NatGeo'da gecen sezon Almanya'daki 2. el oto satislari uzerine bir seri program vardi... Ozellikle D segment araclarin 2. el satislarindan sonra, Mercedes C serisi, BMW 5 serisi araclarin kaporta/yuruyen aksamlar/motor gibi cesitli kisimlarinin ne durumda olduguna dair, tuketiciyi aydinlatma uzerine bir arastirma dizisi... Tabii, baska 2. el piysas,nda tutulan ve yuksek degerlerle el degistiren baska markalar da seri boyunca incelenmis...
Ayni model birkac aracin degisik zamanlarda, degisik sehirlerde yapilan kontrollerinde, kabin ici cezbedici olmasina karsin, ozellikle Mercedes ve BMW'de ciddi sikintilar oldugu, kaportada kapi altlari, mars-piye ve camurluk eteklerinde curumeler, yuruyus takimlarinda (ki, Almanya'da yol sartlari bizim ulkeden cok daha iyi...) hasarlar, motor'da ozellikle 60.000km sonrasi turbo ve trigerle ilgili sikintilar oldugunu ve alicilarin bu marka ve modelleri alirken dikkatli olmasi gerektigini anlatiyordu...
Yani, bizleri cezbeden markalarin ve modellerin zaman icinde her aracta oldugundan daha cok dert cikarttigi gercegini goz onunde bulundurmamiz faydamiza...
Para kolay kazanilmiyor... Harcarken de dogru yere yatirim yapmak akillica olur...
Iste size "En sikayet alan Markalar"la ilgili bir video...
http://www.youtube.com/watch?v=nOxn-Sytz7IHer ne kadar bizler sikayet ediyorsak da, beterin beteri var...
Bir de bu videoyu izleyin: "En az sikayet edilen markalar" listesi:
http://www.youtube.com/watch?v=elg9Jw6JFoESevgilerimle