Kadir'lerin Octi A4'ündeki durumu bilemiyorum. Ancak VW'nin Golf 4 ve Bora'da söz konusu olay ile ilgili bir ayıbı olduğu daha önce Autoshow'da Onno Usta'ya yapılan bir şikayette bildirilmişti.
Viteslerin zor geçtiği ve servis tarafından da "bu vitese biraz sert davranmak lazım" dendiği bir okur tarafından iletilmişti. Onno Usta da söz konusu vites sertliğinin aynı model başka bir araçta (ya da araçlarda) kendisinin de dikkatini çektiğini belirtmişti.
==================
Gene de bu Octi A4'teki olayın bununla direkt olarak alakası olmak zorunda değil. Zira 100 bin km'nin üstündeki bir araçtan bahsediyoruz. Kadir bu olayı bu güne kadar yazmayıp şimdi paylaşıyorsa kullanım ömrü,bakım, aşınma vb. gibi farklı bir durum olsa gerek.
onno ustadaki olayu başka bir durum. ubb miydi neydii u ile başlayan kodu olan birşanzıman tasarm kusurluydu 1,6 8v gol ve boraların bazılarında bulunuyordu.
kadirin dediği durum ise birden bire sertleşme ise şanzıman kodunu kontrol etsn o şanzıman mı değilmi öğrenmek lazm.
ama ben benim toledodaki gibi orjinalden bir durum olduğunu düşünüyorum. yani 0 km bir golf ıv alsaydık şimdi onun şanzımanıda bu kadar kemikli vve sert olacaktı. 2004 te kasa değişimi ile yeni şanzmanlara geçilmesi ile değişti bu durum.
yağını değişse bile ciddi bir fark olacağını sanmıyorum.