önce aracımızın direksiyonunu sökememiz lazım
dreksiyonu yerinden çıakrtıyoruz
konsolun yanlarındaki düğme takımlarının olduğu bölümleri çıkartıyoruz
konsolun vidalarını söktükten sonra yukarı doğru kaldırıp çıkartıyoruz
km ve devir saatinin bulunduğu kısımı çıarktıyoruz sarı kablonun altındaki km saatinin teli
ahanda ne buldum merkezi kilit sisteminin ünitesini buraya koymuşlar
gösterge ünetimizi alıp steril ve dezenfekte edilmiş olan labaratuarımıza doğru gidiyoruz
ve üzerinde çalışmaya başlıyoruz...
panelimizin arka tarafı bu bölge biraz oksidlenmiş gibi duruyor
biraz devir yapalım
birazda hız yapalım nasıl olsa trafiğe kapalı alan
ön çitayı çıkartalım
diğer parçaları söküyoruz.
devir saatinin kablolalarını çıkartalım
km saatinin mekanizması
mekanizmanın yandan görüşünüşü . bu arada porblemi bulduk bağlantı mili gevşemiş
hazır bu kadar sökmüşken ibreleride kırmızıya boyayalım...
panelin herşeyini söktük sadece anakartı kaldı
tinerle biraz temizlemeyelim çünkü kırmızı boya çıkıyor tiner değince
bakır olan ampül bağlantı yuvalarını zımpara yardımı ile temizleyelim
araçta abs ve çeşitli aksesuar sistemler için* ampül yerleri bırakılmış bunuda burda keşfetmiş olduk
yerine montajını yapalım
sinyalleri sökelim temizleyelim zımparalayalım filan vs. vs.
birde vites telinin oraya korna için kablo çekelim malum favoritlerde korna olayı gıcık.. vitestende korna çalabilelim
alıntıdır