škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Fabia 2 yle ilgili bilgi almam lazım acil

0 Üye ve 4 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

hakanerdogan

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: lrfan;113362


Thanks for the short first gear ratio, not to the engine !!! :hanz::hanz::hanz:


Motoru poh pohlamayalım orandan mütevellittir her şey :D


Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30144
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Al işte ideal şehir içi aracı, madem ki şehir içinde hız üst limiti 50 km, al sana canavar  :D
 
Hız limitine uymuyorsan beni bağlamaz  :)


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: hakanerdogan;113458
Thanks for the short first gear ratio, not to the engine !!! :hanz::hanz::hanz:


Motoru poh pohlamayalım orandan mütevellittir her şey :D
Biz de V8 makinası var demiyoruz zaten Hakanım Yankeem.:rm:


hakanerdogan

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: Uğur@k@r;113466
Biz de V8 makinası var demiyoruz zaten Hakanım Yankeem.:rm:

Ben çok meraklardayım şöle güncel 1.4 bi arabaya TH-400 3-speed forward taksak hareket eder mi acaba :D :D :D

2.48, 1.48, 1:1 böle bi oran var mı abooo :D :D Diferansiyelinide arkadan söküp ölçmek lazım :D


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: hakanerdogan;113469
Ben çok meraklardayım şöle güncel 1.4 bi arabaya TH-400 3-speed forward taksak hareket eder mi acaba :D :D :D

2.48, 1.48, 1:1 böle bi oran var mı abooo :D :D Diferansiyelinide arkadan söküp ölçmek lazım :D
Otomatik Amerikan şanzıman mı oluyo bu?


hakanerdogan

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: Uğur@k@r;113475
Otomatik Amerikan şanzıman mı oluyo bu?


Heğ heğ. 6-8-10 litre çif garbiratörlü :p


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: hakanerdogan;113476
Heğ heğ. 6-8-10 litre çif garbiratörlü :p
Garbiratör değil ki onlar Visam Deniz onlar.:rm:


hakanerdogan

  • Ziyaretçi
Geçen Amarikan vizuntilesinde gördüm eleman depoya dalgıç pompa guymuş :p


Çevrimdışı Birkan

  • German Engineering
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1524
    • Profili Görüntüle
aynı aracı ben yaklaşık 1 aydır kullanıyorum

benim de kafamı kurcalayan konu performansıydı; ama aracın kullanım amacına göre performansının kötü olmadığını gördüm

önceki aracımız palio 1.6 16v ti çok iyi giden bir araçtı (gerçi duramıyordu :D) ama tüplü değildi

açıkçası palioyla 1km gittiğim yakıtı bununla 2km gitmek performans beklentisi yaratmıyor insanda :D

araç 130 a kadar istekli olarak hızlanıyor burdan zonra biraz nazlanmaya başlıyor ben 170 e kadar çıktım bilmiyorum az da olsa gider heralde

bu arada tabloda fabia 1050kg gözüküyor ama benim araç kaskoda ruhsatta bazı başka yerlerde 1150kg gözüküyor :D :D

ben araç alırken vergisi düşük olsun yakıtı ekonomik olsun diyerek gittim ve fabiayı aldım. araçtan çok memnunum tek eksiği keşke yol bilg. olsaydı elle yakıt hesabı yapmasaydım :)

195/15 lastikleriyle, elektro-hidrolik direksiyonuyla yol tutuşu gayet başarılı. hiç tedirginlik yaşatmıyor.

bir de değineceğim bir nokta daha; araç çok sessiz. 2-3 defa çalıştığını fark etmeyerek marşa bastım :D

başka sormak istediğiniz varsa cevaplayabilirim.
« Son Düzenleme: 08 Haziran 2010, 15:33:09 Gönderen: Birkan »

\'10 Skoda Fabia

1.2 HTP 70 Classic Plus Candy White



Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: Birkan;113497
...ben araç alırken vergisi düşük olsun yakıtı ekonomik olsun diyerek gittim ve fabiayı aldım...
İşte buna "nokta atışı" deniyor.:wnk:


Çevrimdışı tayfuni

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 87
    • Profili Görüntüle
arkadaşlar 2010 yeni fabia 0 almak istiyorum 1,2 motor karar veremiyorum.bilgisi olanlar varsa yazsın ..deneme sürüşü yaptım .ama uzun yolda nasıldır ..
1,2 ambiante dinamik


Çevrimdışı Birkan

  • German Engineering
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1524
    • Profili Görüntüle
abicim araçtan beklentin önemli

hızlanması 130 dan sonra yavaşlamaya başlıyor biraz ama 3 silindirli 1.2 bir araç bu sonuçta.

