Deli Amerikan hastasıyımdır ama (her ne kadar karşı çıkıp kuduraydık isterim mayham85 ile ama haklı
) gerçek şu ki güvensizler.
Gerek direksiyon konumları, gerek torpidonun tehditkâr yapısı ve malzemesi olsun.
Ben duruyodumda şu geldi tıkladı hissetmedim falan fişman... Bunlar bilimden uzak tesadüfi yorumlar. Araçları sokakta çarpıştırmak çok ayrı davadır, bir şahin bir Mercedes'in boş böğründen girip duman edebilir (örneğin kapının en deskteksiz orta noktası) yahut bir Mercedes frene asılıp burnu eğip ortalama bir arabanın, Fabia olsun, tam tampon arkasındaki şaseye kaynaklı bar denilen noktasına girip kafa gözü dağıtır, fabiada tampon esneyip geri şişer kazalı olduğu bile anlaşılmaz.
Onun için yaptığınız kazalardan örnekler vermek anlamsız. Ayrıca açılan hasara bakıp güvenli-güvensiz yorumları yapılamaz.
Bugün herkesin kağıt dediği Renault'lar yukarda Allah var ondan korkun VW grubundan daha güvenli araçlardır.
İşin içinde daha çok hasar alıp, darbeyi sönümleyip kabine şiddeti azaltarak vermek gibi aşmış teknikler var.
YUMUŞAK KABUK, SERT ÇEKİRDEK....
Otomobil değil, insan odaklı güvenlik konu.
Burada her şey ortada, 1959 vs... 2009.... 2009'un camı bile kırılmadı :++:
(gerçek çarpışma testleri burda olduğu gibi %40 örtüşme ile yapılır.)
http://www.youtube.com/watch?v=1_ptUrQOMPsBir diğer konu nerdeyse yarı ağırlığında olan ve otomobilden anlamayan insanların ''kağıt'' olarak nitelendirdiği Modus, ve karşısında herkesin Tank zannettiği Volvo...
http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLYOlay ortada, konumu daha fazla anlamsız şeylerle uzatmayın valla kitlenirse giderim forumdan :++: :++: O kadar emeğimiz var.
Burada 50 yılın öncesi ile bugün zaten kıyaslanmaz, her ikisinin yeri çok çok ayrıdır, birbirlerine karşı bir üstünlükleri olamaz zaten amaçları çok başkadır.
Gerçek bir Amerikancı zaten bu tarz detaylarla uğraşmaz arabasının zevkini çıkarır. Gerçek Amerikancılar yakıtada bakmaz