Serkan Bey hoşbuldum teşekkür ederim bunun dışında Fulda Caratprogresso ları fark edecek kadar detayları incelediğinizden ötürüde sizi tebrik ederim. Ben bu lastikleri ADAC ın testleri sonucunda ortaya koyduğu başarı listesine güvenerek aldım ve gerçekten hiç pişman olmadım. Hem yol tutuşu hemde sessiziliği bunun yanındada Fulda nın sunduğu uzun ömür başarısı gayet güzel tavsiye ederim fakat bu lastiğin ismiş değişti.
Turbo boost cihazı step motor teknoloji ile çalışan mekanik ve elektronik yapıdan oluşan tiptedir.Ben montaji kendi servisimde yaptım ve montaj noktası olarak artık motora havanın girdiği son nokta olarak uygun gördüm ve monte ettim.Bilinçili ve ilgili bir araç kullanıcısının bence olmaz ise olmazıdır turbo boost. Çünkü basınçtan izlediğiniz üzere Turbo yu gereksiz yüklemeler ile doldurmuyorsunuz ve bu şekildede ömrünü uzatıyorsunuz.Arıza takibi olarakta aracınızın performansında bir eksiklik fark ederseniz direk Turbo'dan haberdar olabiliyorsunuz.
Turbo'nun basıncı 1 BAR dır. Anlık hava yansımaları ile beraber benim gördüğüm en yüksek bir anlık basınç 1.6 BAR civarındadır.Düzgün çalışan Turbo'nun Max. performansta alınacak sürekli simetrik basınç 1 bar olmalıdır.
Hahah, teşekkür ederim, lastikleri desenden tanır hale geldim artık.
Fulda Carat Progresso'lar Fulda sitesinde hala aynı isimle görünüyor, sanırım ciddi bir değişim yok.
Yalnız ADAC testinde çok da başarılı sonuçlar görünmüyor. Belirgin bir zayıflığı yok ama ortalama puanlar alan istikrarlı bir lastik olarak görünüyor. Kullanımda elde ettiğiniz tecrübeleri daha ayrıntılı olarak Anket kategorisinde "hangi lastiği kullanıyorsunuz?" başlığında paylaşabilirseniz eminim pek çok kişiye yardımcı olacaktır. :ok:
Turbo basınçölçer ile ilgili bilgiler için teşekkürler. Bu konuda daha fazla bilgi istiyorum, zira turbonun hangi durumda nasıl hareket ettiğini tam bilmiyorum. İleride bununla ilgili bir başlık açtığımda başlığa beklerim.
Özellikle şu "turboya yüklenme" konusu çok önemli.
Verdiğiniz basınç değeri de bizim beklediğimizden oldukça farklı. Zaten 2.3 bar'ın normalden oldukça yüksek bir basınç olduğunu biliyorum. Doğru ise bile bizim motor değil de belki 90'lık VGT'li 1.4 TDI'a bir değerdir...
Neyse, bunlar ayrı başlığın konusu. Tekrardan aracınızla hayırlı sürüşler dilerim.