Easytronic için de şunu söyliyim.. Bu şanzımanda birçok kişi gaza basıyor, basınç sürekli olunca araç vitesi 3000devirde değiştiriyor.. Sonra da sarsıntılı olduğunu düşünüyor.. yada ne zaman değişeceği belli olmuyor gibi yorumlar oluyor.. Halbuki pedala yumuşak basılıp, deviri gelince ayak biraz geri çekilse vites devrinde kendiliğinden değişecek, hem daha az sarsıntı hem de daha az yakıt harcanacaktır..
Hayırlı olsun..
O kadar kafa yorup onu ayarlayasıya dek babalar gibi full senkronize manuel ile harikkalar yaratırdı vatandaş, 88 model Honda'nın otomatik vitesi bile şiir gibi değişiyorken 2010'un Avrupasında, medeniyetin göbeğinde Opel'in yüz karası bir şanzımanıdır.
Hayatımda 3 günde bir arabaya ancak o kadar sövebilirdim.
Birde trafikte frene ney tam basmazsanız tam ayırmıyor baskıyı yiyor zira konverter olmadığından, tam amele şanzıman ya
Şimdik bu az gelişkin manuelden bozma güya otomatik denilen şanzıman bildiğiniz üzere "manuelin debriyajı kendi yapanı"ndan başka bir şey değil. Gaza basılıyken vites değişip devirde debriyaj esnasında sapıtmasın diye elektronik olarak motor devrini keser.
Yav böyle saçmalık var mı, lambur lumbur araba, hık ileri hık geri resmen önünde motor kafasına göre iş yapıyor. Tamamen sürücüden bağımsız asla ve asla iyi bir şey değil, tamamen seriliği baltalar, hele biz gibi otomobil sever insanları çileden çıkarır. Beşparmak dağlarını çıkarken sinirden gaza artık hamamböceği ezer gibi 4-5 kere basıyordum pata küte, vallahi dövecektim arabayı
O zaman bunu yapan Opel salak mı, en azından bizim kadar düşünemiyo mu? Elbette onlarda biliyo ne kadar amele bi şanzıman olduğunu ve yapan adamında asla almayacağı bişey, ama gerçek şu ki, manuelden çakozlama olduğu için maliyeti düşük, ve debriyajı görmeyen dişi popülasyonunun bodoslama atladığı bi olay olduğndan, hanfendilere iteliyorlar
Easytronic delikanlıyı bozar, 800 km sürdüm vallahi ağlayacaktım.