škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

yeni c-max ve teknik veriler - yeni nesil ford motorları hakında bilgi

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı mayham85

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2736
    • Profili Görüntüle
http://c-max.fordmedia.eu/documents/FordC-MAX_EU.pdf

1.6 dizel 95 - 115 bg
1.6 t direkt enjeksiyon (muhtemelen daha önce paylaştığım volvo motoru)
150 bg - 180 bg

en sonunda tsi lara adam gibi rakip geliyor.

bu arada yeni nesil 1.6 dizelleri 16 v den 8 v e düşürmüşler.


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
1.6 TDCI motorun 8 v olması kötü olmuş.
Gerçi aynı motor pugda var 112 hp 285nm 16v olarak şahsen pek inanmadım belki hata  vardır.


Çevrimdışı SEAHAWK

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1210
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: dgn;148347
1.6 TDCI motorun 8 v olması kötü olmuş.
Gerçi aynı motor pugda var 112 hp 285nm 16v olarak şahsen pek inanmadım belki hata vardır.

 
Niye kötü olmuş Doğan ?
 
 
Sen çıkana bak, gerisine takılma.:wnk:
« Son Düzenleme: 17 Ekim 2010, 06:42:06 Gönderen: SEAHAWK »
SEAT CORDOBA 1.4 TDI 80HP
[SIGPIC][/SIGPIC]


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: SEAHAWK;148732
Niye kötü olmuş Doğan ?
 
 
Sen çıkana bak, gerisine takılma.:wnk:

valla 16v li 1,2 araba bizim 8v 1.4 puntoya çakıp gidiyor torkları hemen hemen aynı beygirleri hemen hemen aynı ondan şeyettydim.


hakanerdogan

  • Ziyaretçi
Benzinlide şahsi tahminimce bir büyük emme ve egzost valfi koymak yerine küçültüp ikişerden silindir başına 4 valf koyunca gerek emme vakumu olsun gerekse egzost için backpressure olsun artıyor olabilir. Sadece benim tahminim.

Ama dizel makinede bu tarz kaygılar olmadığından (en azından backpressure yoktur) valfin sayısının önemli olduğunu düşünmüyorum gerekli emme ve egzost işlemini yapabildikten sonra.