Gökhan öncelikle LPG hayırlı olsun. Ekonominin tadına varacaksın. Benzin derdin kalmayacak
Marka olarak landi de kaliteli bir markadır. Ancak çoğu markanın enjektörleri birbiri ile aynıdır, fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla rail tip enjektör kullanılmış TR'de artık bu tip enjektörler kullanılıyor. DH den aldığın alıntıda biri matrix enjektörlere laf atmış ama şimdiye kadarki hiçbir enjektör matrix kadar hızlı çalışamamıştır. Ancak lpg kalitesinden kötü etkilendiği için artık kullanılmıyorlar.
Bazı tavsiyelerim olacak, servise gittiğinde mutlaka bu ayarlara baktır.
1-) OBD'den araca bağlanıp benzin ve LPG deki LTFT değerlerini karşılaştırsınlar. Anlık olarak STFT değerini hem rölantide hem gazda hemde yol sürüşünde izlesinler. Eğer rolantide STFT değeri + yada - %10-15'den fazla gösteriyorsa kalibrasyonda problem avr demektir.
2-) Lambda değerini 4 gaz analiz cihazında incelesinler benzinde ve LPG de 1,00 olması gerekiyor. Araç fakir karışımda kalmasın aman dikkat.
3-) İlk depo hikayesi regülatör diyaframının alışması için verilen bir süredir, ama tüketim değerin bundan çok farklı olmayacaktır. LPG diye mucize beklememek gerekiyor. Benzinde yaktığının 1,2 katı kadarını yakacaksın. Bu fizik kuralıdır
4-) Garanti belgesi, evrak vs herşeyi tamamla, LPGciye güven olmaz ne jkadar kanın ısınmış olsada
Hiç acıma yüklen adamlara.
5-) Göstergelerin doğru göstermesi için kalibrasyonunu softwareden yapmaları lazım. Tavsiyem boş depo ile git, sonra atıyorum 40 litre ise depon 5e böle 8 litre lpg al lpgciye git (yakın mesafede ise) kırmızıyı ayarlasınlar, bi 8 litre daha al birinci yeşili ayarlasınlar şeklinde lambaları düzgün ayarlatabilirsin.
Evde biryerlerde landi için bilgisayara bağlantı kablosu olacaktı, bulabilirsem sana göndereyim, bol bol evde kurcalarsın ayarlarını