Araç burada hafif de olsa yokuş aşağı veya yukarı durumda mı duruyor? Yoksa dümdüz bir zeminde mi? P' de kilit mekanizması yokuş aşağı veya yukarı durumlarda ses yapıyor ondan soruyorum.Kavramaların olduğu ve gâvurun housing dediği kısım su alabiliyor. Sonrasında paslanma ve arıza çıkabiliyor.
Vaktinizi ayırıp yorumladığınız için teşekkür ederim. Araç P konumda ve düz bir zeminde durmakta.
Evet bu su alma ve paslanma durumdan bahsetmiştim, tabii şanzıman açıldığı zaman kavrama ve volan değişeceği için şimdilik biraz çekimserim.
Sudan geçmelerde en sıkıntı yaratan sarj dinamosu. Açıkta olduğu ve hava soğutmalı olduğu için birde sıcak olduğundan, sudan geçerken sıcak soğuk gövde kırılması bile oluyor ki bende oldu.
Ses de videonun 2.sinde var ama rahatsız edici değil sanki inceden sürtme sesi gibi. Yaşı da gelmiş km bilmem ama DSG ve mekatronik yağlarını bir değiştir derim. Bu arada da şarj dinamosunu kontrol ettir.
Size de vaktinizi ayırıp yorumladığınız için teşekkür ederim.
Aracım 2017 model, 81.000 km'de, ben de şanzıman yağını değiştirmek istedim ancak yağ değişimi için yetkili servisi aradığımda, yağ değişimi yapmadıklarını ve önermediklerini belirttiler.
Buna istinaden özel bir serviste yapmayı da düşünmedim açıkçası yetkili servis bu yorumu yapmışken.. Siz değiştirdiniz mi? Nasıl bir yol izlediniz?
Şarj dinamosu hakkındaki düşüncelerinize ek olarak : Olaydan sonra araç marş almıştı ancak saniyeler içinde stop etmişti, sonra böyle bir sorunla karşılaşmadım.
Yine şarj dinamosu yorumunuza istinaden, bu parça konum olarak yerden yüksekte olduğu için aklıma hiç gelmedi daha aşağıda bulunan şanzımandan olabileceğini düşündüm.