škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

yeni caddy fiyatlar ve donanımlar

0 Üye ve 4 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı adorno

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 629
    • Profili Görüntüle
caddy ler,bir sedan kullanıcısı olarak çok sevdiğim araçlar.Ancak her sene girilen TUV muayenesi ve şu k taşıma belgeleri hikayesindeki kafa karışıklığı sanki bireysel satışları azaltır gibime geliyor.Ama ticari kullanımda kalite ve marka yönünden alternatifsizdir.2.el konusunda aracı sıfır alanlar satmaya geldiklerinde,alışık olmadıkları bir düşük fiyatı görünce bu grup araçları aldıklarına pişman oluyorlar.2.el da bu kadar düşüş beklemiyorlar mı geçi onu da anlamış değilim.yoksa ticaret erbaplarını anlamak güç biraz.
[SIGPIC][/SIGPIC]

Superb 1.4 tsi elegance
next YE-G828 Plus 4.3"
sonyericsson p1i


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mayham85;146767
1,6 tdi de vgt turbo yok alt devirde bocalama onla alakalı. genel olarak sabit geometrili turbo kullanılan tüm dizellerde mevcut bir durum. ancak sabit geometrili turbolar daha basit oldukları için daha ömürlüdürler vgt olanlara nispeten.

ayrıca 250 nm torku olan makineye çekmez demekte yani söylemiim şimdi :)

o zaman 1,6 tdı 250nmlik modelinde turbo vgtsiz 320nmlik modelde turbo vgtli peki caddye niye 320likten koymuyorlar ki sonra millet doploya yöneliyor:D:hanz:


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı Birkan

  • German Engineering
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1524
    • Profili Görüntüle
hazır konu caddy den açılmışken..

src belgesi hususi oto olarak gecen hafif ticarilerde almak zorunlu mu..

\'10 Skoda Fabia

1.2 HTP 70 Classic Plus Candy White



Çevrimiçi lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30185
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Alıntı yapılan: Birkan;146862
hazır konu caddy den açılmışken..
 
src belgesi hususi oto olarak gecen hafif ticarilerde almak zorunlu mu..

Hususi oto olarak gecenlerde gerek yok diye biliyorum.


Çevrimdışı crash

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2832
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mayham85;146059
105 bg 250 nm 1,9 la aynı güç seviyesinde daha homojen güç bandına sahip daha az tüketen bir motor. bu caddy satar emin oln fiyatı oldukça uygun.

Motor konusunda dediğinde haklısın kesinlikle.1.6 motor olmasına rağmen eski 1.9 TDI ile aralarında teknoloji farkı var.Mesela CR olması sebebiyle daha sessiz ve daha az yakıt tüketimi gibi.Ayrıca küçük hacim olduğu için homojenliği koruma konusundada 1.9' dan daha iyi bir motor.Performans olaraksa şüphelerim var tabiki.Ne kadar eski teknoloji olsada 1.9 motordan bahsediyoruz.Piston çapı daha geniş.Daha fazla hava giriş çıkışı vs vs gibi konularda 1.9 üstündür fakat dediğim gibi 1.6 motor yeni teknoloji bir motor ve aradaki 0,3 lt' lik açığı yeni teknolojisiyle kapatmak hiçde zor değil.Buna birde yeni şanzıman tipi ve oranları hatta DSG gibi bi faktörde girerse o zaman 1.6 hiçde yabana atılmayacak bir motor olarak karşımıza çıkıyor.Yani performans olarak arada dağlar kadar fark olacağını zannetmiyorum.Daha sessiz, daha az yakıt, homojen motor ve eşit performans değerleriyle 1.6 TDI 1.9 TDI' dan daha faydalı bir motor olacağı kanaatindeyim :ok:
YAŞASIN PEUGEOT-SKODA KARDEŞLİĞİ...
 


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
eski 1.9 la yeni 1.6 arasında iki mekanik fark = piston boyu daha uzun dolayısı ile strok daha kısa ama çap aynı.(bu aynı blok demek) ikinci farkta 1.9lar 8v diğeri 16v.

buradan bakabilirsiniz. çap-strok oranlarına ek olarak bg -devir tork - devir / ve direkt şanzıman oranlarını görebilirsiniz.

http://www.seat.com/static/su/com/SEAT/site/2009/leon/engines/1_9_TDI_77.html

http://www.seat.com/static/su/com/SEAT/site/2009/leon/engines/1_6_TDI_77_DPF.html

kalan mekaniğin tamamı aynı. bana servistekilerin söylediği bu. zaten 1.6 ile 1.9 un kaput altı yerleşimine kadar herşeyi aynı.

1.6 tdi en son teknolojilerin eski 1.9 bloğuna uygulanmış hali çok güzel dayanıklı ve düşük tüketimli bir makine. hepsini geçtm eski 1.9 dan çok daha iyi bir güç ve tork bandı var.  yani hacim herşey değildir. :)
« Son Düzenleme: 11 Ekim 2010, 16:37:37 Gönderen: mayham85 »


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: mayham85;146886
eski 1.9 la yeni 1.6 arasında iki mekanik fark = piston boyu daha uzun dolayısı ile strok daha kısa ama çap aynı...
Burada ne demek istediğini anlayamadım.:blm::hmm::blm:


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
abi şu demek. elin alaman gavuru kalkıp sıfırdan 1.6 dizel yapmamış. elinde zaten maliyeti çok düşük olan üretim kalıplarını ellemeden eski 1.9 motoru almş mekanik olarak sadece üst kapağı değiştirmiş birde piston boyunu uzatarak strok değerinin azalmasını sağlamş.

benzer bir durumda renault 1.6 16v ile 2.0 16v arasındada vardır mesela. reno da pistonu kısaltıp kuvvetlendirip 2,0 a yükseltmiş hacimi.


