škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Şimdide Opelci olduk iyi mi :))

crash · 43 · 12345

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı crash

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2832
    • Profili Görüntüle
Allah razı olsun arkadaşlar.Çok sağolun.Bu arada easytronic vites benim bildiğim kadarıyla corsada daha çok sorun çıkartan bir sistem.Astradada iş şansa kalmış bir durumda.Makyajla birlikte astrada easytronic vitesin elden geçirildiğini opelde çalışan bir arkadaşım söylemişti.Hem buna güvenerek hemde aracın 0 alınmasından dolayı bu konuyu pekde dert etmedik.Araç kardeşime alındığı için zaten benim çok fazla karışma gibi bir lüksüm olmadı :) Easytronic vitesin sorunlu olduğunu kendisine söylememe rağmen illede astra dediği için yapabilecek bişeyin kalmadığına kanaat getirdim :) B segmenti araç fiyatına C segmenti bir araç almış olduk ve donanımıda gayet iyi.Özellikle ESP olması çok büyük bir artı.B segmenti full bir araçla aynı donanımlara sahip hatta daha fazlası var.Bu yüzden içim biraz rahat :)
YAŞASIN PEUGEOT-SKODA KARDEŞLİĞİ...
 


Çevrimdışı erzopelci

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 444
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı rayen

  • Seyirci
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 354
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle


Çevrimdışı demir_01

  • O şimdi asker
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2082
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı Colt54

  • MIVEC Owner!
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 389
    • Profili Görüntüle
    • http://www.mitsubishiclubtr.com
ESP Plus'ın falan essentia'da olması çok güzel.. performans olarak B sınıfı gibi olsa da konfor ve teknoloji olarak bir çok C sınıfını bile geride bıraktığını düşünüyorum..

Easytronic için de şunu söyliyim.. Bu şanzımanda birçok kişi gaza basıyor, basınç sürekli olunca araç vitesi 3000devirde değiştiriyor.. Sonra da sarsıntılı olduğunu düşünüyor.. yada ne zaman değişeceği belli olmuyor gibi yorumlar oluyor.. Halbuki pedala yumuşak basılıp, deviri gelince ayak biraz geri çekilse vites devrinde kendiliğinden değişecek, hem daha az sarsıntı hem de daha az yakıt harcanacaktır..

Hayırlı olsun..


hakanerdogan

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: Colt54;108663

Easytronic için de şunu söyliyim.. Bu şanzımanda birçok kişi gaza basıyor, basınç sürekli olunca araç vitesi 3000devirde değiştiriyor.. Sonra da sarsıntılı olduğunu düşünüyor.. yada ne zaman değişeceği belli olmuyor gibi yorumlar oluyor.. Halbuki pedala yumuşak basılıp, deviri gelince ayak biraz geri çekilse vites devrinde kendiliğinden değişecek, hem daha az sarsıntı hem de daha az yakıt harcanacaktır..

Hayırlı olsun..


O kadar kafa yorup onu ayarlayasıya dek babalar gibi full senkronize manuel ile harikkalar yaratırdı vatandaş, 88 model Honda'nın otomatik vitesi bile şiir gibi değişiyorken 2010'un Avrupasında, medeniyetin göbeğinde Opel'in yüz karası bir şanzımanıdır.

Hayatımda 3 günde bir arabaya ancak o kadar sövebilirdim. :D

Birde trafikte frene ney tam basmazsanız tam ayırmıyor baskıyı yiyor zira konverter olmadığından, tam amele şanzıman ya :D

Şimdik bu az gelişkin manuelden bozma güya otomatik denilen şanzıman bildiğiniz üzere "manuelin debriyajı kendi yapanı"ndan başka bir şey değil. Gaza basılıyken vites değişip devirde debriyaj esnasında sapıtmasın diye elektronik olarak motor devrini keser.

