Yapayım kardeşim. 2015 oktavia da p konumunda terk et uyarısı ve düz yolda mekatronic arızası (kendi kendine boşa alma ) denk gelmiştir dedik her mekanik arıza verir dedik 2017 de sıfır passat aldık . 2000km de kalkışlarda cıyaklama ses yapmaya başladı 3 aylık arabanın şanzımanı komple değişti.Önemsemedim 2020 de sıfır aldık şimdide geri vitese takınca vurma sarsılma var. ARkadaşımda golf var 2 4 6 lı viteslere geçmiyor arabası . Şimdi bu kadar sorunu yaşayıp şikayet etmeyeceğiz de ne yapacağız . Ha derseniz ki madem memnun değilsiniz neden sürekli aynı grup alıyorsunuz. Arabanın sürüşünden konforundan memnun olduğumuz için ama arıza konusunda malesef uzak doğu arabaları kadar sorunsuz değiller.Ayrıca şı 40 50 60 bin km deki arabaların kalkışlarda titremesini saymıyorum .Hadi sürekli şehir içi yarım debriaj yapıyordur kullanıcı hatasıdır diyorum.
Ayhan Bey;
Tüm olaylar Sizi bulmuş desem yalan olmaz, sizin kadar şanssız kişi yorumu ben okumamıştım henüz. Tabii, benim bu yorumum, VAG grubu savunduğum anlamına gelmiyor. VAG bababım oğlu değil sonuçta. Suçluya suçlu derim, objektif olduğumu düşünüyorum. Umarım bizim başımıza da talihsiz bir olay gelmez ve yolda kalmayız veya Alah korusun daha kötüsü. Sizin durumunuzdaki yaşananlara ne yorumlasak "az kalır", şikayetlerinizde kesinlikel haklısınız.
Bence hakkınızı arayınız ve bu kadar olaydan sonra bence tam otomatik araca geçiş yapınız.
Çift kavrama, CVT, Multimod robotize; Bu şanzımanların tümü nispeten daha çok arızaya eğimli, veya "sorunlu" diyelim.
Genel olarak durumu aşağıdaki anketten takip etmeye çalışıyorum;
http://www.skodaturkey.com/showthread.php?t=37100&highlight=anketBir araştırmaya göre ;
-Nick Wreden’in araştırmasına göre, “mutlu müşteri”, bu memnuniyetini ortalama 4-5 kişiye anlatıyor. Oysa, “memnun olmayanlar” ortalama 8 ila 13 kişiyle bu konuyu paylaşıyor.
Velhasil kelam; Herkez yaşadığını biliyor.
Ben de japon arabası ile kötü tecrübeler yaşadım ve memnuniyetsizim.