Konuyu yaklaşık iki ay önce hallettim arkadaşlar...
Yetkili serviste 3-4 gün resmen yattıktan sonra, (Söktükleri pompayı tamir ettirmeye kalkmışlar, tamirci de sanki uzay mekiği tamircisi edasıyla bir ton anlaşılmaz laf sarfederek hava yapıyor, 2 gün sonra ''beceremediysen kalsın, yapma'' dedim, acayip bozuldu adam, pompayı da bıraktım, iyi sevinmiştir kesin...) yedek parça bölümünden sıfır pompayı alıp takmalarını söyledim, taktıkları an itibariyle arıza yokoldu.Zaten pompanın arızalı olduğundan şüpheleniyordum ama 3 adet yetkili servis bunu nasıl tespit edemez diye çıldırmıştım.Onlar da benim gibi sadece tahmin ettiler...yani pompa arızalı olmasaydı verdiğim para güme gidecekti, geri alamadıklarından dolayı.Ben de yazı tura atıp bu seçimi yaptım ve şansıma pompa arızası çıktı.1000 tl pompa+100 tl işçilik ücretini bayıldıktan sonra servisten hızla uzaklaştım, yağ değişimim geldiği halde hâla önünden bile geçemiyorum servisin.
Yani: 20 yıl önceki deneme yanılma sistemi hâla en geçerli yöntem sanayide...-Servis dahil-, kimsenin bir halttan anladığı yok, ya da iş bilmezler bana denk geliyor...