škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

yeni caddy fiyatlar ve donanımlar

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
yanlız ticari araçların vites oranları binekler gibi değildir. düşük hızlarda rahat hareket ettirebilecek ancak fazla tükettirmeyecek şekilde ayarlanır.

mesela bizim connect şehir içi şehir dışından daha fazla km yapabiliyor.


Çevrimdışı SEAHAWK

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1210
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: dgn;146842
o zaman 1,6 tdı 250nmlik modelinde turbo vgtsiz 320nmlik modelde turbo vgtli peki caddye niye 320likten koymuyorlar ki sonra millet doploya yöneliyor:D:hanz:

Doğan, bir noktayı atlıyoruz: Bu 1.6 TDI sıradan bir "sabit geometri turbolu motor" değil. VW nasıl başardıysa en baba VGT'li motorun zor elde ettiği değerleri elde etmiş. Ve bildiğim kadarıyla burda da gene farklı bir teknoloji söz konusu. Hatta daha emin olduğum örnek Fiat'ın 1.6 Multijet'i. 1500 devirde 290 nm tork üretiyor, ve VGT'li değil.:)
 
O diğer alternatife ise "westgate turbo" mu ne denildiğini hatırlıyorum sanki. Ama hiç emin olmadığım, çok zayıf bir bilgi. Keşke onu iyice bir öğrenebilsek...
 
 
Ha bu arada şimdi aklıma geldi. Bu dediğim "değişik" turbo yanılmıyorsam PSA-BMW motoru olan ve Peugeot'un 207'lerinde hizmet veren 1.6 turbo motorlardan en azından birinde mevcut. Yani orda da gene o "farklı" teknoloji kullanılmış. Sonuç olarak ise gene 1400-1600 civarı bir devirde başlayıp yardıra yardıra giden bir tork dalgası görüyoruz.:rock1:
 
 
Alıntı yapılan: crash;146876
Motor konusunda dediğinde haklısın kesinlikle.1.6 motor olmasına rağmen eski 1.9 TDI ile aralarında teknoloji farkı var.Mesela CR olması sebebiyle daha sessiz ve daha az yakıt tüketimi gibi.Ayrıca küçük hacim olduğu için homojenliği koruma konusundada 1.9' dan daha iyi bir motor.Performans olaraksa şüphelerim var tabiki.Ne kadar eski teknoloji olsada 1.9 motordan bahsediyoruz.Piston çapı daha geniş.Daha fazla hava giriş çıkışı vs vs gibi konularda 1.9 üstündür fakat dediğim gibi 1.6 motor yeni teknoloji bir motor ve aradaki 0,3 lt' lik açığı yeni teknolojisiyle kapatmak hiçde zor değil.Buna birde yeni şanzıman tipi ve oranları hatta DSG gibi bi faktörde girerse o zaman 1.6 hiçde yabana atılmayacak bir motor olarak karşımıza çıkıyor.Yani performans olarak arada dağlar kadar fark olacağını zannetmiyorum.Daha sessiz, daha az yakıt, homojen motor ve eşit performans değerleriyle 1.6 TDI 1.9 TDI' dan daha faydalı bir motor olacağı kanaatindeyim :ok:

 
Abi burda "hacim küçük olduğu için homojenliği korumak daha kolay" ifadesinin tam tersi olması gerektiğini düşünüyorum.:)
 
Tam tersine, büyük hacimde homojenliği korumak daha kolay. Çünkü küçük hacimden elde edilen yüksek güçler, hacimsizlik nedeniyle çaresiz kalınan devir aralıklarıyla birleşince ortaya homojen olmayan motorlar çıkıyor.
 
 
 
Alıntı yapılan: mayham85;147026
yanlız ticari araçların vites oranları binekler gibi değildir. düşük hızlarda rahat hareket ettirebilecek ancak fazla tükettirmeyecek şekilde ayarlanır.
 
mesela bizim connect şehir içi şehir dışından daha fazla km yapabiliyor.

 
Hah işte, tüm olay orda bitecek sanırım. Zira dediğin gibi; şanzıman aracı vezir de eder, rezil de...:)
SEAT CORDOBA 1.4 TDI 80HP
[SIGPIC][/SIGPIC]


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
bugün servisteyken inceledim.en dolusu vardı. otomatik klima fonksiyonel direksiyon esp hız  sabitleme tam ekran yol bilgisayarı kol dayama her şey var alette.40 bin tl beleş o araba için benim leondan dolu nerdeyse.


Çevrimdışı G.Antep Şubesi

  • Kötü Caddy
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1711
    • Profili Görüntüle
Fotoğraflardan anladığım kadarıyla dual klima var galiba.
Caddy Connectten Doblodan önce sürülebilseydi piyasaya ikiye katlardı satışlarını ama geç kaldı bu pazara girmek için.