opel'i başarısız kılan bence tüketici.Halk karar verdi,başarısız dedi.
Hala 2000li yılların başındaki vectralar mevcut,yeni kasalar epey azaldı bulunduğum yerde.Mesela ilk 6 aydır tek olan SuperB aracıma 3 yeni araç daha katıldı.Son iki senedir bayiinin yaşadığı ekonomik sıkıntı olmasa epey artardı bu sayı.insignia çıktığından beri halen 2 tane, artmıyor!Aynı örneği reno fluans için de verebilirim,zibil gibi olan megane,fluansa dönüşmüyor.
Bu tecrübeleri üretici değerlendirmeli ve ona göre yatırım yapmalı,ar-ge yapmalı tabii parası varsa...Opel ne kadar sıkıntılı bile olsa marka değeri yüksek.GM volvoyu gözünü kırpmadan sattı mesela ama opel için elinden ne gelirse yapıyor.Konuyu dağıttım sanırım.Akşam akşam sohbet etmek güzel böyle düşünelim:)