yazdığınız şeylerin tümü bizim arabada da var, yanık kokusunu motor ve çevresindeki koruma amaçlı sıkılan mumların yanmasından dolayı olduğunu düşünüp pek dert etmedik.
ama motorun aşırı ısınıp soğumaması ve motordan çıkan buhar garip geldi.
yazdığınız gibi kaput falan o kadar ısınıyor ki; kaputu açtıktan sonra sabit durması için taktığımız demir bile zor tutuluyor.
demekki biraz daha kullanmamız lazım herşeyin normale dönmesi için.
verdiğin bilgi için teşekkür ederim, arkadaşa söyleyeyim de içi rahat etsin.
Rica ederim. Tabii ki yine de imkan varsa siz de bir gösterin.
Ben de sizin gibi düşünüp boya koruma zart zurt kimyasalların yanmasındandır demiştim kendi kendime. SErviste de yok bişey demişlerdi..
Kışın her araçtan buhar çıkar kırmızı ışıkta falan rastlarız ama benimkinin ön kaputtan resmen buhar kazanı gibi buhar fışkırıyodu millet bakıyodu noluyoz diye..
Kokunun vs açıklaması bu kimyasallar olabilir ama sıcaklık neden o kadardı hiç anlamadım. Ama artık bu kadar ısınmıyor. Paranoyak oldum her gelişte kaputu elliyodum bir ara.. Başka skoda forumlarına da defalarca yazmıştım hatta bir ara dalga geçiyolardı abi senin araba yakında yanar diye
Çok şükür birşey olmadı..
Sadece geçen hafta çok dik bir yokuşta biraz şuursuzca gaz verdim kırmızıya kadar geldi falan ortalık yine rezalet koktu. Balata mı diye baktım değildi. Resmen motordan geldi yine..
Bişeyler yanıyo sanki arada bir ama neyse.. Hadi yine kimyasallar diyelim 600 0 km oldu ama
:kart: Performans canavar
Nazar değmesin çok memnunum.
Bu arada bugün İstanbul yolunca Acity den hemen önce bir tipo alev aldı. Resmen yanıyodu adam feryat figan yardım istiyodu. Yangın söndürücüyü vericektim durup ama yapamadım sağa geçemedim. Çok üzüldüm ama.. Umarım ciddi birşey olmamıştır. Eski octimle bir kaza yapmıştım daha sonra bir anda alev almıştı yaşadığım paniği bir ben bilirim... O günden beri yangın söndürücüyü eksik etmem araçta ama yardım etmek nasip olmadı üzüldüm..