bu crysler,jeep ve dodge müşteri hizmetleri hattı daha doğrusu müşteriye hizmet etmeme hattı.geçen hafta perşembe günü aradım.dedimki Ankarada iki bayinizede gittim.ilki aracın artık üretilmediğini söyledi daha sonrada sizi aradım müşteri yetkilisi üretildiğini bir sorun olmadığını elindekini satmak için öyle demiş olabileceğini söyledi dedim.sonra ikinci bayiye gittim ve onlarda aracın üretildiğini fakat fiyat yüzünden getirmediklerini söyledi diye ekledim.arkasındanda bana kesin bişey söyleyin dedim ve telefonumu ve mail adresimi aldılar ve bana 24 saat içinde haber vereceklerini söylediler.cuma günü haber bekledim arayan olmadı.akşam ben aradım bilgisayara baktılar ve sorunumun iletildiğini ancak cevap gelmediği cevap beklediklerini söylediler.bende sinirlendim ve ne zaman arayacaksınız dedim.araya hafta sonu giriyor ama en geç pazartesi haber veririz dediler.pazartesi oldu yine arayan yok.akşam yine aradım.yine aynı yanıt.dedimki lüks markaları satıyosunuz ama satış sonrası sıfır.bir daha aramıycam şikayetimi amerika merkeze mail atacağım ve sayenizde başka araçlara bakıyorum dedim.şikayetinizi tekrar mail atıyoruz derken telefonu suratlarına kapattım.koskoca şirketin vay haline.bidaha bu markayla ilgili hiç bişeyle ilgilenmeyeceğim.durum bundan ibaret