škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Gitti Gidiyor sitesinde ürün iadesi

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Suleyman

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1621
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar, gittigidiyor.com sitesinden cep telefonu aldım fakat çıkan  sorunlar nedeniyle iade etmek zorunda kaldım. İade sürecini tam  bilmediğimden bazı sıkıntılar yaşadım. Ürün iadesi ile ilgili sitede  ayrıntılı açıklama var fakat bu konuyu bulmak zor.
Sizinde başınıza böyle bir durum gelirse aşağıdaki adımları izleyerek  kolay bir şekilde ürün iadesini yapabilirsiniz.  

Alıntı
Ürün sayfasında belirtilenden farklı, hasarlı/kusurlu veya eksik teslim  aldığınız ürünü iade edebilirsiniz. İade sürecini başlatmak için Bana  Özel/Durum sayfanızdaki "Onay Detayı" butonuna tıklayın.

 

Açılan ekranın sol bölümünde yer alan "Tamamen farklı bir ürün geldi,  ürüne ve para transferine onay vermiyorum" linkine tıklayın.

   

Yaşadığınız sorun bu ekrandaki maddelerden birine uyuyor ise yapılan  yönlendirme doğrultusunda Destek Hattı'na bilgi verin. Satıcıyla  irtibata geçtikten sonra ürünü iade edecekseniz "Satıcıyla irtibat  kurdum, onayı durdurmak istiyorum" linkine tıklayın ve "Sorun bildirmek  istiyorum" butonu üzerinden ürünle ilgili yaşadığınız sorun hakkında  detaylı bilgi verin.  

 

Sorun bildirim formunda yaşadığınız soruna en yakın konu başlığını seçip  detaylı bilgiyi girdikten sonra "Sorunu bildirdim, onayın  durdurulmasını istiyorum" butonuna tıklayın. Bu  bilgi GittiGidiyor'a ve  satıcıya iletilecektir.

 

Talebinizi ilettikten  sonra sorunun çözümü konusunda anlaşma sağlamak  için mutlaka satıcıya mesaj gönderin.
Sorun bildiriminden sonra satıcıyla iletişime geçmeniz için kısa bir  süre tanınmaktadır. Bu süre sonunda Bana Özel sayfanızdaki "Detaylar  için tıklayınız" linki aktif olacaktır.

 

Satıcıyla görüştükten sonra ürünü geri gönderebilir, gönderdiğiniz ürüne  ait kargo bilgilerini Bana Özel/Durum sayfanızdaki "Detaylar için  tıklayınız" linkinden tanımlayabilirsiniz. Açılan sayfada satıcının  adres bilgileri yer alacaktır. Ancak güncel bilgiler için satıcıdan  mutlaka adres bilgisi talep edin.

 

İade ettiğiniz ürünün kargo bilgilerini girdikten sonra, satıcının iade  ürünü teslim alarak işlemi iptal etmesi için 3 iş  günü süresi bulunmaktadır. Bu süre sonunda satıcı işlem iptaline  onay vermezse Bana Özel sayfanızda aktif olacak "Satıcıya onay hatırlat"  butonunu kullanın. Bu butonla başlattığınız son 24 saatlik süreç sona  erdiğinde, iadeniz GittiGidiyor tarafından otomatik olarak yapılacaktır.  

Satıcı Bana Özel sayfasından "İade ürünü teslim aldım" butonunu  kullanarak iade işlemini sonuçlandırır.

 

Ürün bedeli alıcıya iade edilir.  





Çevrimdışı ipekis

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 99
    • Profili Görüntüle
Güzel paylaşım için teşekkürler :ok: Nedense bu tarz sitelerden ürün almak için kara cahil olman yeterli ama iade için hatim indirmek lazım.


Çevrimdışı xxman

  • New York Subesi
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 537
    • Profili Görüntüle
Uzun tecrübeler sonucunda, bu siteden cep telefonu ve parfüm gibi ürünler alırken daha dikkatli olmayı öğrendim. Site üzerinde ticari olarak çalışan ve ayıplı mal satan bayağı bir satıcı var.
 
Bir küçük not daha site üzerinde satılan takım formalarının %99 sahte...
Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir,
Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir


Çevrimdışı Suleyman

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1621
    • Profili Görüntüle
Yorumlara bakarak almaya çalışıyorum ama bazen aldanıyorsun resimlere v.s. Sattığı ürün sayısı ve aldığı yorum ne kadar çoksa o kadar güvenilir bir satıcıdır.
Birde en sinir olduğum durumda imei ve parça değiştirme yüzünden ürün iade almak istememeleri. Böyle bir durum yok aslında, gittigidiyor satıcılar ürün açıklamalarında iadesi yoktur yazsalar bile iade almak zorundalar diyor. (hijyenik durumlar gereği iç çamaşırı v.s. dışında tabi.)


