Herkese merhaba, aracı ilk aldığım günden beri yaşadığım sıkıntılar dün akşam pik yaptı. Akşam İstanbul'da ERYA isimli yetkili servise aracımı götürdüm. Rezillik ötesi cevaplarla ve çözümsüzlüklerle karşılaştım. Aracın geçen ay bagaj takozları değişti, yeni kasanın ilk araçları dedik kabul ettik.
(Not: 2018 Highline Golf satarak Sıfır Octavia aldım. Octavia, Golfun çeyreği etmez.1. Şikayet Alt takımdan çok fazla ses geliyordu, bütün tümsekleri tekerin düştüğü her küçük çukur bile araç içinde ses olarak almaktaydım. Hani dedim bir tek ben mi alıyorum bu sesleri diye, aracın içindeki herkes rahatsız olmaya başladı. Geçenlerde bir arkadaşımız plastik takozların araçta unutulabileceğini söyledi, kontrol ettirdim unutulmamış. Şikayet/Çözüm odaklı düşünüldüğü zaman aldığım cevap aracın süspansiyonları sert, bu araclar Avrupa koşullarına göre üretilmiştir denildi. Bu cevaba istinaden yeni kasa Renault Clio aracımda bile daha konforlu sürüş sağladığımı söylediğim zaman ise; Clio'ların Türkiye'de üretildiği ve Türkiye şartlarına uygun olduğunu söylediler..... (burada kendimi tutamadım kahkaha attım
)))))) ben hala aracın bu kadar konforsuz ve keyif olabileceğini aklıma yerleştiremiyorum. Çünkü A7 kasa Octavia'yı 2016'dan beri kullanıyoruz ve hiç bir şekilde böyle şikayetlerim olmamıştı. Ama bu A8 kasalar tamamen rezilliklerle dolu...
2. Şikayet Aracın içinde adeta müzik dinler gibi trim sesi dinliyoruz. Bütün kapılardan, kapı kol dayamalarından, plastik bütün aksamlardan trim sesi gelmekte. Müzik açmadan araç içinde seyahat edilememekte. 350.000/400.000 TL'ye satılan araçların kalitesi ortada. Şikayet/Çözüm odaklı baktığımızda, servis danışmanı trim sesiyle ilgilenen arkadaşın rahatsız olduğunu ve 2 hafta boyunca olmayacağını söyledi ve bu sebepten dolayı bu şikayetimizle ilgilenemeyeceklerini söylediler. Daha önce böyle bir şeyle asla karşılaşmamıştım. Resmen böyle bir soruna çözümleri yok ve bu üretici hatası olduğu için resmen insanları aptal yerine koyuyorlar. Yol testine çıktığımız ustamız iste trim seslerinin kapı fitillerinin tozlanmasının sonucu oluştuğu ve silikon spreyle temizlenerek yağlanırsa sesin kesileceği fakat kapı içlerinde tutma yerleri, kol dayamaları, pencere açma kapa tuşunun olduğu yerlerinin seslerinin kesilmeyeceği ve bunun böyle olduğunu söylediler. Servis danışmanın trim sesiyle ilgilenecek kimsenin yok, ustanında sadece silikon sprey sıkılacak demesinin üzerine o zaman sprey sıkın talebime yapamayacaklarını ilettiler
))))))
3. Şikayet ve kapanış Bütün bunları yaşadıktan sonra servisin önünde aracıma bindiğimde 48v Akü hatası verdi
(Bu arada araç tam 4500 km'de bi kaç arkadaşta 4500 km yaşamış bu sorunu. Her günde kullanıyorum aracı istisnasız) Yaşadığım bütün tartışma ve gerginliklerin üzerine uyarıyı gören ustanın yaşadığı şoku size anlatamam. Alın dedim bu arabayı naparsanız yapın. Bıraktım çıktım, şarj edeceklerini vs söylediler. İşin özünde ben sorun yaşamamak adına sıfır araç alıyorum. 2 gün sonra şehir dışına çıkacaktım. Şu rezillikleri yolda yaşamış olsaydım ne olacaktı? Sıfır aracı 4 kere servise götürdüm.
*Kendime Şikayet/Çözüm; İlk işim aracı satmak. !!!!