škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Fiat 500C’ye Abarth Dokunuşu!

dgn · 11 · 5116

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
Fiat çatısı altında motorsporları aksiyonlarıyla ve Fiat model ailesinin sportif performans model versiyonlarıyla dikkat çeken Abarth markasının en son yeniliği ise Fiat 500C versiyonu oldu. 2009 yılında 2700 adet Abarth Grande Punto ve 8400 adet Abarth 500 versiyonu dahil olmak üzere 22 binden fazla Abarth markalı otomobil ve 3 bin adetten fazla performans kiti satan markanın son yeniliğini temsil eden Abarth 500C, hem görünüm açısından hem de teknik anlamda yapılan sıra dışı bir performans çalışmasını temsil ediyor. 140 HP güç üreten 1.4 litre T-Jet motorlu Abarth 500C, direksiyon üzerinden kumanda edilebilen yarış tipi 6 ileri otomatik şanzımanı ve görsel sportif unsurlarıyla da göz kamaştırıyor.

Abarth’ın ürün yelpazesini genişleten yeni bir model olarak ayrıca dikkat çeken Abarth 500C, dinamik tasarımlı spoyleri, çift gövde rengi, isteğe bağlı olarak sunulan 17 inçlik ve elmas biçimli alaşım jantları, çift renk seçeneği sunulan elektrikli sofftop tavanı, ikiz susturuculu egzoz sistemiyle göz almayı başarıyor. Abarth 500C’nin kaslı kaputunun altında ise 16 supaplı ve turbo beslemeli 140 HP güç üreten 1.4 litrelik T-Jet motora yer veriliyor. Yarış tipi 6 ileri otomatikleştirilmiş manuel şanzımanlı Abarth füzesi, 206 Nm’lik maksimum tork değerinin de etkisiyle 0-100 km/s hızlanmasını 8.1 saniyede tamamlayabiliyor. 205 km/s’lik son hıza erişebilen Abarth 500C, 100 km’de ortalama 6.5 litrelik yakıt tüketim değeriyle de dikkat çeken ekonomik bir tüketim sonucu sunmayı başarıyor.

Bununla birlikte kullanıcıların isteklerine göre veya yol koşullarına göre iki farklı sürüş modu sunan Abarth 500C, Sport modu tercih edildiğinde güvenlikten ödün vermeden daha performanslı sürüş özellikleri sergileyebiliyor. Yarış otomobillerini andırır biçimde GSI adı verilen Vites Değişim Göstegesi’ne sahip Abarth 500C, bu otomatik co-pilot sayesinde doğru zamanda (arka arkaya 5 defa yanıp sönen LED ışıklandırmayla) vites büyütme tavsiyelerini sürücüsüne iletebilmektedir. Abarth 500C’de TTC adı verilen Tork Transfer Kontrolü sistemi ise ESP ile ortak çalışarak bir kilitli diferansiyel görevi yapıyor. Abarth 500C’nin viraj kabiliyetini arttıran TTC Sistemi, kilitleme yüzdesini ise hız gibi dinamik etkenlere bağlı olarak otomatik olarak ayarlayabiliyor. Abarth 500C’nin yürüyen aksam ve fren sistemi de mevcut performans değerlerine uygun olarak modifiye edilerek daha güçlü hale getirildi. Abarth 500C yine benzer şekilde modifiye edilen bir süspansiyon sistemine sahip olarak yollara çıkıyor. Önde bağımsız McPherson, arkada ise özel kalibrasyonlu torsiyon çubuklu yarı bağımsız süspansiyon sistemine sahip Abarth 500C, Abarth’ın akrep logosunun sportif yansımasını simgeleyen bir sürüş karakterine sahip olmasıyla konfor özellikleri ağır basan Fiat 500C versiyonundan farklılaşıyor.










Çevrimdışı serkan35

  • Leoncu
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1031
    • Profili Görüntüle
yakışıklı olmuş kereta
Rover 220 Turbo
2011 Ford Connect


Çevrimdışı mihalgazi

  • Site Güvenliği
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1556
    • Profili Görüntüle
biraz abarthmışlar...:D:D:D


SKODATURKEY ailesi bir AYRICALIKTIR



Çevrimdışı mygokhan

  • ŠKODA
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 15590
    • Profili Görüntüle
Düz modelini yakından incelemiştim en baz modelde bile 8-9 tane hava yastığı vardı :) İci dısı şık ve Şirin bir otomobil.Kucucuk bisey ama oldukça ağır bir otomobildir.
2004 Skoda Fabia 1.2 HTP
2007 Skoda Roomster 1.2 HTP
2011 Skoda Fabia II 1.2 HTP  
2012 Fiat Doblo Cargo maxi 1.3 Mjet
2015 Ford Courier Van 1.5 TDCI


Çevrimdışı ero__

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1824
    • Profili Görüntüle
En bazı bile ~30.000 TL olan gereksiz bir araç bence.


Çevrimdışı Birkan

  • German Engineering
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1524
    • Profili Görüntüle
aynı mini gibi bu araba da klasik olup yeniden yorumlanan araçlardan.

güzel araba ama ailenin 2. arabası olabilir en fazla. çok küçük. :)

yeni ford ka yla da ortak parçalar kullanılmış.

\'10 Skoda Fabia

1.2 HTP 70 Classic Plus Candy White




Çevrimdışı gokcen59

  • \"Keyif Adamı\"
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5199
    • Profili Görüntüle
Güzel dokunuş. :)
-------------------------------------------------


Çevrimdışı selchuk

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 645
    • Profili Görüntüle
showroomda inceledim gerçekten güzel araç.fakat en dolu olan lounge versiyonunun 1.3 multijet dizel motoru 45bin gibi yüksek bir fiyata sahip.pop versiyonu ise gerçekten boş.
2010 SKODA SUPERB 2.0 TDI 170 HP CR DSG ELEGANCE SİYAH
2011 SKODA YETI EXPERIENCE 140 HP DSG GUMUS