škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

2.0 TDI 140HP CommonRail Motor V/Max sorunu, tesekkürler Volkswagen !

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı VW_Passat

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 156
    • Profili Görüntüle
Saygi deger arkadaslarim,

dün Heilbronn yolculugu yaptik 2 kisi, Istanbul´dan gelen esyalarimizi almaya gittik. Giderken A6 Darmstadt - Heilbronn Otoyolunda 4 Serit Passerati mi denemeye karar verdim ve Sol Serit´te DSG´nin S Moduna aldim ve Gaz Pedalini sonuna kadar bastim. Ilk Basta Vites 6´dan 4´e firladi Koltuga yapistik sonra ise 200´e kadar hizli bir sekilde vardi ve 200km/h´dan 1km/h fazla kipirdamadi Gösterge ! Eski Passat 3C 2007 Model 2.0 TDI 140HP PumpeDüse Motor 6 Vites Manuel Sanzimanli aracim 225km/h görmüstü hic yorulmadan, simdiki CommonRail ise 200´ü gecmiyor !!! Simdi aklim karisti, aracim Güc kaybimi yasiyor diye arastirmalara basladim. Güc kaybi CommonRail Motor´larda var hatta 170HP´lik araclar 140HP güc üretiyordu ! Bunu Auto Bild´de bir kac kisi Araclarin Beygir gücünü ölcerken meydana cikti.

Aracimin Motoru 13.000km de eski aracim o Kilometredeyken 225km/h hiz yapabilmisti. O hizi yaparken Klima acikti acaba diyorum Klima Güc kaybimi yasatti (nede olsa 3-4HP Klima Motoru kullaniyor !)

Evet 200km/h ve 3.800 Devirde son buluyor !!!



Evet toplam gidis gelis 350km´lik yolda Aracim 6 Litre yakit Yakti :ok:. Giderken Depoyu Fulledim (70 Litre) dönüste tekrar doldurdum Depoyu ve MFA+ Yol Bilgisayarin Ortalama Yakit göstergesi 6,4 Litre 100km´de iken kendi hesabima göre toplam 6 Litre yakit yakmis. Bunun icinde gidis ve dönüste 200km/h bastim ! CruiseControl acik ve A3 Frankfurt Otobaninda Heilbronn´a giderken ....



Not: Hiz denemesi 4 Seritli Otoban´da yapildi, Hiz sinirlamasi yok ve en sol Serit´te denendi. Burada kimse bana örnek alip hiz denemesi yapmasin, hiz felakettir sonu kötüdür ! Trafik kurallarina uyalim uymayanlari uyaralim !!

2010 Volkswagen Passat Variant Highline 2.0 TDI CR 140HP 6-Vites DSG (Tiptronik), Izlanda Grisi - Sedef Boya


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
Abi 140 lığın rahat 220 ye yaslaması lazım bence onu geçtim fabrika verisi 205 km hadi bunuda geçtim daha 5000 devire kadar dünyanın devri var:D

Servise gösterin derim

bu arada ilk fotoda s6 diyor s moduunda 5 ileri vites olmuyor mu:confused:
« Son Düzenleme: 18 Nisan 2010, 15:28:59 Gönderen: dgn »


Çevrimdışı VW_Passat

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 156
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: dgn;94994
Abi 140 lığın rahat 220 ye yaslaması lazım bence onu geçtim fabrika verisi 205 km hadi bunuda geçtim daha 5000 devire kadar dünyanın devri var:D

Servise gösterin derim

bu arada ilk fotoda s6 diyor s moduunda 5 ileri vites olmuyor mu:confused:

dgn,

Cevabin icin Tesekkür ederim, S Modu cok normal 6 Vites´dir ayni D Modu 6 Vites oldugu gibi. S Modunda sadece Vites gecisleri cok gec yani 5.000 devire varmadan Vites degisiyor Sportip bir kullanim oluyor. Yani S Modu 1-6´ya kadardir :ok:.

Soruna gelince, VW`ye simdi bunu göstersem beni kapi disari eder adamlar. Gecende Yag olayi ve Far olayini yüzlerine vurdugum icin biraz sogukluk var aramizda misal eskiden Tamirhaneye girebiliyorken artik giremiyorum :hanz:. Dün ayrica talihsiz bir olay yasadim 2 Hafta önce Serivise bu aracin yagi varmi bakin diye söyledim onlarda sözde bakmislar ve bana Yaginiz dolu dediler. Dün ise büyük bir Sok, uzun yola cikmadan Araba´nin Göstergesinde Yag Uyarisi cikti, Yola koyulmadan VW`ye gittim ilave ettirdim. Almanyada bakimlar her 30.000km´de bir gerceklesiyor, Yag´da malesef 30.000´de degisiyor ! Bunlarin hepsini söyledim dün Serviste epeyce bir tartisma yarattim orada. Far olayini bilenler biliyor 5 tane Servis Ayarini yapamamisti malesef.

