arıza lambası çoğu araçta yanıyor evet,ancak eğer düzgün bir montaj vede kaliteli bir kit varsa tamamen yanmama garantisi verilebiliyor...o şekilde binmenin çoğu araçta bi sakıncası olmayabilir belki ama benim aracımda başıma geleni söyleyim...bu yaz klimam dolayısıyla bi kaç kere servise gittim...en sonunda problemi çözdük...klimam,ışıklarda beklerken filan gayet güzel soğutuyordu ancak araç hareket etmeye başlayınca,tahmini 70-80 km hızlara gelince soğutmayı kesiyor,dış ortam havasını vermeye başlıyordu,yani klima kompresörü dervren çıkıyordu,noluyo diye yavaşlayıp kenara çekeyim dediğinde tekrar aracı buz gibi yapıyordu:)çok gıcık bi arızaydi...meğerse sebebi şuymuş...aracımda lpg takılı ve çoğu zaman arıza lambam yanıyordu...beyin fakir karışım arızası algılayıp,motoru zorlayacak tüm etkenleri devredışı bırakma talimatı veriyormuş,yani fakir karışım arızasını bi kere algılayınca,ömcelik sadece motorun çalışması olacağı için,özellikle seyir halinde motora yük binince klima kompresörü gibi güçlü bir etkeni devreden çıkarıyormuş...tabi araç rölantiye düşünce,motorun zorlanması kalkınca tekrar kompresörü deevreye alıyor ve soğutma yeniden başlıyordu...nihayetinde problemin sebebi lpg den yanan arıza lambası ve fakir karışım çıktı...çözüm olarak ise montaj yaptırdığım ustama gidip hassas bir kalibrasyon yaptırdım,çok şükür 2000 km dir lambam yanmamakla birlikte klimam oldukça soğutuyor...biraz uzun oldu ama ,arıza lambasının nelere sebep olabileceği ve aslında yabana atılmaması gerektiğini anlatmak istedim...benim araçta böyle bi sapıtmaya neden olmuştu,neyseki halledildi...saygılar:)