Yav böyle saçmalık var mı, lambur lumbur araba, hık ileri hık geri resmen önünde motor kafasına göre iş yapıyor. Tamamen sürücüden bağımsız asla ve asla iyi bir şey değil, tamamen seriliği baltalar, hele biz gibi otomobil sever insanları çileden çıkarır. Beşparmak dağlarını çıkarken sinirden gaza artık hamamböceği ezer gibi 4-5 kere basıyordum pata küte, vallahi dövecektim arabayı :D


O zaman bunu yapan Opel salak mı, en azından bizim kadar düşünemiyo mu? Elbette onlarda biliyo ne kadar amele bi şanzıman olduğunu ve yapan adamında asla almayacağı bişey, ama gerçek şu ki, manuelden çakozlama olduğu için maliyeti düşük, ve debriyajı görmeyen dişi popülasyonunun bodoslama atladığı bi olay olduğndan, hanfendilere iteliyorlar :D

Easytronic delikanlıyı bozar, 800 km sürdüm vallahi ağlayacaktım.


Çevrimdışı FF

  • Y A R D I R K I N G
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7364
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: hakanerdogan;108823
O kadar kafa yorup onu ayarlayasıya dek babalar gibi full senkronize manuel ile harikkalar yaratırdı vatandaş, 88 model Honda'nın otomatik vitesi bile şiir gibi değişiyorken 2010'un Avrupasında, medeniyetin göbeğinde Opel'in yüz karası bir şanzımanıdır.

Hayatımda 3 günde bir arabaya ancak o kadar sövebilirdim. :D

Birde trafikte frene ney tam basmazsanız tam ayırmıyor baskıyı yiyor zira konverter olmadığından, tam amele şanzıman ya :D

Şimdik bu az gelişkin manuelden bozma güya otomatik denilen şanzıman bildiğiniz üzere "manuelin debriyajı kendi yapanı"ndan başka bir şey değil. Gaza basılıyken vites değişip devirde debriyaj esnasında sapıtmasın diye elektronik olarak motor devrini keser.

Yav böyle saçmalık var mı, lambur lumbur araba, hık ileri hık geri resmen önünde motor kafasına göre iş yapıyor. Tamamen sürücüden bağımsız asla ve asla iyi bir şey değil, tamamen seriliği baltalar, hele biz gibi otomobil sever insanları çileden çıkarır. Beşparmak dağlarını çıkarken sinirden gaza artık hamamböceği ezer gibi 4-5 kere basıyordum pata küte, vallahi dövecektim arabayı :D


O zaman bunu yapan Opel salak mı, en azından bizim kadar düşünemiyo mu? Elbette onlarda biliyo ne kadar amele bi şanzıman olduğunu ve yapan adamında asla almayacağı bişey, ama gerçek şu ki, manuelden çakozlama olduğu için maliyeti düşük, ve debriyajı görmeyen dişi popülasyonunun bodoslama atladığı bi olay olduğndan, hanfendilere iteliyorlar :D

Easytronic delikanlıyı bozar, 800 km sürdüm vallahi ağlayacaktım.


Seni ciddi ciddi etkilemiş bu fites kutusu :hanz:
Neye darlandırdın ki kendini Hakan'cığım :hanz: benim gibi 10 dk sonra arkadaşa teslim edecektin yola devam et diye, sonrada koltuğu yatırıp uyuyacaktın :hanz:


hakanerdogan

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: FF;108831
Seni ciddi ciddi etkilemiş bu fites kutusu :hanz:
Neye darlandırdın ki kendini Hakan'cığım :hanz: benim gibi 10 dk sonra arkadaşa teslim edecektin yola devam et diye, sonrada koltuğu yatırıp uyuyacaktın :hanz:

Yav kuzenim, ki arabanın A sından anlamayan bi adamdır lastik patlasa kaputu açar, o bile dedi bu ne mal bi vites diye :lol: :lol:


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: hakanerdogan;108823
O kadar kafa yorup onu ayarlayasıya dek babalar gibi full senkronize manuel ile harikkalar yaratırdı vatandaş, 88 model Honda'nın otomatik vitesi bile şiir gibi değişiyorken 2010'un Avrupasında, medeniyetin göbeğinde Opel'in yüz karası bir şanzımanıdır.

