Pek sevgili babacığım gece yolda giderken hata yapar, artık klimayla mı oynamış, CD mi değişmeye çalışmış yoksa uyumuş mu artık neyse :++::++::++:
Arabayı almıştı bir kaç günlüğüne, Uşak dolaylarında yoldan çıkarak duble yolun gidiş ve geliş kısımlarını ayıran ortadaki kanala düşeeeerrr
3 kedigözüne çakıp içeri uçar yani atlamalı bi şekilde, V şeklinde olduğundan sol yanağa gelince araba direnç koyar ve neyseki takla tukla olmadan durabilmiş
Aslında arabada ciddi bir şey yok, çıkmaya uğraşmış çıkamamış :++: Askıya falan almış aracı bakmış olmuyo kaskonun ücretsiz yol yardım var hemen gelmiş çekmiş götürmüşler bakmışlar ciddi gidişi engeller bişi yok yola devam şeklinde.
Neyse gelir gelmez ben durumu çaktım sol ön jant rende vaziyet
Dedim bu park ederken kaldırıma sürtme işi değil :++:
Gelgelelim görünürde bişey olmasada, sabah arabayı aldım abooo, sağdan sanki jüpiter yanaşıyor, fena çekiyordu
Birde direksiyonda yüksek hızda titreme var.
Çekme rot, titreme balanstan dedim kendimce. Sınavdan çıktım kapıldım sanayi rüzgarına.
Öncelikle serviste bi çok dolu yemiş araba vardı, bi saat ustayla beraber silikonla tavan çektik, muhabbet kıral kaptım işi
Neyse;
Baktım araba tam 59.002 kilometrede bundan önceki bakımı bir kaç ay önce 52.500'de yapılmıştı, yağ filtre değişimide yapayım dedim önceliklen.
Artık daimi yağım Mobil 5-30 ESP Super-Syntetic önce 5 litre ondan aldım 4+1 şeklinde. Motora nakşettik eski ESP yağı süzüp yenisini koduk ama usta çok kızdı bölesine bir yağı 6500 km'de nası dökersin diye, uysa alıp kendi arabasına koyacaktı o derece çok güzel çıktı yağ kapkara değildi
Mazot filtreside 29.000 km olduydu, periyodu 60.000 ama acımam, 30 bin bende :hih: Değiştim.
Lan bi sürü mazot kaldı içinde, birazda su vardı sanki karışmış
Yağ filtremizi değiştik Made in France :hih:
(çaktırmayın 32 anahtarla açılıyor
)
Bir tane Feliçita gördüm karteli inmiş yere aboo krank meydanda kaçar mı ne güzel pistonlar falan görüküyor
Efenm malum kedigözlerini biçerken ve orta refüje inerken haliyle ufak yara bere mevcut araçta. Plakalık ilk kedigözüne kıymış, iyi ki tampona gelmemiş, değiştim plakalığı ordan kaptım bi tane
Askıya kalınca depoya binivermiş biraz
Burda ayna yansımasının daraldığı bi bölge var ezik hafiften pek belli olmuyor.
Burdada var bi nane vurulmuş bir yere araç çekilirken ya da kıytırık Uşak'ta bensizken lifte çıkarken yapmışlardır.
En kötüsüde bu lastik yanakları falan ciddi hasarlı sürtmüş betona jantıda rendelemiş, şimdilik dursun ben döndüğümde icabına bakarım, zaten ağır bakıma gireceğiz sonbaharda.
Şimcik jant yamuk 140'dan sora titreme var ama çok çok az janttan sebep, 90-100 giderken ip gibi bişi yok.
Sağa çekme sıkıntısı vardı, çektik Hunter makineye bilirsiniz kudretli cihazlar ekranda her haltı çıkıyor. Rot ayarlandı, düz gitmek için direksiyonu artık kırık tutmaya gerek yok.
Neyse rotçu usta lastikleri gördü vallahi dövecekti :lol: Kısa kestik o mevzuyu
Dönüşte diskler, burçlar, fişekler, kayışlar frenler mirenler ne haltı varsa değişecek. O zaman balans işinide çıkarırız aradan şimdi şu haliyle balans yaptırsam anlamsız olurdu.
Bu şekilde bir bakımı tamamlamış olduk, araba hala tek parça