Çevrimdışı ipekis

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 99
    • Profili Görüntüle
Şu ana kadar bu sitedeki satıcılara güvenip bir şey almadım/alamadım.Bazı ürünlere öyle olmaz düşük fiyat konuyor ki(özellikle parfüm) alınacak gibi değil.Sahteyim diyor.Bazı ürünlerde marketteki fiyatından bile pahalı satılıyor.Bir ara saat bakarken denk gelmişti.

En iyisi bilinen ve eski (uzun süredir orada ürün satan) satıcılardan ürün almak.Satıcının memnuniyet/şikayet reytingi de çok çok önemli.


Çevrimdışı xxman

  • New York Subesi
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 537
    • Profili Görüntüle
Yorumlar güven konusunda iyi oluyor ama dediğiniz gibi fotograflar çok yanıltıcı.
 
Gittigidiyor da satılan garantisi ve faturası olmayan elektronik ürünler benim için tehlike arz ediyor. Ne olduğunu bilmediğimiz bir ürün almış oluyoruz. Aldığımız ürünün çalıntı olma olasılığıda olabilir. O yüzden faturalı olmadığı sürece uzak durmak gerektiği kanısındayım.
 
Aslında iade etmekte sıkıntılı bir sürec, iade alınmaz yazıyor. Gercektende iade almak istemezlerse bu sefer daha farklı sıkıntılar doğuyor.
Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir,
Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir


Çevrimdışı fenomen

  • OCTAVİA 1.6 FSİ 115 PS
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 10534
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Suleyman;94280
Yorumlara bakarak almaya çalışıyorum ama bazen aldanıyorsun resimlere v.s. Sattığı ürün sayısı ve aldığı yorum ne kadar çoksa o kadar güvenilir bir satıcıdır.
Birde en sinir olduğum durumda imei ve parça değiştirme yüzünden ürün iade almak istememeleri. Böyle bir durum yok aslında, gittigidiyor satıcılar ürün açıklamalarında iadesi yoktur yazsalar bile iade almak zorundalar diyor. (hijyenik durumlar gereği iç çamaşırı v.s. dışında tabi.)
süleyman bey sadece sitedekilerde yok üçkağıtçılık burada kendi yerinizdeki mağazalarda da çok,mesela ben şu linkteki mağazadan aldım reytingi epey yüksek 370 kusur alışveriş var 4 olumsuz yorum vardı sırf ona bakara yaptım bende.http://www.sahibinden.com/samsung_f480_3g_goruntulu_konusma_5_0_mp_kamera_100_orjinal-40WQQaXQQ23478725WQQpXQQdisplayitem
ayrıca ürün alırken çoğu linklerde telefon adres falan yok ama burda hem mağaza adı,hem 3 telefon var.oda çok önemli benim için.aldığım kişiyle gece en az 2 saat çetleştik.24 saat açık mağazamız dedi.ne zaman aradıysam karşıma çıkıp cevap verdiler.kendileride baştan söylemişlerdi ımeı kopyalamasını ve şu ana kadar bu kadar alışverişden hiç telefonu kapanan olmamdı dedi eğer olsaydı buraya yazarlardı yorumcular dedi...ayrıca dediğim gibi burda telefoncuya sordum kendi platinium satıyor onun bayiisi aynı zamanda.ben samsung un bataryasına yan sanayi bu dedi orjınali 125 tl dedi.gelde inan şimdi.aldırmamak için yalananın bu kadarınada pes diyor insan.başka telefon tamircisine sordum orjınali 25 dedi ve 100 tl adam atıyor bu kadarda yalan olmaz diyor insan.yani netteki satıcılar değil yalancı her yerde var üçkağıtçı.
 ..
2005 OCTAVİA A5 ELEGANS 1.6 FSİ


Çevrimdışı fenomen

  • OCTAVİA 1.6 FSİ 115 PS
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 10534
    • Profili Görüntüle
arkadaşlar bu benim bahsettiğim telefonun faturası yok,ama mağazanın adı adresi var,web mağazası var,telefonları var.baştada söylüyor yurt dışı alışveriş diyor adam.çaılntı olsa bu kadar aleni mazalarda alışveriş yapabilirlermi,buraya yapılan baskın sonucunda bu ortaya çıkmazmı?
2005 OCTAVİA A5 ELEGANS 1.6 FSİ