 1'de 4000+ (kesici devreye girmeden) devirde belli bir süre gidince geçiyor mu bilmiyorum. Sanki süreden ziyade devirin zirvesinde bu iş oluyor gibi