škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Vites topuzu soyulması

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Serdar06

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 26
    • Profili Görüntüle
2016 model 28000km manuel octavia aracım yetkili servis bakimli birkacgun ince vites topuzunun deridinde siyulmalar olduğunu farkettim ve servise başvurdum servis aracımın garantisi bittiğini söyledi dosya açıp skodaya gondereceklermis ordan gelen sonuca gore fiyatta %40-70 oraninda indirim yapilip o şekilde yardimci olacaklarmıs bundan once 2005model ikinci el 180bin km de megane 2 almıştım renault sorgusuz sualsiz kapı iç kol tutamaklarını ve vites topuzunu değiştirmişti şimdi iki adet sıfır skoda aldık skodanin bize yaptığına bakın ben mi yanlıd düşünüyorum yoksa sizcede bi durum anormal mi ne yapmalıyım sizce daha önce böyle birsey baßına gelen oldu mu ?


Çevrimdışı mkoray79

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 876
    • Profili Görüntüle
benim kromajı soyuluyordu garantiden değişti. ama kalitesiz mal kullanıp kullanıcı kalitesiz malı ıyı kullanıp garanti suresınde problem olmadı ama garanti bitimi soyulma basladıgında, aracın garantisi bıtmıs diyim sonrasında kullanıcıyı öpmek de neyin nesi.

hayır bırde cevaba gore %40%70 yapacagız demek nedemek...! kabul olursa garantiden degisir, garantilik bisey değilse ucreti neyse o alınır.
Akla su soru geliyor bu durumda aslında garanti isi bu ama, biz yerseniz ona sokmayıp size iteleyecez, bunu yaparken de sesiniz az cıksın dıye biraz traslıyoruz.
ama almanyaya, ya da cek cumhuriyetine bunu garanti diye iteleriz orayı karıstırmayınız...!

arıza çıkarın valla o zaman yaparlar, ayrılmayın olay cıkarın. memlekette olay cıkarmadan işler yurumez hale geldi allah sonumuzu hayır etsin.


Çevrimdışı Serdar06

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 26
    • Profili Görüntüle
İnstagramdan , websitesindeki şikayet bölümünden , telefonla doğuş otoyu arayarak , servise dosya açtırarak neticeyi beklemekteyim sonuçta arıza büyük olacak zaten bu gidişle


Çevrimdışı hilter

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 187
    • Profili Görüntüle
Geçmiş olsun,ben garanti bitmeden değişim yaptırdım...:(


Çevrimdışı chnkty

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 41
    • Profili Görüntüle
Siyah kaplaması soyulduğu için garantide iken vites topuzunu ben de değiştirttim.
Garanti bittikten sonra vites topuzunun kromajı ve kaplaması soyuldu. BCM modül ve kavrama arızası için destek alır iken vites topuzu ile ilgili bir destek alamadım maalesef.

Sanırım vites topuzları kronik sorunlu bu araçlarda, değişim sonrası aynı sorunun tekrar etmesi muhtemel ve arkasında da durulmuyor.


Çevrimdışı lifeexciting

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 23
    • Profili Görüntüle
Merhabalar , bende 2015 model servis bakımlı aracım için aynı problemle ilgili Ankara And Oto. ile görüştüm. Garantisi bittiği için herhangi bir işlem yapılamayacağı ve istenirse ücretli değişim olacağı yönündeydi. Vites topuzunun şuanki ortamala fiyatı içinde 1300 TL gibi bir rakam söylediler.
« Son Düzenleme: 22 Temmuz 2019, 16:40:55 Gönderen: lifeexciting »


Çevrimdışı Serdar06

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 26
    • Profili Görüntüle
Bide bana servisteki görevli manuel araçlarda hiç olmuyo şimdiye kadar max 5 ad. Değiştirmişizdir diyo bir firma müşteri memnuniyeti adına bu sorunu çözmüyorsa benim diyecek lafım yok yazık diyorum sadece insanlar emeklerini alınterlerini vererek bu markaları alıyorlar gelinen noktaya bak


Çevrimdışı octa

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 610
    • Profili Görüntüle
Bazılarımızın elindeki ter öyle etkili ki malzemeler dayanmıyor. Manuel araç kullanırken genellikle yüksek hızlar haricinde elimiz viteste oluyor. Bu da istemeden temas süremizi arttırıyor. Yani gidip mercedes'in topuzunda da aynı şeyi yaşamanız olasıdır. Kimimizin eli çok terler farkında olmadan da asit eritmişcesine malzemeler yıpranır. Müşteri memnuniyeti halen Türkiye'de genel olarak pek önemsenmiyor. İyi niyetli satıcılar yok değil ama gördüğümüz gibi sizi mağdur etmeleri hoş değil.


