ae101 ler genel olarak yaşına göre sorunsuz sadece. birde bozulacak bişi yok araçta donanım yok ki.
ben genelde toyota fan sitelerine falan bakarken km geyii yaparlardı gelin benim toledoya binin ülen derdim susarlardı
ayrıca şu olaya gıcık olurum. bütün corollaların yol tutuşu vasattır. t-sport ları dahil. benim leondan inip son kasa corollaya bindiğim zaman yolda geziyor gibi geliyrodu bana düşünün yani. ona rağmende şöyle giden motor taktık böle edior falan filan. ha accente takmışın o motoru ha corollaya benim gözümde yol tutmayan arabaların alayı bir.
ayrıca şöyle bir durum var. toyotaların sorunları problemleri duyulmaz. kullanıcıları aşırı fanatik ve ortlama kültür seviyesi altında kişiler. (istisnalar kaideyi bozmaz) bu yüzden aracı arıza yapsa bile yalan söyler sorunsuz biniyorum der. servis kayıtlarını çıkartırsın kısa sürede değişmeyen parçası yoktur aracın.
mesela bir çok kişi daha son bir iki yılda öğrendi ilk nesil 1,6 vvti lardaki garantiden rektefiye rezilliğini. (ağırlıklı e11 lerde)
halende çok bilinmez e12 lerde garantiden %90 ının direksiyon servosu değişmiştir çoğunda araç sahibinin haberi bile olmaz.
e15 lerdede m/m muhabbeti var bir kere ona hiç girmeyim
toyota için bir dergi eleştirmeni olan başka sitede bir üyenin bir yorumu vardı.
"arabada en iyi üretim kalitesini kullanmak en kaliteli ve en iyi arbayı ürettik demek değildir."
bu çok basit bir söz. adamlar bir parçayı istedikleri standartlar için çok dar bir hata payı ile üretim isterler. ama belirledikleri standartlar yüksek değildir. bu da zaten özellikle son kasada ki konsoldan gelen sesler tıkırtılar bilmem neler olarak showroomdan çıkardığın an seni selamlayan problemler olarak çıkar.