škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

En iyi C segmenti HB

crash · 78 · 38627

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı crash

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2832
    • Profili Görüntüle
ST ailesi olarak C segmenti HB otomobillerin en iyisini seçelim arkadaşlar.Bakalım bize göre hangi araç en iyisi :ok: Bu arada premium marka ( mercedes-bmw-audi ) araçları işin içine katmak istemedim.Çünkü fiyat olarak pahalılar.
YAŞASIN PEUGEOT-SKODA KARDEŞLİĞİ...
 


Çevrimdışı crash

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2832
    • Profili Görüntüle
Ben oyumu kullandım bile :) Opel Astra ;)
YAŞASIN PEUGEOT-SKODA KARDEŞLİĞİ...
 


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
Bence ilk 5 böyle olmalı

1)Fiat Bravo
2)Pug 308
3)VW Golf
4)Opel Astra
5)Kia Ceed

Golf ve Astranın listenin başında olmamasının tek nedeni yüksek fiyatları.

ankette niye bravo yokki:D



Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30185
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Kargadan başka kuş, Golf'ten başka C bilmem  :)


Çevrimdışı crash

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2832
    • Profili Görüntüle
En fazla 10 seçenek olabiliyor.Admin arkadaşlar Bravo, Ceed ve İ30' uda ekleyebilirlerse sevinirim.Eğer olmuyorsa bu araçlardan birini seçen arkadaşlar buraya yazarak görüşlerini bildirsinler.Herhangibir seçenek işaretlemesinler.
YAŞASIN PEUGEOT-SKODA KARDEŞLİĞİ...
 


Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30185
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Alıntı yapılan: crash;144748
En fazla 10 seçenek olabiliyor.Admin arkadaşlar Bravo, Ceed ve İ30' uda ekleyebilirlerse sevinirim.Eğer olmuyorsa bu araçlardan birini seçen arkadaşlar buraya yazarak görüşlerini bildirsinler.Herhangibir seçenek işaretlemesinler.

 
Admin de 10 seçenekten fazlasını ekleyemiyor  :)


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
şöylede olabilir ceed ile i30 kardeş araç sayılır aynı seçenekte olabilir keza bravo ile deltada öyle.


Çevrimdışı crash

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2832
    • Profili Görüntüle
Ayrıca seat leon ve ford focus HB' de yok.Onlarıda düşünün isterseniz ;)
YAŞASIN PEUGEOT-SKODA KARDEŞLİĞİ...
 


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
bu listede mazda 3 mü golf mü diye düşünür golfü seçerim.


Çevrimdışı serkan35

  • Leoncu
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1031
    • Profili Görüntüle
özellikle tasarımını sevdiğim için civic hb dedim ama listede leon olsaydı kesinlikle leon derdim o benim 2006 dan beri aşkım :)
Rover 220 Turbo
2011 Ford Connect


hakanerdogan

  • Ziyaretçi
1.75 TBi gibi artık insana bu hacimlerde ''bi sittir git'' dedirten motoruyla (yılın motoru seçmişler) Alfa Julyet derim, o ne bacanak o ne, kağıdına baktım makinenin bastım küfürü kapadım. Testlerini izleyincede güzel yol tutuyor, ama çok sert karakterli süspansiyon belli.

Şöyle ki Fiat Powertrainci mehendis beyler çok güzel bi noktaya değinmiş. Valf zamanlaması abi. Şimdi bunu pistonun o anki yapması gereken işe göre krank milinden gelen senkronla bir kayış veya zincir vasıtasıyla (triger işte) kam miline veriyon. Buraya kadar her şey basit, kam milide (egzantrik) o ana göre artık ateşleme için emme mi yoksa egzost için pis gazı itme mi neyse, emme yada egzost valfini itiyor. Motor ölece basitçe çalışıyor.

Fakat burda motorun biraz daha içine inmiş, her gıdımından performans çıkarma hedefindeki insanlar bilir. Valf kapanma süreleriyle bir kaç mili saniyelik değişimler oha derece farklar yaratabiliyor.

Örneğin emme anında aşağı inerek vakum yaratan piston (emme valfi açık haliyle bu esnada) işi bitirip yukarı çıkarken emme valfini kapar, pistonun kranka verdiği senkron gereği böle olur, ama aslında şöyledir ki; aslında silindir tam kalkmaya başlarken emmenin o vakumu hala devam etmekte, silindir birazcık kalksında, ama vakum etkisiyle hala bi gıdım daha fazla içeri hava çekilsin, tam artık piston ters tepip havayı dışa itme eşiğine geldiğinde lappadanak valf kapansın...

Offff... işte o zaman çok güzel şeyler oluyor, Ahmet Abiyle bunu konuştuyduk hatırlıyom bi Supra vidyosu verdiydi adamlar buna kasıyodu.

Burda tabi dereceli egzantrik devrini kapayan Fiat bunu başarmış görünüyor zannımca. Hakkaten güzel nokta. Yani ECU'yü öle bi programlayacan ki tüm bu milisaniyelik detayları kaydedecek ve elektro hidrolik tahrikle kam şaftına spin verecek... Bu olay bence bi çok şeyin başlangıcı olur gelecek için.

1.75 lt hacimden 235 beygir gibi ohansı bi güç çıkarmak ve bunu fabrikasyon yapmak büyük mesele bence. Tabi burda turbo lag bekler miyiz, yani haddinden büyük turbo koyup sadece üst devir makinesi mi yaratılmış dersek, 1900 devirde basıyor max torku 340 nm olarak ve max beygiri (235) 5500 devirde veriyor.

Güzel ve uzun oranlı bir şanzımanda nispeten bu kudretteki motorlardan, spor araçlardan ekonomik olacağı aşikar.

Teknik verilerini ve yakıt tüketim değerlerini aşağıya linkliyorum. Yani oyum bu araca olurdu bu motoruyla, net şu an sahip olmak isterdim, ama yok cebime o parayı koysalar yine gider 2.el modelli kudretli BMW alırım, Alfa alfadır, Bimmer BMW'dir :lol: :lol: :lol:


http://www.arabam.com/sifir-0-km/AracDetay?versionId=1020613&vehicleComponentId=2



Çevrimdışı mxdemirel

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 370
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: lrfan;144744
Golf'ten başka C bilmem  :)

derim bende....


Çevrimdışı Birkan

  • German Engineering
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1524
    • Profili Görüntüle
bu sınıfın bir diğer adı golf sınıfı. :D

\'10 Skoda Fabia

1.2 HTP 70 Classic Plus Candy White