Çevrimdışı mkoray79

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 876
    • Profili Görüntüle
[MENTION=18203]octa[/MENTION]
Volkan arkadasimizin dedigi cok dogru. Ayni deri kordonlu saat kayislari gibi ter deriye ciddi zarar veriyor ozellikle yazin terden haliyle asit ve tuzlanmadan dolayi; ancak topuzdaki kromaj evladiyelik olmali. Gercekten krom gibi de gelmiyor bana o malzeme parlak bir kaplama, plastik boyasi vs gibi hic metal gibi degil...!


Çevrimdışı octa

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 610
    • Profili Görüntüle
Aracın herhangi bir deri aksamı, tamir edilebiliyor. Orijinal gibi yapanlar var. Instagram'da geçen gün bir sayfa denk geldi. Deri döşeme tamiratı yapıyorlar. Tesadüf bizim Skoda DSG vites topuzu da tamir etmişler. Fena gözükmüyor, belki yaptırmak isteyen olur diye paylaşıyorum. Adamlarla bir alakam yok.

https://www.instagram.com/p/B3Cf1EwFMkQ/


Çevrimdışı Forever

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 572
    • Profili Görüntüle
Öncelikle bizim vergi sistemini göz ardı ederseniz bu araçlar avrupa için bedava denilebilecek fiyata üretilen araçlar. Kalite de parasına göre. Active paket superb vergisiz fiyatı 12 bin Euro idi. Nakliye bayi karı gibi kalemleri çıkarsak bu aracın maliyeti 10 bin Euro yani bizim para karşılığı 10 bin liranın altına iniyor. Bazı parçaların çabuk yıpranması gayet normal.
Ayrıca burada bir mağduriyet olduğunu düşünmüyorum. Garanti demek belirli bir süre üretim hatalarına karşı korumadır, süre dolduğunda üretim hataları bile koruma kapsamına girmez. Kaldı ki vites, direksiyon sürekli yıpranan parçalardır normalde bile garantiye girmez. Fakat firmalar iyi niyet adına garanti süresince bu değşimleri bedelsiz yapıyor.


Çevrimdışı **SEMİH**

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1522
    • Profili Görüntüle
Bu konuda anlamadığım nokta şu; direksiyondaki deriyle elimiz daha fazla temas halinde ama vites topuzundaki deri aşınıyor. Öyle böyle de değil 6 aya kalmadan gidiyor. Ben de değişim yaptırmıştım ama 6 ay sonra aynı oldu. İçimden ee garanti bitince ne olcak deyip tekrar dönüş yapmadım. Öylece kullanıyorum. Kısaca aşırı kalitesiz deriden yapmışlar ve şikayet edilen şeyin revizyon geçirmesi gerekirken belki de daha basit olanını takıp günü kurtarıyorlar.


Çevrimdışı dryusufbal

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 875
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Forever;653751
Öncelikle bizim vergi sistemini göz ardı ederseniz bu araçlar avrupa için bedava denilebilecek fiyata üretilen araçlar. Kalite de parasına göre. Active paket superb vergisiz fiyatı 12 bin Euro idi. Nakliye bayi karı gibi kalemleri çıkarsak bu aracın maliyeti 10 bin Euro yani bizim para karşılığı 10 bin liranın altına iniyor. Bazı parçaların çabuk yıpranması gayet normal.
Ayrıca burada bir mağduriyet olduğunu düşünmüyorum. Garanti demek belirli bir süre üretim hatalarına karşı korumadır, süre dolduğunda üretim hataları bile koruma kapsamına girmez. Kaldı ki vites, direksiyon sürekli yıpranan parçalardır normalde bile garantiye girmez. Fakat firmalar iyi niyet adına garanti süresince bu değşimleri bedelsiz yapıyor.


