öncelikle bujiyi sök. ısıtıcıya bujiyi tak. Bujinin düzgün kızarıp kızarmadığını kontrol et.
daha sonra motoru çalıştırmadan evvel karburatoru tam açıp yada kumandadan tam gaz verip egzozun üzerine takılan hortumu çıkarıp üfle. bu karburatore daha kısa surede yakıt gitmesini sağlar. yanlız fazla üflersen motor boğulur. üflerken karburatore giden hortuma bak içindeki yakıtın karb. ulaştığını gorunce uflemeyi bırak.
eğer motorun kompresyonunda sıkıntı yoksa ısıtıcıyı taktıktan sonra rotoya basınca birkaç saniye sonra çalışması gerekir.
Çalıştırıp kullandıktan sonra haber ver motor ayarları konusunda da yardımcı olayım. Motorun ısısının 110-120 dereceyi geçmemesine dikkat et;)
sırasıyla yaptım

-kumanda ve araç üzerindeki anahtarı açtım
-benzin deposundan birkaç kez benzini pompaladım ve hortumu takip ettim motora gidiyor benzin
-sonra parmağımla egzosu tıkayıp rotostartla 1-2 sn çevirdim
-buji ısıtıcısını taktım ve birkaç sn bekledim
-rotostartla çalıştırmayı denedim
-olmadı bujiden şüphelendim bujiyi söktüm ısıtıcıya dokundurdum akkor haline geliyordu
-aracı boğdum mu acaba deyip hafif yana yatırarak gözledim egzostan birkaç damla benzin geliyordu
-içine baktım piston hareket ediyordu(fakat piston en aşağıya indiğinde böyle ufak bi alanda yay aar gibi bi ses geliyor ama piston hareket ediyor yinede)
-daha sonra tekrarladım işlemleri ancak olmadı
son olarak şüphelendiğim ayar kalıyor onuda o dik olan vidayı sona kadar kapadım ardından 3 tur açtım ama yine olmadı az kıstım az açtım bu değerin üstünde olmadı kafam şişti baya bi çalışsa kendime gelecem
