škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Passatı şımarttım

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
çok sağlam bir motor var bu makinede. uygun turbo intercooler enjektör değişimlerini yazılım ile destekleyerek 200 + bg 400 küsür nm tork la binebilirsin bu makineye :)


Çevrimdışı SEAHAWK

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1210
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mayham85;140514
uğur abi o motorun 150 bg olanı ibiza cupra tdi da var var gerisinide sen düşün :D

 
Yav elini korkak alıştırma, 160 yazıver oraya.:++: Zira makinemiz 160 hp gücünde.:kro:(görende bizim kaputun altında zanneder:++:)
 
Bu 160'lık 1.9 TDI Seat'a özel. 150'lik olan dizel Golf IV GTI'da kullanıldı diye biliyorum.
SEAT CORDOBA 1.4 TDI 80HP
[SIGPIC][/SIGPIC]


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: SEAHAWK;140709
Yav elini korkak alıştırma, 160 yazıver oraya.:++: Zira makinemiz 160 hp gücünde.:kro:(görende bizim kaputun altında zanneder:++:)
 
Bu 160'lık 1.9 TDI Seat'a özel. 150'lik olan dizel Golf IV GTI'da kullanıldı diye biliyorum.
mk1 leon tdi fr ile karıştırmışım karıştırmayalım oraları :D


efe_38

  • Ziyaretçi
maşşalah aracınız baya çekici duruyor :)
 
bir vw kullanıcısı olarak yaşadığımız en büyük sorun turbo yakması :D 3kere turbo yakmış biri olarak artık baya bilgilendim turbo konusunda :D turbo yakmaması için yapılacak şeyleri sıralamak gerekirse:
 
en önemlisi YAĞ,kaliteli ve ince yağ kullanmak ve 10.000e gelmeden değiştirmek gerekir eğer bulabilirseniz castrol'ün sadece vw turbo motorları için yaptığı özel bir yağı var üzerindede zaten vw turboları için yapılmıştır yazıyor onu kullanırsanız mis gibi olacaktır :)
 
bir yere gittikten sonra aracı 20-30 sn rölantide çalıştırın,eğer uzun yol yaptıysanız 200-300km gibi 2-3 dk çalışsın :)
 
birde kışın araç çalıştıktan sonra motor soğukken turboya yüklenmemek gerekir,yani motor açılana kadar mümkünse turboyu çalıştırmayın,ayağınıza hakim olmanız lazım :D
 
yüksek devirlerede çıkmak turboyu öldürdüğü söyleniyor,yüksek derken baya yüksek kesiciye kadar bağlanmak gibi :D
 
birazda kullanılan yakıtın önemi var diyorlar shell ve opetten şaşmamanız dileğimle :D
 
son olarakta aklıma gelen motor modifiyesinden kaçmak :) örn: blowoff diye meret varya :D benmde çok hoşuma gider,namı değer çuf çuf gibi aletlerde turbonun düşmanı...
 
diyeceklerim bu kadar yanlışım olduysa düzeltirseniz sevinirim :)
« Son Düzenleme: 21 Eylül 2010, 16:48:03 Gönderen: efe_38 »


Çevrimdışı serkan35

  • Leoncu
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1031
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: efe_38;140897
maşşalah aracınız baya çekici duruyor :)
 
bir vw kullanıcısı olarak yaşadığımız en büyük sorun turbo yakması :D 3kere turbo yakmış biri olarak artık baya bilgilendim turbo konusunda :D turbo yakmaması için yapılacak şeyleri sıralamak gerekirse:
 
en önemlisi YAĞ,kaliteli ve ince yağ kullanmak ve 10.000e gelmeden değiştirmek gerekir eğer bulabilirseniz castrol'ün sadece vw turbo motorları için yaptığı özel bir yağı var üzerindede zaten vw turboları için yapılmıştır yazıyor onu kullanırsanız mis gibi olacaktır :)
 
bir yere gittikten sonra aracı 20-30 sn rölantide çalıştırın,eğer uzun yol yaptıysanız 200-300km gibi 2-3 dk çalışsın :)
 
birde kışın araç çalıştıktan sonra motor soğukken turboya yüklenmemek gerekir,yani motor açılana kadar mümkünse turboyu çalıştırmayın,ayağınıza hakim olmanız lazım :D
 
yüksek devirlerede çıkmak turboyu öldürdüğü söyleniyor,yüksek derken baya yüksek kesiciye kadar bağlanmak gibi :D
 
birazda kullanılan yakıtın önemi var diyorlar shell ve opetten şaşmamanız dileğimle :D
 
son olarakta aklıma gelen motor modifiyesinden kaçmak :) örn: blowoff diye meret varya :D benmde çok hoşuma gider,namı değer çuf çuf gibi aletlerde turbonun düşmanı...
 
diyeceklerim bu kadar yanlışım olduysa düzeltirseniz sevinirim :)

iyi dilekleriniz için sağolun
bütün bu dediklerinizi ilk kez turboyu tamir ettirdikten sonra yaptım ama turbo tamiri hiçte iyi birşey değilmiş değiştirmek daha iyiymiş ki bunu çok geçmeden fark ettim yakıtı hep opetten alıyorum zaten tüm şirket araçlarımız ordan alıyor artık iyi bir turbolu araç kullanıcısıyım :D
Rover 220 Turbo
2011 Ford Connect


Çevrimdışı serkan35

  • Leoncu
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1031
    • Profili Görüntüle
gece kokpitten birkaç resim
 


 


« Son Düzenleme: 24 Eylül 2010, 22:38:31 Gönderen: serkan35 »
Rover 220 Turbo
2011 Ford Connect