aslında arabalar üzerinden otomotiv endüstrisindeki innovasyon sizin dediğiniz gibi olmuyor. bunun testlerı ve gerı donuslerı aslında tam da bizlerin dediği gibi misal arka koltuk havalandırma ızgaralarının ayak darbesiyle kırılması diyeceksınız kı ne var bunda ayak gelince ızgara kırılır hayır üretici bunun ayak mesafesınde yapıyorsa kırılmayacak sekılde tasarlayacak ve geliştirecek malzemeyı ona gore sececek ona gore konumlandıracak tum bunlara ragmen yıne de kırılma varsa garantıyı devreye sokacak otomotiv de işler bu şekilde gelişir günü kurtarma olarak değil her şikayet her kronik sorun araçlarda belli üretim bantlarında revizyonala sonuçlanır bu sebeple ki ara facelift yenilemelei yapılır.


diğer konuda önceden skoda bazı parçalara kullanıldıkca eskir diye değişime onay vermıyorlardı son donemde bunlara izin vermeye başladı bu konuda bir olumsuz geri dönüş yapıldı ise servisten bu aralar tekrardan değişim talebi yaptırın değiştiriyorlar.


Çevrimdışı Forever

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 572
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: dryusufbal;653761
aslında arabalar üzerinden otomotiv endüstrisindeki innovasyon sizin dediğiniz gibi olmuyor. bunun testlerı ve gerı donuslerı aslında tam da bizlerin dediği gibi misal arka koltuk havalandırma ızgaralarının ayak darbesiyle kırılması diyeceksınız kı ne var bunda ayak gelince ızgara kırılır hayır üretici bunun ayak mesafesınde yapıyorsa kırılmayacak sekılde tasarlayacak ve geliştirecek malzemeyı ona gore sececek ona gore konumlandıracak tum bunlara ragmen yıne de kırılma varsa garantıyı devreye sokacak otomotiv de işler bu şekilde gelişir günü kurtarma olarak değil her şikayet her kronik sorun araçlarda belli üretim bantlarında revizyonala sonuçlanır bu sebeple ki ara facelift yenilemelei yapılır.


diğer konuda önceden skoda bazı parçalara kullanıldıkca eskir diye değişime onay vermıyorlardı son donemde bunlara izin vermeye başladı bu konuda bir olumsuz geri dönüş yapıldı ise servisten bu aralar tekrardan değişim talebi yaptırın değiştiriyorlar.


VAG grubunun geri dönüşlere çok kulak astığını sanmıyorum. Şu forumu okusalar yeter. Üretim bandında değişiklik yapmak yerine arızalanan parçaları değiştirme yoluna gidiyorlar.

2010 passattaki arka sağ amortisorden kasislerde gelen lap lap diye ses, 2016 superbte vardı, 2019 superbte de var, 2018 leonda da var.

2016 superbteki cam fıskiyelerinin cama dağılmaması sorunu servis aksiyonu ile çözülmüştü ama aynı sorun 2019 superbde de var.

Superblerdeki sunrooftan gelen ses 2015'ten beri giderilmedi.

Kuru kavrama DSG 2009'da üretildi. 2017 de güncelleninceye kadar çevremde DSG kullanıpta kavrama yada mekatronik sorunu yaşamayan olmadı.

Çok çabuk bozulan sol ön cam açma tuş takımı VAG grubunun tüm araçlarında halen kullanılıyor. 2016 superbte 2 yılda bozulmuştu.

Daha önce hiç bir araçta yaşamadığım ilk defa 2016 superb ile hayatımıza giren her kasiste viraj çubuğu lastiklerinin gacur gucur ses yapması 3000km deki 2019 superbde de mevcut. Araçtan inerken bile kağnı gibi ses geliyor.
 
Bahsettiğiniz havalandırma çıkışı kırıldığında değiştiriyorlar ama yıllardır üretilen ve hatta makyajlanan bir araçta dizayn veya malzeme değişikliğine gidilmedi.


Çevrimdışı Özgür Şahin

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 790
    • Profili Görüntüle
    • http://www.mesutozil.com
garanti devam ediyorsa değişiyorlar yoksa saçma malzemelere saçma rakamlar talep etmeye devam ediyorlar. TDI yazısının I'sı araç yıkanırken düşmüştü bayii'ye sorduğumda 150tl üstü bir rakam istemişlerdi.