benim palio 1.6 ile vites oranları hemen hemen aynı 1.2 olmasına rağmen.

palio 1.6 yla farkı aynı yakıtla palionun gittiği yolun 2 katını gidiyor :D

adabıyla kullanınca yakıtı çok ekonomik oluyor.

ha ben yolda kaptırdım mı inmem 130 140 tan derseniz bu araç uygun değil size.

tork bandı düşük devirlerde olduğu için çok dik rampa olmadıkça bayılmıyor.

ben açmak için dün biraz yürüttüm 170 e kadar çıkıyor. izmir ankara karayolunu biliyorsanız;


salihliden çıkıyorum izmire kadar gayet rahat bir şekilde yolculuk yapıyoruz klimayı da ayarlıyorum cd mi takıyorum :)

vergisi ve yakıt ekonomisiyle ve 0 km fiyatıyla kesinlikle alınası bir araç olduğunu belirtmeliyim.

getzle kalosla sandero palio vs. filan kıyas götürecek bir araç kesinlikle değil. dengi punto, fiesta, yaris gibi yeni b-üst sınıf arabalardır.

\'10 Skoda Fabia

1.2 HTP 70 Classic Plus Candy White



Çevrimdışı mygokhan

  • ŠKODA
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 15590
    • Profili Görüntüle
Mayham85(Yunus) ile buluşmuştuk geçenlerde.Hala fotoğrafları ekliyeceğim fırsat bile bulamadım :P neyse..

Arkadaşı ile buluştuk 35 yaşlarında birisi..Altında Seat var FR :) 180 HP ve uzun yolda falan 5.1 gibi bir tüketim yakalayabiliyormuş.Yani az basarsan o motor daha az gazlada arabayı rahat kaldıracağı için az yakabiliyor.
2004 Skoda Fabia 1.2 HTP
2007 Skoda Roomster 1.2 HTP
2011 Skoda Fabia II 1.2 HTP  
2012 Fiat Doblo Cargo maxi 1.3 Mjet
2015 Ford Courier Van 1.5 TDCI


Çevrimdışı Birkan

  • German Engineering
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1524
    • Profili Görüntüle
5.1 süper değer ya.. :)

vites oranları da düşük olduğu için bu değeri 90 100 gibi hızlarda veriyordur...

\'10 Skoda Fabia

1.2 HTP 70 Classic Plus Candy White



Çevrimdışı BuRZuM0765

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 202
    • Profili Görüntüle
Arkadaşım ben 2010 model 1.2 Ambiente Dynamic aldım daha dün anahtar teslim.
Öncelikle şunu söyliyim, şehir içi hızlanma 10 numara. Vites oranları tam ayarında 0-50, 0-80 hızlanma gerçekten yeterli. Tabi araç yeni olduğundan sıkıştırmadan sakin sakin kullanımda bunlar. Şehir içi sıkışık trafikte, klima açık, depo full, dört kişi ortalama 60-80 kg olmasına rağmen yol bilgisayarı ortalamam 7.8.
Motor açıldıkça daha da düşer bu değer. Tabi sürekli tampon tampona da gidecek değiliz ya.
Bugün şehir dışı 130 km mesafe deneme fırsatım oldu. Klima hep açık olmasına rağmen 4.9 gibi bir sarfiyat var. Rampalara 5. viteste hızını arttırıp 3000 devirin üzerinde girersen araba kaptırıyor kendini. Olmadı 4'e düşür vitesi  gaza sabit oranda asıl tertemiz tırmanıyor, sorunsuz.
Aracın vergisi 210+210, motor FSi 3 silindirli hali, bakım maliyeti düşük.
Aracın ses yalıtımı, motor gürültüsü ve ortalama yakıt oranları üzerinde gerçekten iyileştirme yapılmış(2010 için söylüyorum bunu).
Dynamic paketi tavsiye ederim 1500 tl gibi bir rakam. Ambiente dynamicte 195 55 15 lastikler, Alaşım jantlar, Gündüz farı, Halojen farlar, Arka elektrikli camlar, Yol bilgisayarı, sis farı, mp3 cd çalar, rezistanslı elektrikli aynalar, tavan farklı vs... mevcut. İç tasarımı ufak tefek değişiklik görmüş ve işçilik ve malzeme kalitesi arttırılmış.
Kısacası ben ihtiyaçlarımı göz önünde bulundurdum ve yakıtı,vergisi, bakım masrafları düşük; performas olarak da şehir içinde ve şehir dışında makul ayrıca yakışıklı olan bu aracı almaya karar verdim. Daha iyileri sizin olur inşallah.
Herkese kazasız mutlu sürüşler dilerim.
[SIGPIC][/SIGPIC]1.2 HTP Ambiente Dinamik
Kapuçino Bej