Hayatımda 3 günde bir arabaya ancak o kadar sövebilirdim. :D

Birde trafikte frene ney tam basmazsanız tam ayırmıyor baskıyı yiyor zira konverter olmadığından, tam amele şanzıman ya :D

Şimdik bu az gelişkin manuelden bozma güya otomatik denilen şanzıman bildiğiniz üzere "manuelin debriyajı kendi yapanı"ndan başka bir şey değil. Gaza basılıyken vites değişip devirde debriyaj esnasında sapıtmasın diye elektronik olarak motor devrini keser.

Yav böyle saçmalık var mı, lambur lumbur araba, hık ileri hık geri resmen önünde motor kafasına göre iş yapıyor. Tamamen sürücüden bağımsız asla ve asla iyi bir şey değil, tamamen seriliği baltalar, hele biz gibi otomobil sever insanları çileden çıkarır. Beşparmak dağlarını çıkarken sinirden gaza artık hamamböceği ezer gibi 4-5 kere basıyordum pata küte, vallahi dövecektim arabayı :D


O zaman bunu yapan Opel salak mı, en azından bizim kadar düşünemiyo mu? Elbette onlarda biliyo ne kadar amele bi şanzıman olduğunu ve yapan adamında asla almayacağı bişey, ama gerçek şu ki, manuelden çakozlama olduğu için maliyeti düşük, ve debriyajı görmeyen dişi popülasyonunun bodoslama atladığı bi olay olduğndan, hanfendilere iteliyorlar :D

Easytronic delikanlıyı bozar, 800 km sürdüm vallahi ağlayacaktım.
yazmıştım vakt-i zamanında hatırlarsın:wnk:

http://www.skodaturkey.com/showthread.php?t=1991&highlight=easytronic

Alıntı yapılan: hakanerdogan;109119
Yav kuzenim, ki arabanın A sından anlamayan bi adamdır lastik patlasa kaputu açar, o bile dedi bu ne mal bi vites diye :lol: :lol:
Lastik patlasa kapuyu açar ha! :kiki: İyiydi ya! :haha:


Çevrimdışı crash

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2832
    • Profili Görüntüle
Easytronic şanzımanın zevk vermediğinin ve ağır kaldığının bende farkındayım.Zira araç bana alınmış olsaydı kesinlikle istemezdim.Ama kardeşim için ideal bir araç olduğunu düşünüyorum.Çünkü konfor ve güvenlik olarak iyi bir otomobil.Gaza basınca uçup giden bir araçda istemediği içinde sorun yaratacığını düşünmüyorum.Gaza basıp gidecek, frene basıp duracak, yokuşta geri kaydırmayacak hepsi bu.Bizde ona göre aldık işte.Ekstra olarakda şanzıman sorun çıkarmazsa çok daha iyi olur :)
YAŞASIN PEUGEOT-SKODA KARDEŞLİĞİ...
 


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: crash;109837
Easytronic şanzımanın zevk vermediğinin ve ağır kaldığının bende farkındayım.Zira araç bana alınmış olsaydı kesinlikle istemezdim.Ama kardeşim için ideal bir araç olduğunu düşünüyorum.Çünkü konfor ve güvenlik olarak iyi bir otomobil.Gaza basınca uçup giden bir araçda istemediği içinde sorun yaratacığını düşünmüyorum.Gaza basıp gidecek, frene basıp duracak, yokuşta geri kaydırmayacak hepsi bu.Bizde ona göre aldık işte.Ekstra olarakda şanzıman sorun çıkarmazsa çok daha iyi olur :)
Benim kullandığım Corsa Easytronic' te gayet de geri kaçıyordu otomobil. Bildiğin düz vites gibi idi. Sen bizzat denedin mi bu yokuşta geri kaçırma durumunu?:confused:


hakanerdogan

  • Ziyaretçi
Hill Holder zamazingosu var ondan kaçırmıyo Astraları, şanzımanın öle bi kudreti olduğundan değil, fren tutuyor :D


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: hakanerdogan;109958
Hill Holder zamazingosu var ondan kaçırmıyo Astraları, şanzımanın öle bi kudreti olduğundan değil, fren tutuyor :D
Şuncacık şeyi hedef kitlesi bayan sürücüler olan Corsa' ya ne demeye takmazlar ki sanki? Gel de anla işte bunları.