Her gördüğümde çok hoşuma gidiyor.Farklı bir duruşu var.Arka stop lambaları bazı tipik japon, uzakdoğu araçlarını anımsatsada genel olarak hoş bir tasarıma sahip.Spor bir duruş, dinamik bir sürüşü olduğundan bahsediliyor.Rengide çok hoş..İlerde vw grup haricinde düşünebileceğim ender modellerden.İçine binip kullanmadım ama VW grup oturaklığı alınırmı tartışılır.Ama mazda çok yol katetti ford ortaklığı ile..
Düşünceleriniz nedir?
Belki arkasını sevmedim..Çirkin bile denebilir..Şeffa stop sevmiyorum ondan sanırım..
10 hoparlörlü BOSE ses sistemi varmış opsiyonel :kiki: 2400 dolarcık
İç mekan japon otomobili resmen..Kalite olarak iyi tabi ama ne bileyim havası , duruşu hala almana yaklaşamıyor be
Model Tested: - 2009 Mazda3 SP25; 2.5-litre, DOHC, four-cylinder; six-speed manual; Hatch – $30,690
Options: - Luxury Pack – leather trim, Bose 10-speaker audio and sliding centre armrest $2400; Floor mats $123
Sporty nature, good performance, excellent safety
Steering lightness, bland dash, cluttered steering wheel
Ratings: CarAdvice Overall Rating: How does it Drive: How does it Look: How does it Go: Specifications: - Engine: 2488cc, four-cylinder
- Power: 122kW @ 6000rpm
- Torque: 227Nm @ 4000rpm
- Induction: Multipoint injection
- Transmission: Six-speed manual
- Driven Wheels: Front
- Brakes: Discs with ABS,EBD,BA
- Top Speed: N/A
- 0-100km/h: N/A
- CO2 Emissions: 204g/km
- Fuel Consumption: 8.6L/100km(ADR combined)
- Fuel Consumption: 8.2L/100km(As Tested)
- Fuel Tank Capacity: 60 litres
- Fuel Type: 91RON petrol
- ANCAP Rating: Not tested
- Airbags: Front, side and curtain
- Safety: ESC,ABS, Brake Assist, EBD
- Spare Wheel: Space saver
- Suspension: MacPherson Strut(F), Multi-link (R)
- Cargo Capacity: 300 litres
- Tow Capacity: 900kg (braked)
- Turning Circle: 10.9 metres
- Warranty: Three years/100,000 kilometres
- Weight: 1342kg
- Wheels: 17-inch alloys