škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

1,4 TSI Fuel Consumption (Yakıt Tüketimi)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mayham85;130758
fabia larda hararet göstergesi yokmu :)

makyajlı kasalarda şu an için yok makyajsız kasalarda ise classic donanımında yok.Roomsterda ise roomster ve style donanımında yok diye biliyorum.


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
golf gt lerdede yok gerçi :)

aslnda ben vw lerde hep gereksiz görmüştüm hiç 90 ı geçmezdi toledo. bizim tsi larda hep 92 de çalışıyor ısı sabit kalıyor hep.


Çevrimdışı byztckr31

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 240
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mayham85;124523
tsi da çoğu kişinin düştüğü tuzak tork :) alette tork olunca farkında olmadan basmak istio insan gereksiz yere çok gaz verildiği olabiliyor.
bu aletlerin torku kaç? birde 0-100km si kaç sn?
\'11 Focus Titanium TDCI 109ps Fırtına Gri


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
200 nm. 1500 devirde hizmete hazır  4000 devire kadar emre amade :) 2,0 atmosferik benznli torku yani :)
« Son Düzenleme: 11 Ağustos 2010, 21:01:37 Gönderen: mayham85 »


Çevrimdışı byztckr31

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 240
    • Profili Görüntüle
peki 100 km hıza kaç sn de ulaşıyor?
\'11 Focus Titanium TDCI 109ps Fırtına Gri


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
leon 9,8 snde ulaşıyor.(golf ve a3 9.5 sn) passat 10.5. torkun en büyük etkisi ara esneklikler. mesela passat 12 snde V viteste A hızından B hızına çıkıyorsa 1,6 132 bg avensis 20 küsür snde ulaşıyor. insanların düştüğü tuzak noktasıda bu.


Çevrimdışı byztckr31

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 240
    • Profili Görüntüle
güzel aletmiş :)
\'11 Focus Titanium TDCI 109ps Fırtına Gri


Çevrimdışı Birkan

  • German Engineering
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1524
    • Profili Görüntüle
tsi lar teknoloji harikası hakkaten çok iddialı hem tüketim hem peformansta.

opel de fiat da düşük hacimli aşırı besleme yaptılar ama opelde 1.6 motorun tork bandının düzensizliği fiatın da yakıt tüketimine yüksek diyorlar.

bakalım renault nun tce leri nasıl çıkacak..

\'10 Skoda Fabia

1.2 HTP 70 Classic Plus Candy White



Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
renault 1,4 t ler ilk bakıma kadar çok yakıyor deniliyor. muhtemelen insanımız torklu makine kullanmayı yeni yeni öğreniyor onunda etkisi var gaza fazla basıyorlar :)


Çevrimdışı megamania

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 239
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mayham85;130808
renault 1,4 t ler ilk bakıma kadar çok yakıyor deniliyor. muhtemelen insanımız torklu makine kullanmayı yeni yeni öğreniyor onunda etkisi var gaza fazla basıyorlar :)

200NM Tork bende de olsa, bende basardım heralde :++: Tsi olsun varsın 10LT yaksın. :ok:
70-620 Passed
70-290 Passed
70-291 Passed
70-299 Passed MCSA
70-293 Pending


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
yanlız şöyle bir durum var. mesela 1 ve 2 de dip gaz yapınca araç sarıyor ve hiç gitmiyor o zaman :) yani gazı iyi ayarlamak lazım basarken bile çok basmadan böyle garip bir durum :D


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mayham85;130820
yanlız şöyle bir durum var. mesela 1 ve 2 de dip gaz yapınca araç sarıyor ve hiç gitmiyor o zaman :) yani gazı iyi ayarlamak lazım basarken bile çok basmadan böyle garip bir durum :D

aynı şeyi bizim TDI dada farkettim kalkışta devri iyi ayarlayınca arabayı tutamıyorsun ama dip gaz yaparak kalkmaya çalış geç devirleniyor sanki 2 le kalkmışssın gibi oluyor:)


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
o durum turboyu tam doldurmak ile alakalı. tüm turbo makinelerde mesela roll yapacaksınız roll yaparken atıyroum 40 la giderken 2. viteste çok az gaz vericeksin ayağını çekip araç DV den havayı bırakmadan gazı kapatırsan çok daha iyi çeker :) ama turboyu doldurmadan kapatırsan gazı araç önce turboyu doldurmak için zaman kaybeder sonrasında aynı tepkiyi veremez.


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
dün ankaradan eskişehire geçtim.

evden çıktım. ev çankaya birlik mahallesinde. soğuk motorla turan güneşi tırmandım sonrasında kepekli rampasından  konya yolu oradan eskişehir yolu güzergahını izledim. bu ortalama fotoğrafını eskişehir yolundaki karayolları tesisleri civarında çektim. ( konutkent başkent üniversitesi girişlerini ve o kısımdaki 5 6 km lik rampayı tırmandıktan sonra)  kısaca  inişimizde çıkışımızda bol oldu :)





çayyolu taraflarında ortalamam 4.3 4.4 lerde geziyordu o rampada biraz sapıttı 4.8 idi park ederken ancak fotoğraf makinesini ararken 4.9 oldu nammıssız :D

ankara içinde uygun şekilde kullanarak ana arterlerin dışına çıkılmazsa benzinli araba ile bile 5 lt altının mümkün olduğunun kanıtıdır :) radar olan yerlerde 70 e olmayan yerlerde 80 e sabitledim hızı gaza kendim basmadm eğer ki hakan gibi ayak ayarı olan birisi olsam dahada altına inerdim diye düşünüyorum. şehirler arası ise gazlamadığım zamanlarda 100 km/s hıza sabitli. hiç bir eko taktiği uygulamadm sadece sabitleme rampalarda falan devre dşı bırakmadım.



bu fotoğrafıda yaklaşık olarak temelli civarında çektim.  temelli polatlı arasndan sonra eko kasmayı bırakıp gazlamaya başladım ara ara. eskişehire 5.4 ile girdim :)



Çevrimdışı SEAHAWK

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1210
    • Profili Görüntüle
Yunus Emre, "çeşitli yerlerde 70 ve 80'e kitledim" demişsin; bu hızlara hangi viteslerde sabitledin ?
SEAT CORDOBA 1.4 TDI 80HP
[SIGPIC][/SIGPIC]