škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Superb 1.4 TSI Chip Tunning

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı silver

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 424
    • Profili Görüntüle
cemal bey fsi motorlar için chip tunnig yapılabilinirmi ... (tsi ve fsi motorlar vw özgü değil skoda ve seat tada var) kardeş firma :)


Çevrimdışı cemal arslan

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 87
    • Profili Görüntüle
    • http://www.artituning.com
Alıntı yapılan: silver;148479
cemal bey fsi motorlar için chip tunnig yapılabilinirmi ... (tsi ve fsi motorlar vw özgü değil skoda ve seat tada var) kardeş firma :)

seat skoda audi vw hepsinde de var :)
 
fsi motorlar normal atmosferik araçlardır sadece yakıt pompa olayı farklı
 
bu araçlar %10 güç alır...daha fazlası yazılımla olmaz
%10 gücü ise turbolu araçlar gibi altdevirde görmeniz çok zor
ancak 2500-3000 rpm den sonra rahat görülür...
 
tabi alınacak güç sizi ne kadar tatmin eder beklentiniz ne derece giderilir...orası işlemden sonra belli olacaktır...


Çevrimdışı orcanius

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 78
    • Profili Görüntüle
Merhaba Cemal Bey;
anladığım kadarı ile, turbolu motorlar Chip tunnig de daha iyi sonuç veriyor. Doğru mudur?
birde hem turbolu hemde dizel olunca sanırım tork artışı üst seviyelere çıkabiliyor.
Motor hacimleri için başlangıç değer nedir? Hem turboluda hem atmosferik motorlarda. Bunula ilgili bilgi verirseniz sevinirim.


Çevrimdışı cemal arslan

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 87
    • Profili Görüntüle
    • http://www.artituning.com
atmosferik araçlarda %10 güç alınır ve bu güç aslında oldukça tatmin edicidir...ancak beklenti yüksek olunca elbette yetersiz olduğunu düşünülebilir.
bugüne kadar 30 atmosferik araç yapıldıysa kimse memnun kalmayıp iptal ettirmedi...
 
dizelin en büyük avantajı tork...
turbolu da olsa benzinli bir araçta tork fazla olmadığı için alınan güçler aynı da olsa yansıyan farklıdır bu da torkdan kaynaklanıyor
 
motor hacminde bir sınır bir başlangıç yok
bugün 1.0 motora yazılım yaptıranda var 3.0 motorada ...
 
1.3mjetlerde çok güzel sonuç alınırken bazen memnun kalmayan müşterilerimiz çıkabiliyor
araç güç almadığı için değil beklenti yüksek olduğu için


Çevrimdışı HARUN27

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 93
    • Profili Görüntüle
çarşamba günü istanbul evotechte çip ve downpipe takılıor superb aracıma yaklaşık 165 hp gibi bir güç almayı planlıyoruz .....


Çevrimdışı crash

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2832
    • Profili Görüntüle
Bende ek bir bilgi vereyim.122 HP olan araçları 160 HP' ye yazılımla çıkarıyorlar.Fakat burda önemli bir husus var.122 Hp olan aracı 160 HP' ye çıkarsanızda orjinal 160 HP performansı alamazsınız.Çünkü 122 HP' lerde sadece turbo mevcut ve turbo boşluğu var.Fakat 160 HP olanlarda kompresörde olduğu için turbo boşluğunu kompresör kapatıyor.Yani iki aracı kaldırsanız sonradan 160 HP olan araç turbo boşluğuna yakalanırken, orjinal 160 HP olan uzar gider sizde '' aa nasıl olur, oysaki aynı beygir ve torka sahip araçlar bunlar '' dersiniz :D
YAŞASIN PEUGEOT-SKODA KARDEŞLİĞİ...
 