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: mayham85;146891
abi şu demek. elin alaman gavuru kalkıp sıfırdan 1.6 dizel yapmamış. elinde zaten maliyeti çok düşük olan üretim kalıplarını ellemeden eski 1.9 motoru almş mekanik olarak sadece üst kapağı değiştirmiş birde piston boyunu uzatarak strok değerinin azalmasını sağlamş.

benzer bir durumda renault 1.6 16v ile 2.0 16v arasındada vardır mesela. reno da pistonu kısaltıp kuvvetlendirip 2,0 a yükseltmiş hacimi.
He pistonu uzatıp kol boyunu kısaltmış. Doğru mu anlamışım?:blm:


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
evet kısacası o :)

bu arada bugün eskişehir güçlüde iki tane duruyordu kırmızı renk vardı bir tane yeni caddy. resimlerdeine göre çok daha şık duruyor ben bile düşünebilirm ilerde :)


Çevrimdışı DeNNis

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 114
    • Profili Görüntüle
markaya verilen para. daha ucuza daha dolu yepyeni bir tasarıma sahip doblo varken buna 40bin lira vermem.


Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
doblo nun o tasarımıylamı :++::++::++::++:

yeni olduğu gerçekte tasarım olduğu kısmı birazcık sıkıntı



Çevrimdışı SEAHAWK

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1210
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mayham85;146767
1,6 tdi de vgt turbo yok alt devirde bocalama onla alakalı. genel olarak sabit geometrili turbo kullanılan tüm dizellerde mevcut bir durum. ancak sabit geometrili turbolar daha basit oldukları için daha ömürlüdürler vgt olanlara nispeten.
 
ayrıca 250 nm torku olan makineye çekmez demekte yani söylemiim şimdi :)

VGT'nin konumuzla direkt alakası olmaması gerektiğini düşünüyorum. Zira VGT'nin işi alt devirlerde de yüksek tork üretebilmek. VW ise bunu VGT kullanmadan bir şekilde başarabilmiş. Ortada 1500 devirde sunulmaya başlanan bir 250 nm'lik tork var. Benim beklediğim o torkun kendini göstermesi. Kaldı ki kalkıştaki sorun 1500'ün çok altlarıyla ilgili ve ben de ona değindim zaten.:)
 
 
Alıntı yapılan: crash;146876
Motor konusunda dediğinde haklısın kesinlikle.1.6 motor olmasına rağmen eski 1.9 TDI ile aralarında teknoloji farkı var.Mesela CR olması sebebiyle daha sessiz ve daha az yakıt tüketimi gibi.Ayrıca küçük hacim olduğu için homojenliği koruma konusundada 1.9' dan daha iyi bir motor.Performans olaraksa şüphelerim var tabiki.Ne kadar eski teknoloji olsada 1.9 motordan bahsediyoruz.Piston çapı daha geniş.Daha fazla hava giriş çıkışı vs vs gibi konularda 1.9 üstündür fakat dediğim gibi 1.6 motor yeni teknoloji bir motor ve aradaki 0,3 lt' lik açığı yeni teknolojisiyle kapatmak hiçde zor değil.Buna birde yeni şanzıman tipi ve oranları hatta DSG gibi bi faktörde girerse o zaman 1.6 hiçde yabana atılmayacak bir motor olarak karşımıza çıkıyor.Yani performans olarak arada dağlar kadar fark olacağını zannetmiyorum.Daha sessiz, daha az yakıt, homojen motor ve eşit performans değerleriyle 1.6 TDI 1.9 TDI' dan daha faydalı bir motor olacağı kanaatindeyim :ok:

Alıntı yapılan: mayham85;146886
eski 1.9 la yeni 1.6 arasında iki mekanik fark = piston boyu daha uzun dolayısı ile strok daha kısa ama çap aynı.(bu aynı blok demek) ikinci farkta 1.9lar 8v diğeri 16v.
 
buradan bakabilirsiniz. çap-strok oranlarına ek olarak bg -devir tork - devir / ve direkt şanzıman oranlarını görebilirsiniz.
 
http://www.seat.com/static/su/com/SEAT/site/2009/leon/engines/1_9_TDI_77.html
 
http://www.seat.com/static/su/com/SEAT/site/2009/leon/engines/1_6_TDI_77_DPF.html
 
kalan mekaniğin tamamı aynı. bana servistekilerin söylediği bu. zaten 1.6 ile 1.9 un kaput altı yerleşimine kadar herşeyi aynı.
 
1.6 tdi en son teknolojilerin eski 1.9 bloğuna uygulanmış hali çok güzel dayanıklı ve düşük tüketimli bir makine. hepsini geçtm eski 1.9 dan çok daha iyi bir güç ve tork bandı var. yani hacim herşey değildir. :)

 
 
1.6 TDI'ın 1.9 TDI'a göre ne kadar esnek bir motor olduğu zaten linkini verdiğim grafikten de görünüyor. 1500-4500 aralığından bahsetmiyorum ben.
 
Benim dediğim husus aracın örneğin 750-1300 devir aralığındaki karakteri. Küçücük araçlarda bile şikayet edilen bir boşluk kamyonetvari bir araçta daha da önem kazanır.
SEAT CORDOBA 1.4 TDI 80HP
[SIGPIC][/SIGPIC]