Simdi Motor 200´de kaliyor dersem karsi tepki görecem, yok felan derler yada ne bileyim artik neler diyecekler. Onun icin kendi arastirmalarimi Internet´e yaziyorum, sizlerin degerli bilgi ve tecrübelerini birlestirip bir Yol aramaya basliyorum. Ayrica Motor-Talk´da okuduklarimi buraya yazmak bile cok kötü, tüyler ürpertiyor. Türkiye´de belki böyle sorunlar yoktur ;)
2010 Volkswagen Passat Variant Highline 2.0 TDI CR 140HP 6-Vites DSG (Tiptronik), Izlanda Grisi - Sedef Boya


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
Abi imkan varsa bi dyno testine sok istersen orda  aracın kaç hp ve maksimum hızı torku vs hepsi çıkar.

bu arada 30.000 km çok değil mi bakım için biz burda 10.000 mi 7.500 tartışması yapıyoruz:hanz:herhalde cr motor farkı.


Çevrimdışı VW_Passat

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 156
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: dgn;95000
Abi imkan varsa bi dyno testine sok istersen orda  aracın kaç hp ve maksimum hızı torku vs hepsi çıkar.

bu arada 30.000 km çok değil mi bakım için biz burda 10.000 mi 7.500 tartışması yapıyoruz:hanz:herhalde cr motor farkı.

Hayir tüm 2.0 TDI 140 veya 170HP Araclarin bakim araliklari her 30.000km´de bir yapiliyor. Nedeni ise Yaglar LongLife oldugu icin, yani uzun ömürlü 30.000 Kilometreye kadar dayanikli olduklari icin :ok:. PumpeDüse veya CommonRail farketmiyor !

Dyno Testine sokacam saten, Randevu ayarlamam lazim orada ! Ilk önce arastirma yapiyorum ona göre sokacam. Bosuna dünyanin parasi vermeyelim :ok:
2010 Volkswagen Passat Variant Highline 2.0 TDI CR 140HP 6-Vites DSG (Tiptronik), Izlanda Grisi - Sedef Boya


Çevrimdışı mygokhan

  • ŠKODA
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 15591
    • Profili Görüntüle
Almanyada yollar temiz, güzel ve bize göre daha tozsuz olduğu için yağ çabuk kirlenmiyor.Böylelikle bakım aralığıda uzuyor.

Siz siz olun Tr'de dizeller için 7500, benzinli için 15.000'i geçmeyin..:)
2004 Skoda Fabia 1.2 HTP
2007 Skoda Roomster 1.2 HTP
2011 Skoda Fabia II 1.2 HTP  
2012 Fiat Doblo Cargo maxi 1.3 Mjet
2015 Ford Courier Van 1.5 TDCI


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
bence denediğiniz yolda gözle farkedemediğiniz bir eğim farkı olması ihtimali var. bir arkadaşımın babası yeni aldığı CR 140 lık passat ile 220 civarına çıkabildiğini hatta 220 nin  düşük kaldığını söylemişti :)



Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle
Arada dünyanın devri var ya burda kesmesi çok ilginç siz bastınızda mı gitmedi yoksa kesici felan mı var 3800 civarında?
 
Bence servise gösterin gerekirse yanınıza bir eleman alın öle deneyin canlı canlı görünce bir şey diyemezler :)
 
Almanyanın bu özelliğini seviyorum çoğu yerde sol şeritlerde hız sınırı yok istediğin kadar yapıştır :D


hakanerdogan

  • Ziyaretçi
2.0 TDI 140 bg Audi A4 Multitronic ile tarafımca 230 kadran hızı net yapıştırılmıştır. Amcam -bizzatihi olarak tanığımdır sağ yolcu koltuğunda- 245 net gömmüştür. Rampa mampa anlamadan gitmesi lazım en azından 200 hızına kadar, 200 ne yav, kesin bi sorun var o arabada. Ya bakımsal (yakıt-hava filtresi) veya turboda emme tarafında kaçak vardır. O motora, o arabaya 200 çok komedi bir sürat. Hatta 200 tam bulunmamış dokunamamış bile. Komik...

Benim uyuz 1.4 TDI 3 silindirli bile canını çıkarınca pedal to the metal biraz rüzgar biraz meyil aha 200... Bu arabanın motoru sizinkinin yarısı kudrette anca...






NOT: Yol bilgisayarı kış lastikleri var 180 i geçme diyor ama gerçekten hızınızı kesecek kudretteler mi lastik yok diye??? :)
« Son Düzenleme: 18 Nisan 2010, 20:23:39 Gönderen: hakanerdogan »


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mygokhan;95006
Almanyada yollar temiz, güzel ve bize göre daha tozsuz olduğu için yağ çabuk kirlenmiyor.Böylelikle bakım aralığıda uzuyor.

Siz siz olun Tr'de dizeller için 7500, benzinli için 15.000'i geçmeyin..:)

tam 11.000 km oldu bakıma gireli:sopa::kiki:bu ay sonu gireriz heralde:knp:

Yanlış bilgiyi düzelteyim 11k olmamış geçen bakımda baktım hepsine 10k da girmişiz:D
« Son Düzenleme: 16 Şubat 2011, 20:53:35 Gönderen: dgn »


hakanerdogan

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: dgn;95023
tam 11.000 km oldu bakıma gireli:sopa::kiki:bu ay sonu gireriz heralde:knp:


O araba erken gider.


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle
Dizel kendine çok çekmeye başladı bakalım ele şu yeni gelen Bi TDI adamı yer bitirir :D


Çevrimdışı mxengine

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 264
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı Can

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3562
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mxengine;95082
Kesinlikle limitör var 200km de başka açıklaması yok bu işin ...

Bende öyle düşünüyorum.
 
Bayır aşağı felandamı farketmiyor Yasin abi?
 
Eğer öyleyse kesin limitör var:ok: