Görüntü dışında belirgin bir eksi ve artınız olmaz.
1. Lastik çapı değişmediği için yakıt çok etkilenmez, jant büyüdüğü için biraz jant lastik toplamının ağırlığı artabilir ama yakıtı etkileyecek düzeyde olmaz.
2. Dış çevre değişmediği için performans etkilenmez. lastik çevresini düşürürseniz performansınız artar ama son hızınız düşer.
3. Dış çevre değişmediği için değişmez.
4. Biraz konfor kaybınız olur ama kullandığınız güzergahta yollar iyi ise çok farketmezsiniz, yollar bozuksa can sıkar.
5. Kasko çok sorun çıkarmaz. Orjinal dışında ürün alırsanız, yürüyen aksam parçalarında sorun ve serviste garanti problemi yaşayabilirsiniz.
6. Taban genişlediği için tutuşunuz biraz artar ama birim alan başına düşen ağırlık düştüğü için siz bunu bariz şekilde farkedemezsiniz. Lastik yanağındaki %25'lik azalma nedeniyle oluşacak olan virajdaki yana yatmalar biraz azalır fakat rijit bir şasi ve sert bir yaya sahip olmayan ve gemi gibi salınan Superb'te bu durumu hissetmeniz zor olacaktır.
Son olarak; lastik masrafınız ortalama 1.5-2 katına çıkar.