Merhaba, geçmiş olsun. Aynı hatayı 2 yıl önce benim arabamda 1 kere yaptı ama önemsemedim. (2015 rapid 1.4 tdı). Ardından geçtiğimiz ay 15 temmuzdan itibaren 20 gün içinde 6 ya da 7 kere daha yapınca servisi arayıp randevu aldım. Servis aracı gönül rahatlığı ile kullanmaya devam edin sizi yolda bırakmaz ama gelip gösterin dedi. Sorun mekanik değilmiş.Bilgisayar hatayı tespit ederse parça değişimini yapacaklarını söylediler ama beyin bunu basit hata olarak gördüğü için kontak kapatıldığında hatayı silebiliyor dediler. Sorun kronik ise kaydedebiliyormuş. Bilgisayar hatayı görmezse bir dahaki sefere en yakın yetkili servise götürün ama kontağı kapatmayın dediler. Arabayı bilgisayara bağladılar ve sorun kayıtlı görününce derin bir nefes aldım. Uzatılmış garantimin bitmesine 5 ay var çünkü. Arabayı sabah bıraktım akşam aldım. 1 haftadır kullanıyorum sorun yok. Vites kol kutusu ve mekanizması değişti. Sorun bir soketten kaynaklanıyor ama sadece soketi değil soketin bağlı olduğu kısmı değiştiriyorlar. Aracı mersin kavi de yaptırdım ve çok ilgiliydiler.
Merhabalar, öncelikle ilginiz için teşekkür ederim. Size düzgün ve bilgili bir servise denk gelmişsiniz. Bana bu veya buna benzer hiç bir şey söylemediler. Akşam iş dönüşü oluyor ve o saatlerde servis kapalı oluyor. Benimde uzatılmış garantinin bitmesine 2 aydan kısa sürem var.
Ama şunu biliyorum, değiştirdiğiniz parça 7.000 TL civarındaymış. Umarım hata verdiğinde açık bir servis bulabilirim.
Bu hatayı öyle yada böyle herkes en az 1 kez almıştır.
Biz müşteriler bu konularda biraz birlik olmamız gerekiyor.
Yurtdışında fotoğraf çek vs. birşey istemiyorlar neden bizden böyle şeyler istiyorlar.
Bu markanın değerini kaybettirir...
Ben aracımdan çok memnunum 2. Bir araç düşünüyorum önümüzdeki yıl için yine Skoda hayalim ama soru işaretlerim çok fazla...
Mi A2 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Merhaba, 2. el araba alıp sorun yaşamak istemediğim için rapid aldım. Fakat 2. aydan itibaren yaşamadığım sorun kalmadı. şahsi fikrim yeni bir model araç almayın. kronik sorunları belli olmadığı için bir ayağınız sürekli serviste oluyor.
Arıza ile ilgili, servis sorumlusu usta ben hata göremiyorum, hataya ait bir görsel getirin dedi. Bende hata 1. saniye ekranda görünüyor sonra gidiyor dediğimde bize ispatlayın dedi. Bende aracın göstergesine kamera yerleştirdim ve kayıt aldım. Günün sonunda görselleri kayda bile almadılar.
Ülkede kriz var diye müşterileri mağdur ediyorlar. Usta bu parça değişen kimsede bu sorunun tekrar yaşanmadığını söyledi. Bende bunun üzerine benimle aynı kaderi paylaşanları bir araya toplamak için yazdım. Sonrasında gerekirse resmi yollara başvurmayı düşünüyorum.
İşten anlamayan servis personelleri ve yetkililer tarafından markanın adını çıkartıyorlar. İlginiz için teşekkür ederim.