Çevrimdışı HARUN27

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 93
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: crash;153784
Bende ek bir bilgi vereyim.122 HP olan araçları 160 HP' ye yazılımla çıkarıyorlar.Fakat burda önemli bir husus var.122 Hp olan aracı 160 HP' ye çıkarsanızda orjinal 160 HP performansı alamazsınız.Çünkü 122 HP' lerde sadece turbo mevcut ve turbo boşluğu var.Fakat 160 HP olanlarda kompresörde olduğu için turbo boşluğunu kompresör kapatıyor.Yani iki aracı kaldırsanız sonradan 160 HP olan araç turbo boşluğuna yakalanırken, orjinal 160 HP olan uzar gider sizde '' aa nasıl olur, oysaki aynı beygir ve torka sahip araçlar bunlar '' dersiniz :D

bul orj 160 lık bi araba deniyelim sana bu kadarda emin konuşuorm ..... çünkü ilk yaptırdıgım çipli aracım değil....


Çevrimdışı crash

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2832
    • Profili Görüntüle
O kadar emin olmayın derim ben
YAŞASIN PEUGEOT-SKODA KARDEŞLİĞİ...
 


06lkn66

  • Ziyaretçi
inanç abiye katılıyorum bg ve tork yanılgıya düşürmesin turbo boşluğu yabana atılacak bişey değil etkisi olur


Çevrimdışı HARUN27

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 93
    • Profili Görüntüle
sözümün arkadasındayım.... ağırlıkları eşit oldugu sürece denerim ..... ancak şöyle bişey war o boşluk içinde downpipe takılıor ..... tabi takmayıp direk çip yapanlara bişey diyemem...


Çevrimdışı uğur

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 171
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: HARUN27;153785
bul orj 160 lık bi araba deniyelim sana bu kadarda emin konuşuorm ..... çünkü ilk yaptırdıgım çipli aracım değil....


bence sız bu kadar emın konuşmayın.eğer çıple yükselıp o gücü tam verecek olsa sıfır satış fıyatlarında onca fark olmazdı.chıp yaptırdığınız yerde bunu söylemesı lazım sıze.sız aracı o güce çıkarsanızda orjınalde o güçte olanın performansını yakalayamazsınız...


Çevrimdışı HARUN27

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 93
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: uğur;153793
bence sız bu kadar emın konuşmayın.eğer çıple yükselıp o gücü tam verecek olsa sıfır satış fıyatlarında onca fark olmazdı.chıp yaptırdığınız yerde bunu söylemesı lazım sıze.sız aracı o güce çıkarsanızda orjınalde o güçte olanın performansını yakalayamazsınız...

pekala sizin dediğiniz olsun ama ben söylediklerimin arkasındayım......


06lkn66

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: HARUN27;153792
sözümün arkadasındayım.... ağırlıkları eşit oldugu sürece denerim ..... ancak şöyle bişey war o boşluk içinde downpipe takılıor ..... tabi takmayıp direk çip yapanlara bişey diyemem...

peki tamam soruyorum size bütün koşullar eşit biri sizin aracınız diğeri orjinal 160lık aynı anda kalktınız bu adam kompresörün verdiği güçle hareketine başladı siz turbo boşluğunda harekete başladınız 2400 devire kadar turbo falan yok bu açığı nasıl kapatacaksınız


Çevrimdışı HARUN27

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 93
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: 06lkn66;153798
peki tamam soruyorum size bütün koşullar eşit biri sizin aracınız diğeri orjinal 160lık aynı anda kalktınız bu adam kompresörün verdiği güçle hareketine başladı siz turbo boşluğunda harekete başladınız 2400 devire kadar turbo falan yok bu açığı nasıl kapatacaksınız

ben ne kadar anlatsamda sen o boşlukta kalıosun işte bunu denemeden burda sabaha kadar tartışırız :)  sonuç 0 a 0 elde war 0


Çevrimdışı uğur

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 171
    • Profili Görüntüle
ben sıze şöyle söyleyım.140 tsı ve 170 lık tsı vardı önceden.her ıkısıde yazılım harıcı aynıydı.ıkısıdekompresör ve turbo barındırıyor.bunda bıle çıp ıle 170 hp yapıldığında orjınalının performansı alınamıyordu.sız sadece turbo olan 122 lık tsı güçlendırıp 160lığa kafa tutacağını söylemenız komık kaçıyor