škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

SKODA TRİGER DEĞİŞİMİ

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Kemal Dağdelen

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 3
    • Profili Görüntüle
ARKADAŞLAR SELAMLAR, 2016 MODEL OCTAVIA SAHİBİYİM, ARACIM 72000 KM.DE. TRİGER SETİNİN DEĞİŞİMİ İLE ALAKALI GÖRÜŞLERİNİZİ ÖĞRENMEK İSTİYORUM. SERVİSE SORDUĞUMDA 120.000KM YIL ŞARTI OLMADAN DİYE MAİLLE YAZIŞMAM VAR, DİĞER BİR SERVİSE SORDUM 7 YIL/120.000 KM DİYE BİLGİ VERDİ. KKONUYLA ALAKALI GÖRÜŞLERİNİZİ BEKLERİM.


Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30185
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Motor koduna göre (CHA, CHB vs.) bile değişiyor süre, km bilgisi, keza markaya göre Seat Skoda VW arasında bile tutarsız bilgiler var.


Çevrimdışı mkoray79

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 876
    • Profili Görüntüle
ARKADAŞLAR SELAMLAR, 2016 MODEL OCTAVIA SAHİBİYİM, ARACIM 72000 KM.DE. TRİGER SETİNİN DEĞİŞİMİ İLE ALAKALI GÖRÜŞLERİNİZİ ÖĞRENMEK İSTİYORUM. SERVİSE SORDUĞUMDA 120.000KM YIL ŞARTI OLMADAN DİYE MAİLLE YAZIŞMAM VAR, DİĞER BİR SERVİSE SORDUM 7 YIL/120.000 KM DİYE BİLGİ VERDİ. KKONUYLA ALAKALI GÖRÜŞLERİNİZİ BEKLERİM.
120 bin dedilerse odur. Seker mi bu yili gecince eriyecek ya da jet ucagi mi yillaninca yorgunluk olusacak. Yila bakma 120 bin km ise 120 bindir. Hatta o 120 bin bile emniyet katsayili veriliyor. Araci yormadan cok yuklenmeden efendi gibi kullaniyorsaniz 120 bine gelince bile korkma. Araca agir yukleniyorsaniz her yil kontrol ettirin rulmanlarda asinma ses vs. kayista gevseme asinna varmi diye. Bu arada kayisi surekli kontrol ettirin kullanima bagli kalmaksizin. kayis deforme olabilir hava sartlarina ve uzerine dokulen sacilanlara gore. Ama kayisi erken değiştirmeniz illa tum rulman takimini degistirmeniz manasina gelmez.
Kayis elestik ve malzeme oldugu icin o sikintili aşınma konusunda. Rulmanlarda yila bagli olarak deformasyon olmaz. Ama kayista olabilir, hava sartlari nem rutubet yag vs uzerine gelirse.


Çevrimdışı octa

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 610
    • Profili Görüntüle
Kayış üzerinde çatlaklar varsa risk budur diyip sürebilirsiniz. Kayışta problem yoksa, yıl beklenebilir. 160 bin, 200 bin km kayışla sürenler var. Ancak bu kişiler sık sürenler değil, burası önemli bir faktör. Benim aracım 2014, 40.000'deyken triger değişti. Çıkan kayışta çokça çatlak vardı. Devirdaim pompası yüzünden değişti ama kafada soru işaretim kalmadı. Çıkan deplhi marka, takılan gates markaydı.


Çevrimdışı Blue Rapid

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 464
    • Profili Görüntüle
Triger kayışı motora bakınca görünen bir yerde değil, motorun kısmi olarak sökülmesi ile ortaya çıkmaktadır. Sizin motora bakınca gördüğünüz V kayışıdır.


Çevrimdışı Yalçın KOÇ

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
Merhabalar, ben de bu konuyu araştırdım biraz, dün servise gittiğimde de sordum, 120.000 km.de değiştirilmesi gerekiyormuş. Youtube'de TAMİRHANE hesabında Aslan usta var vag grubu araçlar konusunda baya bilgili o da bir videosunda kayış üzerinde herhangi bir deformasyon olması bile km.si geldiğinde triger kayışının değişmesi gerektiğini söylüyor..