Maalesef Opel lerin böyle elektronik veya mekanik aksamı oluyor bazı araçlarında.Ama genele yaymak hoş değil.
2 Astra,2 Vectra eskittik abi.Babamın ortağındada vardı aynı araçlardan,aynı gün alındılar.Hepside böyle sorunlar yaptı:)
Bankada çalışırken sıfır Vectra araçlar gelmişti. Yıkanma işlerini bana kakalamışlardı ve hepsinin de iç mekânında tıkırtı vardı.
Vectra' da, Favorit' teki misâl bir adet demir çubuk var, Passat' ta ise bilyalı makaralı bir mekanizma diye hatırlıyorum ben.
hor kullanılıpta cillop gibi hizmet eden arabalar var buda garip bir ironi...
Valla tane tane örnekler çok önemli ise hep verdiğim örneği gene vereyim: Kankamın aile aracı olan 1.6 Vectra C bugün 206 bin km'nin üzerinde km yapmış olarak hala başarıyla hizmet vermekte. Araç sadece ilk 1-2 on bin km içinde ciddi arıza çıkarmış. Yanlış hatırlamıyorsam garantiden halledilen bir sorun.
Sonraki süreçte ise yaşlandıkça daha da kalender hale geldi; doğru düzgün bakım görmeden her türlü yolda kullanıldı. Ama hala iç mekanda D sınıfı sessizliğini hissettirir. Doğu Karadeniz ya da Bolu'nun bozuk dağ yollarını görmüş geçirmiş bir araç olarak, 1 kapısında kapı kapanırken çıkan langırdamayı normal görüyorum.
Motor bakımsızlıktan çok ciddi güç kaybı yaşadığı halde gene de, maşallah, başarıyla hizmet verdi. Geçtiğimiz günlerde gördüğü makul bir bakımla alt devirlerdeki isteksizliğin de ortadan kalktığını gördük. (kullanan arkadaşın raporu)
Ha bir de; araç yaptığı 206 küsür bin km'lik yolun önemli bir kısmını LPG ile yaptı.
=================================
Bu Vectra C örneği önümdeyken kimse bana başka örneklerle, daha doğrusu en azından Vectra C örneğiyle gelmesin. 206 bin km'nin yarısından çoğundan ben haberdarım. Hala yolculuk yapmaktan yüksek seviyede keyif aldığım, mükemmel bir üretim. Donanım olarak çok güçlü olduğu gibi iç mekan bakımından da mükemmel seviyede.