škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Octavia 1.6 TDİ Elegance Düz Vites İzlenimlerim

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: dragut;116216
bende 195 i 7. viteste geçemedim.6. viteste devir saati 4.500 deviri görüyor, 7. viteste 3.500 devirde takılıp kalıyor. 7. viteste de 4.500 deviri görmesi gerekmezmi? görse 200 ü yapacak gibi geliyor bana.
motorun o anki gücü şanzımanın o vitesteki oranlarını ve direnim kuvvetlerini yenebilece kadar fazla değil demek. aynı durum 6 7 vitesli hemen hmen tüm araçlarda var. fazladan vitesi olması daha yükske hıza çıkabilmesi demek değildir.


Çevrimdışı mustisahin

  • T U R B O T
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 6509
    • Profili Görüntüle
yani 6. ve 7. vitesler, daha ekonomik mod ve daha sessiz sürüs icin sanırım,


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: mustisahin;116817
yani 6. ve 7. vitesler, daha ekonomik mod ve daha sessiz sürüs icin sanırım,
Aynen öyle.:wnk:
Favorit' in 5. vitesi gibi. Oranı epey uzun olduğundan devir bitirebilmesi için torku yetmez 5. viteste.


Çevrimdışı megamania

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 239
    • Profili Görüntüle
20 kuruş yeni bir araç için çok iyi bir değer, resim isteriz. Aracınız hayırlı olsun. ;)
70-620 Passed
70-290 Passed
70-291 Passed
70-299 Passed MCSA
70-293 Pending


Çevrimdışı SEAHAWK

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1210
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: dgn;116285
otomatik şanzımanda son hız denemesi yapacaksanız s moduna alın:)

 
S modunun son hız konusunda ne kadar önemli olduğundan şüpheliyim. S modunun esprisi bildiğim kadarıyla daha yüksek devirde vites değişimini sağlamasında. Araç son viteste olmayan bir üst vitese geçemeyeceğinden son viteste neyi var neyi yoksa hepsini sunacaktır zaten.
 
Ha; yol uzunluğu kısıtlı olacağından maksimum sürate bir an önce ulaşmak adına S modu kullanılabilir tabii.:D
SEAT CORDOBA 1.4 TDI 80HP
[SIGPIC][/SIGPIC]


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: SEAHAWK;116979
S modunun son hız konusunda ne kadar önemli olduğundan şüpheliyim. S modunun esprisi bildiğim kadarıyla daha yüksek devirde vites değişimini sağlamasında. Araç son viteste olmayan bir üst vitese geçemeyeceğinden son viteste neyi var neyi yoksa hepsini sunacaktır zaten.
 
Ha; yol uzunluğu kısıtlı olacağından maksimum sürate bir an önce ulaşmak adına S modu kullanılabilir tabii.:D
:kat::+1:


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: SEAHAWK;116979
S modunun son hız konusunda ne kadar önemli olduğundan şüpheliyim. S modunun esprisi bildiğim kadarıyla daha yüksek devirde vites değişimini sağlamasında. Araç son viteste olmayan bir üst vitese geçemeyeceğinden son viteste neyi var neyi yoksa hepsini sunacaktır zaten.
 
Ha; yol uzunluğu kısıtlı olacağından maksimum sürate bir an önce ulaşmak adına S modu kullanılabilir tabii.:D
yanlız golf gti son hıza S modunda çıkıyor :D:D 235 240 gibi 6900 devirde 5 den  6 ya alıyor :D:D


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: SEAHAWK;116979
S modunun son hız konusunda ne kadar önemli olduğundan şüpheliyim. S modunun esprisi bildiğim kadarıyla daha yüksek devirde vites değişimini sağlamasında. Araç son viteste olmayan bir üst vitese geçemeyeceğinden son viteste neyi var neyi yoksa hepsini sunacaktır zaten.
 
Ha; yol uzunluğu kısıtlı olacağından maksimum sürate bir an önce ulaşmak adına S modu kullanılabilir tabii.:D


Abi adı üzerinde spor mod hem bildiğim kadarıyla s modunda bazı şanzımanlar 7 ileriyse 6 ileriye düşüyor.Hem caddy dsgde hemde passat dsgde hem s modunda hemde d modunda son hız denemelerimiz oldu s modu her zaman daha başarılı.

Alıntı yapılan: mayham85;117666
yanlız golf gti son hıza S modunda çıkıyor :D:D 235 240 gibi 6900 devirde 5 den  6 ya alıyor :D:D


:+1: