škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Abarth Punto Evo esseesse

dgn · 71 · 23717

0 Üye ve 5 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: DeNNis;144298
120liğe eşek kadar turbo takmışlar 170 hp olmuş. bu kadar basitti yani herşey, multiair teknolojisi tamamen bam başka bir kapağa sahip. o kapağın flow değerlerini öğrenmek lazım önce.

astra hala 1.3 dizel motor kullanıp kendini kaldırıyorda, 170 hplik bir aracın kendini kaldıramaması mümkün mü ya

flowa falan gerek yok veriler yukarda. 1500 devirden 4000 bilmem kaç devire kadar max tork veren makine ile sadece 2500 de veren makine 1 olmaz. onu görmek için arabayı kullanmaya yada kahin olmaya gerek yok. aynı makineden daha fazla güç almak demek daha büyük turbodur daha büyük turbo kullanışsızlık ve devir banında orantısızlk getirir  aşırı besleme teknlojisinin en büyük sıkıntısı budr çözümü için ya hacim büyür turbo küçülr yada turbonun yanın ikinci bir besleme sistemi gelir.

hele hele 1.3 dizel astra gibi zaten astra kasasına yetmeyen bir motorla orantılaman ve örnek vermende doğru değil alakası olmayan konular ikisi.
« Son Düzenleme: 03 Ekim 2010, 22:56:04 Gönderen: mayham85 »


hakanerdogan

  • Ziyaretçi
Ben şu an aşırı besleme 2 litre hacim altı petrol motorların kıralı olarak hâla Giuletta'daki 1.75 TBi makine konusunda ısrarcıyım, o ne biçim rakamlar be yav :D


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: tufan;144309
tamam ustam boş bir yorum ben kabul ediyorum

sen seat kaputunun altındaki vw motorunla övünmeye devam et.

sen kafayı yoruma ne vw ne seat sana motorların reklamını yap diye para vermiyordur .ondan gerilme fazla .
seat ızaten vw motoru var diye alıyoruz o yzden sen boşuna geyik çıkartma burada bu sitede skoda alanların %90 ıda o yüzden almıştır yanlş sularda dolanma yani.


Çevrimdışı tufan

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 851
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mayham85;144515
seat ızaten vw motoru var diye alıyoruz o yzden sen boşuna geyik çıkartma burada bu sitede skoda alanların %90 ıda o yüzden almıştır yanlş sularda dolanma yani.


yanlış sular da dolanma?

kurtlar vadisimi izliyon napıyon anlamdım ama sen çok fazla geriliyon bence.

vw git al o zaman


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Baran35;144292
Ben sizin arabanızla ilgili bir söz sölediğimi hatırlamıyorum.

Passat 1.6 105 TDI ile şehiriçi fabrika verisini İstanbulda tutturan adam varsa tebrik ediyorum hodri meydan.

Bnm arabamında fabrika verisi 6.8lt şehir dışı bende 5.8lt yaktırdım.

Kaldıki bnm babamda 2.0 TDI 140 DSG Passat CC ayrıca birde 1.4 TSI EOS var 122lik.

EOS aynı kullanımda (orta sert basmalı) bnm altımdaki 2.0 140hp araba ile aynı yolda aynı miktarda yakıt tüketiyor araç. (ikisinide ben kullanıyorum)

Demek istediğim şudur 1.4 TSI motor azda olsa basınca gayet fazla tüketen ancak sakin kullanıncada bir o kadar az tüketen bir yapıya sahip.

2.0 TFSI hiç kullanmadım bilmiyorum.

Şurada konuşuyorum tartışıyoruz gerilmeye gerek yok değilmi :ok:

iki araba arasında 100 kg gibi bir fark varsa şöyle basınca  böyle tüketim var diye kıyaslayamazsn ağırlığı eşitlemen gerekir ki oda altındaki arabayı ağırlaştırman dolayısı ile diğerinden daha fazla tüketmen demektir.


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: tufan;144517
yanlış sular da dolanma?

kurtlar vadisimi izliyon napıyon anlamdım ama sen çok fazla geriliyon bence.

vw git al o zaman


kurtlar vadisi ilede işim olmaz laf atmak için salakça bahane arayan adamlarlada.


  ayrıca elimde vw imde var.

alamayanlar çatlasın napalm.


Çevrimdışı tufan

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 851
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mayham85;144519
kurtlar vadisi ilede işim olmaz laf atmak için salakça bahane arayan adamlarlada.


  ayrıca elimde vw imde var.

alamayanlar çatlasın napalm.


ya bu konuşma cidden cocukca hadi canım sen vw takıl mutlu ol biz çatlarız

marka fanatiği insanlar çocuklarla işim olmaz


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
çok güzel çatlamışsın belli boş şekilde sataşmadan duramıyorsun.

marka fantikliğiyle bizi suçlayanlara bakın.

http://www.skodaturkey.com/showthread.php?t=7255

iğneyi batırmadan önce kendini çuvaldızla tanıştır diye bir söz demiş atalar.
« Son Düzenleme: 03 Ekim 2010, 23:12:44 Gönderen: mayham85 »


Çevrimdışı tufan

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 851
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mayham85;144522
çok güzel çatlamışsın belli boş şekilde sataşmadan duramıyorsun.

marka fantikliğiyle bizi suçlayanlara bakın.

http://www.skodaturkey.com/showthread.php?t=7255

iğneyi batırmadan önce kendini çuvaldızla tanıştır diye bir söz demiş atalar.


sana gülüyorum  :) mesajlrı iyi araştır adresimnde yazıyordur cocuk
« Son Düzenleme: 03 Ekim 2010, 23:16:55 Gönderen: tufan »


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı tufan

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 851
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mayham85;144527
çok çekindim aman korktm.


kendi adıma . koydum


Çevrimdışı DeNNis

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 114
    • Profili Görüntüle
Multiair motor oncek t-jetten tamamen farkli bir teknolojiye sahip, kapak flow degeri hakkinda size soyle bir ornek vereyim.

Honda civic 1.6 vti motora gt28 buyuklugunde bir turbo ile 1 barda 350hp guc elde edilir standart kapagi ile. Ayni hacimde siradan bir 1.6 araca o turboyu taktigimizda birak 350hp almayi, o turboyu dolduramaz bile, bunun sebebi civic vtin verimli bir flow degerine sahip kapagi olmasidir.

Multiair motorun blok ayni olmasina ragmen kapagi kasnaktan bagimsiz donebilen egzantrik teknolojisine sahip.


hakanerdogan

  • Ziyaretçi
Kam şaftını elektro hidrolik tahrikle döndürüyor diye hatırlıyorum. Hakkaten krank senkronundan bağımsız, çok bulanık bişi, yapanın elini öpmek lazım.


Çevrimdışı Baran35

  • Boutique Wax Maniac
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 446
    • Profili Görüntüle
.................
« Son Düzenleme: 04 Ekim 2010, 00:54:51 Gönderen: Baran35 »


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
:++::++:çok iyiymiş 2500 devire kadar yetersizkalmasıda iyiliğinden zaten. haticeye değil neticeye baktığım zaman görüğüm şeyin ne olduğu nu anlamam için gidip sürmeme gerek yok. alt devir leş olacak üst devirde gidecek sakinde bile tüketecek bitti gitti geçmiş olsn
« Son Düzenleme: 03 Ekim 2010, 23:52:51 Gönderen: mayham85 »