1991 den beri skoda kullanıyorum. O tarihlerde Uludağ Skoda vardı ve adamlardan olağan üstü memnundum. Ama Servisin sahibi Kemal bey bir trafik kazasında vefat edince eski düzen kalmadı. O sırada Felicia Combi' mi Öz Tansel' den aldım. Servislerinde 2 usta vardı dehşet ustalardı Biri ford özel servisi varmış. Sanayi yıkılmaya başlayınca kapatmış, Ama firma 2 yıl sonra iflas etti, kapattılar. Bunun üzerine Zeki Ünaldı' ya bir tavsiye üzerine gitmeye başladım. Tesis imkanları çok çok iyi idi 2001 başlarında. Özellikle yine 2 ustaları hala varmıdır bilmiyorum oldukça iyi idi. Zeki Bey görüntü olarak bizim feyzo tipindedir ama son derece uyanık ve babacan bir adamdır o tarihlerde Gençlerbirliği futbol kulübü yöneticilerinden biriydi. Bir hata yapıp 2 milyarlık masraftan kaçıp Feliciamı satıp AND Skoda' dan fabia combi' mi alınca ister istemez 5 yıldır birazda bana yakın olması nedeniyle aynı servise gidiyorum. Rotçusu (Gözlüklü) oranın en enteresan tipidir. Bir arkadaşın dediği gibi yaklaşık aracınızla 10 km kadar yol yapar ve rot ayarını yolda yapar. Geçen sene bizim arabanın Trafik muayenesini İzmirde yaptırdım ama İzmire gitmeden önce yol bakımı için servise gittim ve rot ayarlarını da yaptırdım. Üstüne yaklaşık 1000 km yaptıktan sonra tedirgin oldum bir prb çıkmasın diye Karabağlar' da bir rotçuya gittim. Sonuç hem kamber açısı hemde normal rot ayarlarında SIFIR HATA.... Özellikle O ufak tefek elektrikçileri Hüseyin ustanın anlamadığı iş yok. Adam araçların tüm elektrik ve elektronik bağlantı noktalarını, kablolarını ezbere bilir. Mekanikçiler için çok fazla bir şey diyemiyeceğim Çünkü kontrol tamamen PC kontrollu. Çoğu eskiden alıştığımız motorcular değil. Okullular ama tüm tecrübeleri ellerindeki PC. Benim Sibop sorunu olunca dikkat ettim şimdi adını bir türlü hatırlayamadığım kısa boylu tıknaz bir arkadaşa havale ediyorlar. Benim motoruda toplayan o teknisyendi. Sakin ve dikkatli çalışan biri. İyi bir diyalog kurarsanız her şeyi de anlatır. Diğerleride zaman zaman ona danıştıklarına onlarca defa şahit oldum. Genel olarak mutlaka servisln müdahalesinin gerekli olduğu durumlarda AND servisi tavsiye ederim. Ama bazı konularda servislerin işi abarttıkları konusunda hem fikirim. Örneğin benim olayda su devri daim pompasının değişmesine hiç gerek yoktu. Ve söktüklerinde bakar bakmaz anladım ve parçayı aldım. Bu bana çıkarılan fatura da açıktan 270 TL kadar bir fazlalıktı.
Eğer 2. elde bir Octavia combi bulur ve alırsam özel bir servise devam etmeyi düşünüyorum açıkçası. ATA SKODA Ankara' da pek iyi şöhreti yok. Benimde ufak bir temasım olmuştu 2004 de istanbul' a giderken tam önlerinde Bizim felicia stop etti İnanın yürüyerek 50 mt yok. Ne yaptımsa birini aracın yanına getirtemedim. kaputu açıp sonuçta kendim yaptım. Distribütörün altından çıkan ve elektronik ateşleme ünitesine giren kablo yerinden çıkmıştı.