umarım öyledir
senelerdir seat forumlarına bakarım abi hemen her sene bir çıkar millet panik olur falan
sonuçta vw 91 den bu yana çok ciddi para akıttı o parasını almadan geri dönmez.
brde seatın modellerini küçümsemeyin. altea xl ler falan harika makineler cupra lar FR lar falan
bir cupra nın alt yapısı bir s3 ile bire bir aynıdır leonla tek alakası dış kaportası. mesela (4 çeker sistemi hariç) çok ciddi güçlere dayanabilir. 850 bg e çıkartılmış cupra biliyorum bu tarz modeller söz konusu olduğu zaman vw her zaman ihtiyaç duyuyor bu markaya özellikle ingiliz pazarı gibi alman malına karşı olunan pazarlarda ancak seat ve skoda gibi markaları ile malını satabiliyor. wtcc gibi yarışlardaki başarıları (senelerdir derecelerde gidiyor) en çok tercih edilen 2,0 tdi fabrikasyon wtcc ye uygun üretilen leonlar.
cordoba ise çok zorlama kalıordu avrupa pazarında. iyi hatırlıyorum gcz gibi yabancı sitelerde polo sedan muhabbeti çıkınca kime satacaklar kimse almaz yorumları geliyordu ingilizlerden almanlardan falan. avrupa pazarı sedan araca hele B sınıfında ciddi şekilde kapalı satamıyorlardı bir yunan birde bize satmak için tutmadılar modeli bence doğrusuda o olurdu.
seatın ise en büyük hatası şudur bence. 2004 -2005 de pq35 platformuna geçişte ilk model altea da eski kasa leon ve toledolara göre çok ciddi şekilde kalite ve konfor düşmesi yaşandı. nerdeyse tek motor seçeneği 1,6 8v gibi kaldı 1,6 fsi lar o zaman hiç seatta sunulmadı. tsi lar dsg siz sunuldu. türkiye gibi pazarlarda 2,0 tfsi lar 1,9 tdi lar resmen imkansız kaldı. yeni leon çıktığındada aynı şey yaşandı.
toledo konusuna ise mk2 sahibi olarak hiç girmiorm mk3 mü oda nedir tanımıyorum dersem anlarsınız umarım